Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kuolen ilman sitä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 13288" data-attributes="member: 34"><p>XDdddd okei on jo parempi olo mutta en voi muuta kuin huutistella itselleni ihan vitusti xddd mitä on elämäni</p><p></p><p>Koska taas näin unta timpasta. Oon nyt ihan koko ajan nähny unta siitä. Koko ajan. Ja tää tais olla taas joku sellanen vitun ärsyttävä et se oli siinä tai sit se oli taas joku vitun lookalike mut joka tapauksessa en päässy sen luo en kai edes puhunu sille tai mitään XDDDDDDDDDDDDDDDD rääh välillä noi unet on niin intensiivisiä söpöilyunia ja välillä taas kuolen ku en pääse sen luo XDDD huudan</p><p></p><p>Siinä unessa oli kyllä niin paljon kaikkea outoa.... En edes tiedä mitä ne kaikki asiat merkitsi, lol. Ainakin draama kavereiden kanssa ilmeisesti tuli uniin, se oli oikeest aika ahistavaa, emt kaikki vaan vihas mua ja olin sillee ok en sit tarvii teitä mihinkään fuck off :D en tiiä jotenki vaa kaikki häiritsee niin vitusti, koska kaikki tuntuu tosi oudolta. Ehkä se johtuu timpasta ja siitä että mun tunteet on niin vahvoja että esim kuolen :D ei helvetti :DD</p><p></p><p>Niin ja varmaan siitäkin johtuu tää outo olo että meen nykyään nukkumaan joskus päivällä ja herään tälleen yöllä sit. Ei vittu :D pikkasen ylösalaisin kaikki asiat taas. Lisäks must tuntuu et mun syömisetki on taas ihan päin helvettiä, kyllä mä syön mut jotenkin ihan millon sattuu ja aika vähän mut johtuu varmaan siitä että unirytmi: päin helvettiä ja muutenkin kaikki on: päin helvettiä.</p><p></p><p>Nytkin ku heräsin ni nälkä on juu mut en jaksa ajatella syömistä en tiedä edes mitä söisin. Ehkä kohta jaksan syödä lol toivottavasti. Ehkä joskus parin tunnin päästä D=</p><p></p><p>Hitto kun menee hyvin XD</p><p></p><p>Mutta voin syyttää timppaa tästä kaikesta i guess.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 13288, member: 34"] XDdddd okei on jo parempi olo mutta en voi muuta kuin huutistella itselleni ihan vitusti xddd mitä on elämäni Koska taas näin unta timpasta. Oon nyt ihan koko ajan nähny unta siitä. Koko ajan. Ja tää tais olla taas joku sellanen vitun ärsyttävä et se oli siinä tai sit se oli taas joku vitun lookalike mut joka tapauksessa en päässy sen luo en kai edes puhunu sille tai mitään XDDDDDDDDDDDDDDDD rääh välillä noi unet on niin intensiivisiä söpöilyunia ja välillä taas kuolen ku en pääse sen luo XDDD huudan Siinä unessa oli kyllä niin paljon kaikkea outoa.... En edes tiedä mitä ne kaikki asiat merkitsi, lol. Ainakin draama kavereiden kanssa ilmeisesti tuli uniin, se oli oikeest aika ahistavaa, emt kaikki vaan vihas mua ja olin sillee ok en sit tarvii teitä mihinkään fuck off :D en tiiä jotenki vaa kaikki häiritsee niin vitusti, koska kaikki tuntuu tosi oudolta. Ehkä se johtuu timpasta ja siitä että mun tunteet on niin vahvoja että esim kuolen :D ei helvetti :DD Niin ja varmaan siitäkin johtuu tää outo olo että meen nykyään nukkumaan joskus päivällä ja herään tälleen yöllä sit. Ei vittu :D pikkasen ylösalaisin kaikki asiat taas. Lisäks must tuntuu et mun syömisetki on taas ihan päin helvettiä, kyllä mä syön mut jotenkin ihan millon sattuu ja aika vähän mut johtuu varmaan siitä että unirytmi: päin helvettiä ja muutenkin kaikki on: päin helvettiä. Nytkin ku heräsin ni nälkä on juu mut en jaksa ajatella syömistä en tiedä edes mitä söisin. Ehkä kohta jaksan syödä lol toivottavasti. Ehkä joskus parin tunnin päästä D= Hitto kun menee hyvin XD Mutta voin syyttää timppaa tästä kaikesta i guess. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kuolen ilman sitä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja