Lukio Kuinka hyvin te tutustuitte vanhojen parin kanssa?

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Siis oon aina aatellu että en tanssi vanhoja ja mua on aikasemmin kysytty pariks vanhoihin ja oon aina kieltäytyny. Mut sit tänään extempporee multa kysyttiin et lähenkö tanssiin ja vastasin joo :D noh näköjään sit tanssin lol. Aika jännä kun en tunne kyseistä tyyppiä ollenkaan, ollaan vaan samas kuviksessa.
Kuinka hyvin siis pitäis tutustuu pariin tai siis kai se kannattais? Pliis auttakaa D: ja mistä oikeen löydän mekon kun oon niin lyhyt D:
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Enpä kovin hyvin, ei oltu ihan samalla aaltopituudella. Ennestään hän oli puolituttu, meillä oli tosi pieni lukioryhmä (15 oppilasta), joten kaikki tunsi toisensa enemmän tai vähemmän. Lähinnä oltiin tekemisissä vaan niiden harjoitustuntien sekä itse tanssipäivän aikana. Ei ollut tarkoitus edes tanssia alun perin, mutta meidän ryhmästä ainoat ei-tanssivat olivat loppujen lopuksi minä ja tuo parini, joten muu porukka ylipuhui meidät mukaan.

Mekkoja löytää mekkokaupoista, kyllä niitä saa lyhennettyä ompelijalla jos tarpeen on. Itse ostin oman mekkoni tori.fi:stä "sika säkissä" -tyylillä ja osui heti nappiin; en kuitenkaan suosittele tätä taktiikkaa, koska sovittamatta ostamisessa on tietty aika isot riskit.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Ei sen syvemmin. Parini oli mukana kurssin loppupään treeneissä sekä kenraaleissa, silloin jutusteltiin kaikkea tansseihin liittyvää. Olin siis parin hankinnassa todella viime tipassa ja luulin ettei kukaan abi (meillä pyydettiin heitä jos omia vuosikurssilaisia ei ollut jäljellä) lähtisi mukaan niin lyhyellä varoitusajalla, mutta kyllä näköjään lähti! Tiesin hänet jotenkin nimeltä ja päätin tutun ehdotuksesta laittaa viestiä.
 

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
Mulla jäi parin kysyminen kans tosi viime tippaan ja kysyin yhtä vuotta nuorempaa poikaa, koska siis meiän luokalla ei millään riittäny pojat. Onneks se, jolta ekana kysyin, suostu :D Olin siis tosi myöhässä ja jotenkin vaan, kun tanssit siirty kokoajan nii ei sit saanu aikaseks kysyä yhtää aiemmin kun vasta kun ne harkat oli lähempänä.

Tutustuttiin mun parin kans kyl harjoituskerroilla ja silleen siinä aika "pakolla" tutustuu ku jutellaan ja yhessä ihmetellään, mitä pitää tehä :D Tiesin tän kyseisen pojan vaan nimeltä, enkä tuntennu mitenkään, mut tultiin hyvin juttuun vaikka ei olla tekemisis enää oltu tanssien jälkeen.

Ja siihen mekkoasiaan! Itekki ostin mekon torista ja kävi hyvä tuuri, kun se olikin just semmonen kun olin halunnu ja ajatellu :) Halusin ostaa käytettynä, kun tiesin etten tuu kumminkaan käyttämään sitä koskaan missään muualla. Säästi rahaa ja vaivaa muutenkin, eikä huomaa ollenkaan, vaikka ois ollu jo jollain toisella :) Tietty kannattaa tehä niin kun ite haluaa, ja niin kun joku kirjottikin jo, niin ikinähän ei tiedä et onks se mekko hyvä, jos ei sovita ennen ostoa.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Ite en tuntenut mun paria ennen vanhojentanssikurssia. En edes muista nähneeni häntä ennen koko kurssia. :'D

Tää tyyppi tanssi kahden tytön kaa, ja olin hänen sivuparinsa. Oltiin eri tanssikursseilla (hän oli tosin yhel mun tanssitunnilla mukana tanssimas mun kaa, kenraaliharjoituksissa hän oli myös mun kaa), joten käytännössä tanssin tanssikursseilla yksin. :'D Muutamasti kursseilla harjoittelin muiden jätkien kaa, jotta pääsin tanssissa enemmän kii. Oli kyllä hämmentävää harjotella suurimman osan yksin. Tosin ei se noloa ollut, sillä tanssin pienessä viikonloppuryhmässä. 😇 Ja siis kyl mä hyvin opin ne tanssiliikkeet tangoa ja wienervalssia (jälkimmäinen tanssi oli muillekin tosi vaikee!) lukuun ottamatta, vaikka tanssinkin paljolti harkois yksin.

Ja tän järjestelyn takia en ennen hoohetkeä tutustunut pariini kunnolla, koska en harkoilla päässyt paljoa olee tän kaa. Jo ekoil harkoil tulin hyvin juttuun hänen kaa. Me tutustuttiin oikeestaan hoohetkellä, kun juteltiin pari tuntii ennen tansseja Wapissa sikana ja jatkettiin juttelua wanhojen jälkeen pitkään. Meillä oli myös monesti säätöä, tosin riideltiin aika paljon. D': Välit on mulla mennyt tän jätkän kaa, mut toisaalta oon iloinen, että tanssin wanhat yksinäisyydestäni huolimatta.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Ja siis en itse paria löytänyt, vaan opet hommas mulle ton parin. :'D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Ite löysin mun mekon paikallisesta juhlapukuputiikista. Ostin mekon Black Weekend -alennuksesta puoleen hintaan, ja mun mekon hinnaks jäi jotain 176 euroo. Jouduin lyhentää mun mekkoa ompelijalla, ja kävin suorittaa tän putiikin suosittelemalla paikalla. Tää lyhentämisjuttu oli oma seikkailunsa, kun tää ompelija ei leikannut tarpeeks ja kaiken lisäks pyys 30 euroo enemmän lisää hintaa sovitusta. :'DD Piti tanssien aikana nostella mekonhelmaa, ettei mun pari tallo siihen. Hyvin mulla tän kaa meni, mutta wienervalssissa hän talloi mun mekonhelmaan jatkuvasti. D': Onneks ei mekko mennyt rikki tän takii, ja ilmoitin parilleni tästä helmaongelmasta ennen tansseja.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
SIIS EN KESTÄ SE MUN PARI ON NIIN MUKAVA JA KILTTI!! juteltiin eilen ja tää päivä melkeen kokonaan kaikenlaista ja se on niin mukava en aatellu ollenkaan et se on noin kiva, en vaan pääse tästä yli D: (plus sillä on hyvä tyyli ja se on hyvännäkönen...)

(vanhat on siis vasta ens vuonna (tai siis kakkosella) että ei tanssita vie tänä vuonna mut ilmeisesti tää parin haku alkaa aika aikasin :D)
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Ei ole mikään välttämättömyys tuntea mitenkään ihmeellisen hyvin. Silloin kun itse tanssin niin keskityttiin vain tanssimaan.

Okei, tavallaan tunsin parini jo päiväkoti ajoilta asti. En tiennyt hänestä silti juurikaan mitään.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Ja opettajan kautta se minun pari tuli. En kysynyt keltään, kun en ollut pitkään aikaan varma tanssinko vanhoja. Yksi kyllä ehti kysyä mutta sanoin etten tiedä tanssinko vielä. (Ei kun nyt muistin että yhdelle pistin viestiä kun se oli toinen joka jäi ilman paria ekalla tanssitunnilla, vastasi silloin että sen mahdollinen pari miettii vielä)

Hirveen aikasin jotkut alkoi etsimään pareja. Turhan aikaisin sanon minä. Minäkin aikosin jossain vaiheessa, mutta en sitten kuitenkaan viitsinyt turhaan kiirehtiä. Yhden kerran tuli todella hyvä paikka kysyä, mutta en saanut kuitenkaan suutani auki. :LOL: Nimittäin istuin ruokalassa yksin korkeammassa nelinpöydässä (samanlaisia pöytiä ruokalassa 3kpl) ja ruokala oli ilmeisen täynnä, koska siihen pöytääni tuli 3 tyttöä jotka oli joskus yläasteella samalla luokalla minun kanssani.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
olin tuntenut kyseisen ihmisen seiskaluokalta asti, puhuttiin joskus jotain kun oli yhteisiä kavereita. sit tanssikurssin aikana se ei puhunutkaan mulle koskaan oikeastaan mitään ja tansseissa se oli jo tosi inhottava mua kohtaan. :D varmaan olis ollut hauskempaa ihan kenen tahansa kanssa.

hänestä huolimatta tanssit oli mulle koko lukion kohokohta ja edelleen muistelen lämmöllä melkein 10 vuotta myöhemmin. :)
 
Ylös Pohja