Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kunmasta piditte enemmän, ala-asteesta vai yläasteesta?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 38223" data-attributes="member: 89"><p>Itellä ulkopuolisuuden tunne kasvoi yläasteelta lähtien huomattavasti, kun melkeen jokasessa asiassa aloin olee muiden mielestä outo. Jopa täällä "suvaitsevassa lukiossa", missä olen, koen yhä muhun kohdistuvaa oudoksuntaa ja ulkopuolelle jäämistä. </p><p></p><p>Oon miettinyt, et onko kohdallani kyse siitä, että nuorena on vaan tarve pysyä porukoissa ja nälviä ulkopuolelle jäänyttä hikkyä, vaikka ei itse tätä sen kummemmin inhoaisi. Esimerkiksi lukio kemian ykköskurssilla mun luokkalaiset hoputteli ja katto oudoksuneena sivusta, kun en oikeen osannut tehdä tunnin labratyötä. Tunnin loputtua yks tyttö tästä porukasta alko kuitenkin olee mulle mukava, kun omat frendinsä lähtivät tunnilta pois. Tästä tulee ihan Harry Potterin tilanne mieleen, kun jästien maassa kukaan luokkatovereista ei kaveerannut hänen kaa, kun Dudleyn jengille se oli merkki Harrystä pitämisestä, mikä oli koulun normien mukaan kiellettyä. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 38223, member: 89"] Itellä ulkopuolisuuden tunne kasvoi yläasteelta lähtien huomattavasti, kun melkeen jokasessa asiassa aloin olee muiden mielestä outo. Jopa täällä "suvaitsevassa lukiossa", missä olen, koen yhä muhun kohdistuvaa oudoksuntaa ja ulkopuolelle jäämistä. Oon miettinyt, et onko kohdallani kyse siitä, että nuorena on vaan tarve pysyä porukoissa ja nälviä ulkopuolelle jäänyttä hikkyä, vaikka ei itse tätä sen kummemmin inhoaisi. Esimerkiksi lukio kemian ykköskurssilla mun luokkalaiset hoputteli ja katto oudoksuneena sivusta, kun en oikeen osannut tehdä tunnin labratyötä. Tunnin loputtua yks tyttö tästä porukasta alko kuitenkin olee mulle mukava, kun omat frendinsä lähtivät tunnilta pois. Tästä tulee ihan Harry Potterin tilanne mieleen, kun jästien maassa kukaan luokkatovereista ei kaveerannut hänen kaa, kun Dudleyn jengille se oli merkki Harrystä pitämisestä, mikä oli koulun normien mukaan kiellettyä. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kunmasta piditte enemmän, ala-asteesta vai yläasteesta?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja