Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kokemuksia opiskelija-asuntolassa asumisesta (Liuta kysymyksiä)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 60636" data-attributes="member: 154"><p>-Oliko millaista niinku yleensä?</p><p>Oli helppo tapa muuttaa uuteen paikkaan ja asuntolan työntekijöitä sai paljon tukea asioissa kuten pankkitilin avaaminen yms. Mutta itse asuinjärjestelmä oli kyllä kakkaa. Kallista, piti siivota muiden jälkiä, ei tuntunut että voit olla kuin kotonasi vaikka olit kotona.</p><p></p><p>-Saitko kavereita? Pääsitkö helposti porukkaan?</p><p>Sain pari kaveria jotka oli mun ikä luokkaa,muut oli sitten nuorempia ja ei edes puhunut mikä oli aika awkward kun yhteinen asunto jaettiin.</p><p></p><p>-Nukuitko 1 henkilön vai 2 henkilön huoneessa?</p><p>Meillä oli omat huoneet ja jopa omat vessat thank god!</p><p></p><p>-Mitä puuhasit vapaa-aikana asuntolassa?</p><p>Mä olin aika paljon omassa huoneessa tanssimassa, katsomassa sarjoja tai opiskelemassa. Toisinaan laitettiin ruokaa ja hengattiin olkkariasa yhden toisen tytön kanssa koska kukaan muu ei uskaltanut olkkaria käyttää. Käytiin toisinaan kuntosalilla joka oli asuntoloiden vieressä.</p><p></p><p>-Oliko siellä jokin asia mitä toivoit, mutta joka jäi kuitenkin puuttumaan?</p><p>No siivooja 🤣</p><p></p><p>-Millainen fiilis oli ekana päivänä ja millainen fiilis vikana päivänä?</p><p>Ekana päivänä jännätti. Muutin sinne aikasemmin kun muut koska mulla alkoi englannin kurssit pari viikkoa ennen ylippistoa. Siellä asui silloin vasta yksi mun lisäksi. Jänskätti ketä muuttaa sisään jne. Vikana päivänä ajattelin että never again.</p><p></p><p>Saat kertoa jotain lisää jos tulee mieleen!!</p><p></p><p>Eniten mua kiinnostaa tällä hetkellä kysymykset:</p><p>-Miten muutit sinne?</p><p>-Millä kyydillä menit?</p><p>-Kuinka kauan opintojen alkamisesta muutit sinne?</p><p>-Paljonko otit vaatteita mukaan?</p><p>-Mitä otit mukaan?</p><p>-Asuitko siellä myös viikonloput vai lähditkö viikonloppuisin kotiin tai molempia välillä?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 60636, member: 154"] -Oliko millaista niinku yleensä? Oli helppo tapa muuttaa uuteen paikkaan ja asuntolan työntekijöitä sai paljon tukea asioissa kuten pankkitilin avaaminen yms. Mutta itse asuinjärjestelmä oli kyllä kakkaa. Kallista, piti siivota muiden jälkiä, ei tuntunut että voit olla kuin kotonasi vaikka olit kotona. -Saitko kavereita? Pääsitkö helposti porukkaan? Sain pari kaveria jotka oli mun ikä luokkaa,muut oli sitten nuorempia ja ei edes puhunut mikä oli aika awkward kun yhteinen asunto jaettiin. -Nukuitko 1 henkilön vai 2 henkilön huoneessa? Meillä oli omat huoneet ja jopa omat vessat thank god! -Mitä puuhasit vapaa-aikana asuntolassa? Mä olin aika paljon omassa huoneessa tanssimassa, katsomassa sarjoja tai opiskelemassa. Toisinaan laitettiin ruokaa ja hengattiin olkkariasa yhden toisen tytön kanssa koska kukaan muu ei uskaltanut olkkaria käyttää. Käytiin toisinaan kuntosalilla joka oli asuntoloiden vieressä. -Oliko siellä jokin asia mitä toivoit, mutta joka jäi kuitenkin puuttumaan? No siivooja 🤣 -Millainen fiilis oli ekana päivänä ja millainen fiilis vikana päivänä? Ekana päivänä jännätti. Muutin sinne aikasemmin kun muut koska mulla alkoi englannin kurssit pari viikkoa ennen ylippistoa. Siellä asui silloin vasta yksi mun lisäksi. Jänskätti ketä muuttaa sisään jne. Vikana päivänä ajattelin että never again. Saat kertoa jotain lisää jos tulee mieleen!! Eniten mua kiinnostaa tällä hetkellä kysymykset: -Miten muutit sinne? -Millä kyydillä menit? -Kuinka kauan opintojen alkamisesta muutit sinne? -Paljonko otit vaatteita mukaan? -Mitä otit mukaan? -Asuitko siellä myös viikonloput vai lähditkö viikonloppuisin kotiin tai molempia välillä? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kokemuksia opiskelija-asuntolassa asumisesta (Liuta kysymyksiä)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja