Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kuinka nopeasti tutustuitte ihmisiin amiksessa, lukiossa, yliopistossa ja/tai amk:ssa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 70069" data-attributes="member: 167"><p>Kuudes viikko meni just amiksessa enkä oo tutustunut kehenkään. Vähän olen joillekin jutellut mm. ryhmätöissä yms. mutta en oo mennyt kenenkään luokse juttelemaan ja munkin luokse ollaan tultu juttelemaan vaan kerran ja sekin oli säälistä...</p><p></p><p>Olen siis ujo ja vaikutan tosi hiljaiselta. Ja no, hiljainen olenkin, koska olen niin ujo. En uskalla puhua tuntemattomille ihmisille niin paljoa, tai ainakaan lähestyä heitä. Sen lisäksi vaikka oliskin tota uskallusta niin en yhtään tiedä, mitä tuntemattomille ihmisille sanoisin ja jotenkin ei tule mitään sanottavaa mieleen, kun tuttujen ihmisten kanssa samassa tilanteessa tulis mieleen vaikka mitä sanottavaa. Oon siis surkea tutustumaan muihin ihmisiin ja siksi mulla ei ole koulukavereita. Onneksi sentään tapaan mun yläastekavereita vielä, mutta se on hankalaa, kun toinen niistä on lukiossa ja toisella muuten vaan paljon menoja. D:</p><p></p><p>Mutta hassua kyllä, nyt kun mietin niin en siltikään tunne oloani ulkopuoliseksi mun luokassa. Vaikka mulle ei niin paljoa puhutakkaan, tai huomioida niin silti en koe samallaista ulkopuolisuuden tunnetta, kuin yläasteella ja etenkin ala-asteella vaikka siellä mulla olikin kavereita. Ehkä se johtuu siitä, kun täällä kuitenkin kaikki on semmosia perusmukavia, eikä kukaan syrji tai kiusaa. Lisäksi myös asennoiduin kolmen vuoden kaverittomuuteeni ja hyväksyin sen, kun tajusin keväällä, että en kuitenkaan saa kavereita.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 70069, member: 167"] Kuudes viikko meni just amiksessa enkä oo tutustunut kehenkään. Vähän olen joillekin jutellut mm. ryhmätöissä yms. mutta en oo mennyt kenenkään luokse juttelemaan ja munkin luokse ollaan tultu juttelemaan vaan kerran ja sekin oli säälistä... Olen siis ujo ja vaikutan tosi hiljaiselta. Ja no, hiljainen olenkin, koska olen niin ujo. En uskalla puhua tuntemattomille ihmisille niin paljoa, tai ainakaan lähestyä heitä. Sen lisäksi vaikka oliskin tota uskallusta niin en yhtään tiedä, mitä tuntemattomille ihmisille sanoisin ja jotenkin ei tule mitään sanottavaa mieleen, kun tuttujen ihmisten kanssa samassa tilanteessa tulis mieleen vaikka mitä sanottavaa. Oon siis surkea tutustumaan muihin ihmisiin ja siksi mulla ei ole koulukavereita. Onneksi sentään tapaan mun yläastekavereita vielä, mutta se on hankalaa, kun toinen niistä on lukiossa ja toisella muuten vaan paljon menoja. D: Mutta hassua kyllä, nyt kun mietin niin en siltikään tunne oloani ulkopuoliseksi mun luokassa. Vaikka mulle ei niin paljoa puhutakkaan, tai huomioida niin silti en koe samallaista ulkopuolisuuden tunnetta, kuin yläasteella ja etenkin ala-asteella vaikka siellä mulla olikin kavereita. Ehkä se johtuu siitä, kun täällä kuitenkin kaikki on semmosia perusmukavia, eikä kukaan syrji tai kiusaa. Lisäksi myös asennoiduin kolmen vuoden kaverittomuuteeni ja hyväksyin sen, kun tajusin keväällä, että en kuitenkaan saa kavereita. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kuinka nopeasti tutustuitte ihmisiin amiksessa, lukiossa, yliopistossa ja/tai amk:ssa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja