Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kuinka nopeasti tutustuitte ihmisiin amiksessa, lukiossa, yliopistossa ja/tai amk:ssa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi502" data-source="post: 75127" data-attributes="member: 502"><p>voi oikeasti olla et on johtunut ikäerosta. moni sanoo ettei se näy korkeakoulussa mitenkään, mut kyllä se tuntuu ja näkyy jos ootkin se vähän vanhempana aloittanut osapuoli. on tosi vaikea löytää mitään henkistä yhteyttä sellaisen kanssa, joka ei jaa mitään samoja mielenkiinnonkohteita, ei samaa elämäntilannetta opintojen ulkopuolella eikä ymmärrä asioita joita itse käy ja on käynyt läpi elämässä. paljon helpompi mun on keksiä puhuttavaa saman ikäisten kavereideni kanssa ja heiltä saa myös vertaistukea sekä myötätuntoa omiin ongelmiin aivan eri tavalla. tiedän myös sen ettei musta olis antamaan minkäänlaista vertaistukea vaikka just pois kotoa muuttaneelle koska mulla on itselläni siitä niin helvetin pitkä aika.</p><p></p><p>oon ihan hyvissä väleissä myös näiden suoraan lukiosta tulleiden kanssa mut se keskustelu on oikeesti tosi pinnallista eikä oo helppo olla oma itsensä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi502, post: 75127, member: 502"] voi oikeasti olla et on johtunut ikäerosta. moni sanoo ettei se näy korkeakoulussa mitenkään, mut kyllä se tuntuu ja näkyy jos ootkin se vähän vanhempana aloittanut osapuoli. on tosi vaikea löytää mitään henkistä yhteyttä sellaisen kanssa, joka ei jaa mitään samoja mielenkiinnonkohteita, ei samaa elämäntilannetta opintojen ulkopuolella eikä ymmärrä asioita joita itse käy ja on käynyt läpi elämässä. paljon helpompi mun on keksiä puhuttavaa saman ikäisten kavereideni kanssa ja heiltä saa myös vertaistukea sekä myötätuntoa omiin ongelmiin aivan eri tavalla. tiedän myös sen ettei musta olis antamaan minkäänlaista vertaistukea vaikka just pois kotoa muuttaneelle koska mulla on itselläni siitä niin helvetin pitkä aika. oon ihan hyvissä väleissä myös näiden suoraan lukiosta tulleiden kanssa mut se keskustelu on oikeesti tosi pinnallista eikä oo helppo olla oma itsensä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kuinka nopeasti tutustuitte ihmisiin amiksessa, lukiossa, yliopistossa ja/tai amk:ssa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja