Syvälliset Kummallista

neptunia

\ಠ___ಠ/
Liittynyt
17.9.2021
Viestejä
138
Reaktioarvo
113
Nään numeroa 1 joka puolella. Niitä on yleensä monta peräkkäin, 3 tai 4.

Mun päivän eka luokkahuone? A21, heräsin viime yönä kello 01.11, välkällä kello oli 11.11 ja avasin mun puhelimen just sillon, köksässä ohjeessa 1 dl, mulla oli äsken akkua 11 %, kirjan takana oli 111, ja tiktokissakin tuli koko ajan ykkösiä.

Mietin että jos tää liittyykin mun manifestauksiin? Alotin sen homman toissailtana. Joku auttakaa kiitos :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
onpa jännä! 👀 onks tapahtunu mitää ihmeellistä ton jälkeen? mietin et olikohan noi merkkejä jostakin
 

neptunia

\ಠ___ಠ/
Liittynyt
17.9.2021
Viestejä
138
Reaktioarvo
113
onpa jännä! 👀 onks tapahtunu mitää ihmeellistä ton jälkeen? mietin et olikohan noi merkkejä jostakin
Eipä muuten mitään ihmeempää kuin se, että koko eilisillan minulla oli ihan ihmeellisestä syystä tunne, että eräs poika lähettäisi minulle viestiä. D:

Spoiler: ei hän lähettänyt. :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Eipä muuten mitään ihmeempää kuin se, että koko eilisillan minulla oli ihan ihmeellisestä syystä tunne, että eräs poika lähettäisi minulle viestiä. D:

Spoiler: ei hän lähettänyt. :D
hö, harmi ku ei lähettänyt D: mut toi on jännä, ku intuitio sanoo, että joo joku tietty ihminen pistää sulle pia viestiä ja sit joskus se on oikeassa ja joskus ei... noituuttako? ehkä!
 
Ylös Pohja