Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kuinka nopeasti tutustuitte ihmisiin amiksessa, lukiossa, yliopistossa ja/tai amk:ssa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="ted" data-source="post: 75107" data-attributes="member: 126"><p>En oo maailman sosiaalisin ihminen, mutta amk:ssa oli aika helppo tutustua luokkalaisiin, kun suurin osa ei tuntenut toisiaan ennestään. Tutustuin ekana päivänä muutamaan ihmiseen ja olin yhessä porukassa, mutta jäin siitä ulkopuolelle aika pian. Olin ehkä liian erilainen kun ne muut. Mutta heti seuraavana päivänä tutustuin toisiin ihmisiin, joiden kanssa olin pidempään. Sitäkään porukkaa ei enää oo, mutta juttelen niiden ihmisten kanssa välillä. Sitten juttelin kans yhden luokkalaisen kanssa tosi paljon, mutta lopulta se vaan lopetti eikä oikein näytä viihtyvän mun seurassa enää, vaikka ollaan ihan ok väleissä (en tietääkseni tehny mitään tyhmää)</p><p></p><p>Luulen että tähän vaikutti se, että oon luokan nuorin. Olin 18 kun aloitin, ja mun lisäksi luokalla on vaan muutama 01 syntynyt. Melkein kaikki mainitsemani ihmiset on yli 20-vuotiaita (tai ainakin mua vanhempia), et ehkä oon ollut liian kakara niiden mielestä? xD</p><p>Tällä hetkellä meil on tiivis 3 hengen kakaraporukka. Ollaan saman ikäisiä ja muutenkin tosi samanlaisia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ted, post: 75107, member: 126"] En oo maailman sosiaalisin ihminen, mutta amk:ssa oli aika helppo tutustua luokkalaisiin, kun suurin osa ei tuntenut toisiaan ennestään. Tutustuin ekana päivänä muutamaan ihmiseen ja olin yhessä porukassa, mutta jäin siitä ulkopuolelle aika pian. Olin ehkä liian erilainen kun ne muut. Mutta heti seuraavana päivänä tutustuin toisiin ihmisiin, joiden kanssa olin pidempään. Sitäkään porukkaa ei enää oo, mutta juttelen niiden ihmisten kanssa välillä. Sitten juttelin kans yhden luokkalaisen kanssa tosi paljon, mutta lopulta se vaan lopetti eikä oikein näytä viihtyvän mun seurassa enää, vaikka ollaan ihan ok väleissä (en tietääkseni tehny mitään tyhmää) Luulen että tähän vaikutti se, että oon luokan nuorin. Olin 18 kun aloitin, ja mun lisäksi luokalla on vaan muutama 01 syntynyt. Melkein kaikki mainitsemani ihmiset on yli 20-vuotiaita (tai ainakin mua vanhempia), et ehkä oon ollut liian kakara niiden mielestä? xD Tällä hetkellä meil on tiivis 3 hengen kakaraporukka. Ollaan saman ikäisiä ja muutenkin tosi samanlaisia [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kuinka nopeasti tutustuitte ihmisiin amiksessa, lukiossa, yliopistossa ja/tai amk:ssa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja