Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kokemuksia Henna hiusväreistä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Vikatikki" data-source="post: 95607" data-attributes="member: 438"><p>Mä oon käyttäny hennaa varmaan 3-4 vuotta ja aion käyttää jatkossaki (ei tätä edes saa pois ilman saksia). </p><p>Niinku aiemmassa kommentissa sanottiin, henna kerrostuu ja väri tummuu. Tän voi kuitenki välttää värjäämällä pelkän tyven, latvoja ei tarvi värjätä sen jälkeen ku haluttu väri on saatu koska se väri ei kulu.</p><p></p><p>Jos päätät kokeilla ota selvää siitä mitä paketista löytyy, puhtaassa hennassa ei oo muita aineita. Eri sävyisissä väreissä voidaan käyttää indigoa yms ja valmisväreissä on muutenki usein kaikenlaisia kasvijauheita mutta tarkista ettei seassa oo mitään kyseenalaista, kasvivärien hyödyt menee hukkaan jos käyttää hennaksi naamioitua kemikaalisoppaa. Feikkihennat on nykyään onneks aika harvinaisia ainaki Suomessa.</p><p></p><p>Mun hiukset on kans maantienharmaat, voin etsiä jotain kuvia siitä miltä henna näyttää näin perinteisen suomalaisessa päässä jos kiinnostaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vikatikki, post: 95607, member: 438"] Mä oon käyttäny hennaa varmaan 3-4 vuotta ja aion käyttää jatkossaki (ei tätä edes saa pois ilman saksia). Niinku aiemmassa kommentissa sanottiin, henna kerrostuu ja väri tummuu. Tän voi kuitenki välttää värjäämällä pelkän tyven, latvoja ei tarvi värjätä sen jälkeen ku haluttu väri on saatu koska se väri ei kulu. Jos päätät kokeilla ota selvää siitä mitä paketista löytyy, puhtaassa hennassa ei oo muita aineita. Eri sävyisissä väreissä voidaan käyttää indigoa yms ja valmisväreissä on muutenki usein kaikenlaisia kasvijauheita mutta tarkista ettei seassa oo mitään kyseenalaista, kasvivärien hyödyt menee hukkaan jos käyttää hennaksi naamioitua kemikaalisoppaa. Feikkihennat on nykyään onneks aika harvinaisia ainaki Suomessa. Mun hiukset on kans maantienharmaat, voin etsiä jotain kuvia siitä miltä henna näyttää näin perinteisen suomalaisessa päässä jos kiinnostaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kokemuksia Henna hiusväreistä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja