Kosin poiccista

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Olin ihan hirveessä kännissä ja en edes muista miten hemmetissä se tilanne eteni siihen pisteeseen. Se sano joo mutta me ei olla kihloissa, enkä oo puhunut koko asiasta sen jälkeen. On vähä urpo olo.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,490
Ohhoh :o
Meinasikko ite ottaa asian puheeksi vielä lähiaikoina? :D
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,566
muistan joskus 17 veenä mentiin humalassa kihloihin silloisen poikaystäväni kanssa, kihlaus kesti varmaan 5min ja erottiin kun tul riitaa kännissä :DDD reps


ei koskaan puhuttu enää siitä kihlauksesta vaikka saatiin sovittua ja palattiin yhteen. Ihan hyvä vaan. Olis ollut suuri virhe siihen aikaan sen miehen kanssa. Alkoholisti, narsisti, pettäjä, naistenhakkaaja kun oli. Ei saatana.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
muistan joskus 17 veenä mentiin humalassa kihloihin silloisen poikaystäväni kanssa, kihlaus kesti varmaan 5min ja erottiin kun tul riitaa kännissä :DDD reps


ei koskaan puhuttu enää siitä kihlauksesta vaikka saatiin sovittua ja palattiin yhteen. Ihan hyvä vaan. Olis ollut suuri virhe siihen aikaan sen miehen kanssa. Alkoholisti, narsisti, pettäjä, naistenhakkaaja kun oli. Ei saatana.
Niin siis mähän oon 30v ja mulla on yks yli 8v kestänyt avioliitto takana :D
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Ei vittu mun poiccis on lukenut tän keskustelun
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,490
No ainakin tunnusti et käy välillä lukemassa mun juttuja täällä. Oli sitä mieltä ei meillä oo mikään kiire edetä meidän suhteessa mihinkään suuntaan ja tommosia asioita ei muutenkaan pitäis tehdä kännissä :D
No se kuulostaa fiksulta:D
 
Ylös Pohja