Pitkä englanti oli tänään. Tavallaan hassua koska mulla oli vähän koko kokeen ajan sellainen olo että ei vattuakaan kiinnosta ja kunhan nyt teen, lähdin salistakin jo aika pian yhden jälkeen, heti kun olin saanut kaikki tehtävät tehtyä, ja luulen että tarkistus jäi vähän puolitiehen.
Luin hvp:n läpi, kuullunymmärtämisosa mennyt tosi hyvin, luetun ymmärtäminen ihan ookoo mutta ainakin yks tehtävä meni kokonaan nollille, hups :D rakenne-sanasto-osiosta en oo ihan varma kun en jostain syystä muista enää ollenkaan omia vastauksiani siihen mutta ei toi nyt ihan oudolta kuulosta mitä tuolla lukee, ja kirjoitelmanhan saan selville vasta sit kun alustavat tulee. Koska koe oli aika helppo verrattuna aiempiin vuosiin ja luulen et pisterajat saattaa sen takia nousee jonkun verran niin ehkä E:n ja M:n välillä luulisin. Jos kirjoitelma meni päin helevettiä niin voi keikahtaa C:n puolelle.
Jotenkin en välitä edes vaikka menisi sinne C:hen asti. Ilmeisesti tää enkku ei sit loppujen lopuksi oo mulle niin tärkeä vaikka jotenkin yritin tähänkin valmistautua. No, perjantaina reaalissa psykologia ja sit tää on ohi tältä erää.