Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kuinka harjoitella pillerien nielaisua
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 130054" data-attributes="member: 56"><p>Älä pyörittele paljoa suussa. Tyyli on kaikille oma, mulle toimii se että otan ensin suuhun pienen määrän vettä, heitän lääkkeen suuhun ja juon lasista lisää ja nielen sen normaalisti lääkkeitä ajattelematta. Äitini taas neuvoo ottamaan tabletin huulten väliin, niin ettei se ole suussa ja sitten vain juomaan vettä päälle. Mullakin aina epäonnistuu joss pysähdyn ja tunnen sen tabletin suussani. Siihen ei pysähdytä, siinä ei ajatella muuta kuin että juon nyt vain vettä ihan tavallisesti enkä yritäkkään saada mitään sen isompaa alas.</p><p></p><p>Se ei jää kiinni mihinkään jos muistat juoda riittävästi sen päälle. Kaikkia lääkkeitä tosiaan ei saa murskata, pilkkoa, pureskella tai liuottaa, niin kannattaahan se opetella. (Mulla esim oli sellainen kohtuullisen isohko lieriön mallinen pilleri joka piti vain vetäistä kokonaan alas) onneksi mulla ei siinä oo ongelmaa jos en ajattele yrittäväni niellä jotain vai että juon vain vettä. Ja tietty ei kannata pysähtyä niin pitkäksi aikaa että ne ehtii koskea sun suun sisäpintaa tms, siinä panikoituu helposti. Suuta ei kannata myöskään ottaa liian täyteen vettä, ihan kuin joisit normaalisti lasista.</p><p></p><p>Toivottavasti oli jotain apua:)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 130054, member: 56"] Älä pyörittele paljoa suussa. Tyyli on kaikille oma, mulle toimii se että otan ensin suuhun pienen määrän vettä, heitän lääkkeen suuhun ja juon lasista lisää ja nielen sen normaalisti lääkkeitä ajattelematta. Äitini taas neuvoo ottamaan tabletin huulten väliin, niin ettei se ole suussa ja sitten vain juomaan vettä päälle. Mullakin aina epäonnistuu joss pysähdyn ja tunnen sen tabletin suussani. Siihen ei pysähdytä, siinä ei ajatella muuta kuin että juon nyt vain vettä ihan tavallisesti enkä yritäkkään saada mitään sen isompaa alas. Se ei jää kiinni mihinkään jos muistat juoda riittävästi sen päälle. Kaikkia lääkkeitä tosiaan ei saa murskata, pilkkoa, pureskella tai liuottaa, niin kannattaahan se opetella. (Mulla esim oli sellainen kohtuullisen isohko lieriön mallinen pilleri joka piti vain vetäistä kokonaan alas) onneksi mulla ei siinä oo ongelmaa jos en ajattele yrittäväni niellä jotain vai että juon vain vettä. Ja tietty ei kannata pysähtyä niin pitkäksi aikaa että ne ehtii koskea sun suun sisäpintaa tms, siinä panikoituu helposti. Suuta ei kannata myöskään ottaa liian täyteen vettä, ihan kuin joisit normaalisti lasista. Toivottavasti oli jotain apua:) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kuinka harjoitella pillerien nielaisua
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja