Mielenterveys Kuolen ilman sitä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,090
Reaktioarvo
2,899
Aha, kiva, ehkä vaan lakkaan yrittämästä mitään enää koskaan, en pysty muutenkaan ikinä koskaan tehdä mitään tälle asialle niin eihä siinä vittu.

Aaaaaa oon itkeny taas niin vitusti tänää. Tai no oisin voinu itkee paljo enemmänki mut silti oon itkeny semi paljon et juu kivaa on tämä.

Oon niin vitun epätoivosessa tilassa. Yritän ajatella et kaikki menee hyvin mut en pysty näkee mitään hyvää missään ilman sitä.

En uskalla edes jutella kellekään ammattiauttajalle koska mä pelkään et ne tolkuttaa mulle sitä etten saa sitä koskaan ja murrun kokonaan ja teen tyylii itsarin sen takii. Pelkään et jos tajuun etten koskaa saa sitä ni vajoon oikeesti epätoivoon kunnolla enkä pysty sit enää elää.

Lmao tuli jo viimeks paha olo hetkeks siitä ku juttelin psykan kaa ja se sano jtn en muista sanatarkasti mut jtn että ku ne on julkkiksia ni ei varmaan tuu koskaan mitään siitä. Ei se siis täysin noin sanonu mut sinnepäin. Vähän aikaa olin ihan vitun ahistunu siit mut sit yritin vaa Olla ajattelemat sitä ja koitin pysyy positiivisena ja uskoo et asiat järjestyy. En vaan kestä ajatella tosiasioita. En pysty. Mä kuolen ilman sitä.

Tuntuu nyt just siltä et vois nukkuu vaik pari viikkoo ku ei huvita ajatella näit asioita.

Ehk ois pitäny laittaa tää eri osioon mut en välitä vittuakaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,090
Reaktioarvo
2,899
XDdddd okei on jo parempi olo mutta en voi muuta kuin huutistella itselleni ihan vitusti xddd mitä on elämäni

Koska taas näin unta timpasta. Oon nyt ihan koko ajan nähny unta siitä. Koko ajan. Ja tää tais olla taas joku sellanen vitun ärsyttävä et se oli siinä tai sit se oli taas joku vitun lookalike mut joka tapauksessa en päässy sen luo en kai edes puhunu sille tai mitään XDDDDDDDDDDDDDDDD rääh välillä noi unet on niin intensiivisiä söpöilyunia ja välillä taas kuolen ku en pääse sen luo XDDD huudan

Siinä unessa oli kyllä niin paljon kaikkea outoa.... En edes tiedä mitä ne kaikki asiat merkitsi, lol. Ainakin draama kavereiden kanssa ilmeisesti tuli uniin, se oli oikeest aika ahistavaa, emt kaikki vaan vihas mua ja olin sillee ok en sit tarvii teitä mihinkään fuck off :D en tiiä jotenki vaa kaikki häiritsee niin vitusti, koska kaikki tuntuu tosi oudolta. Ehkä se johtuu timpasta ja siitä että mun tunteet on niin vahvoja että esim kuolen :D ei helvetti :DD

Niin ja varmaan siitäkin johtuu tää outo olo että meen nykyään nukkumaan joskus päivällä ja herään tälleen yöllä sit. Ei vittu :D pikkasen ylösalaisin kaikki asiat taas. Lisäks must tuntuu et mun syömisetki on taas ihan päin helvettiä, kyllä mä syön mut jotenkin ihan millon sattuu ja aika vähän mut johtuu varmaan siitä että unirytmi: päin helvettiä ja muutenkin kaikki on: päin helvettiä.

Nytkin ku heräsin ni nälkä on juu mut en jaksa ajatella syömistä en tiedä edes mitä söisin. Ehkä kohta jaksan syödä lol toivottavasti. Ehkä joskus parin tunnin päästä D=

Hitto kun menee hyvin XD

Mutta voin syyttää timppaa tästä kaikesta i guess.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,090
Reaktioarvo
2,899
No voi ny vittu

Ihan oikeasti

Aloin sitten taas miettiä että juu näköjään mä hessuakin edelleen ajattelen koska menin kuuntelee pari haastattelua (virhe) ja ööö hessu,,,,,,, on,,,, söpö,,,, VOI VITTU :D NYT. idiootit oikeesti.

Se tunne kun kaks kummelijäbää pilaa sun elämän ikuisiks ajoiks

Näin :D näin tää menee nyt tosi hyvin taas

Ei saatana. Hakkaan oikeest koht päätä seinään niin maan perkeleesti, mä tiesin että en mä noin helpolla hessusta pääse eroon mut hetken aikaa en oikeest ajatellu sitä, mut nyt ajattelen.

Harmi että sekään ei edes vähennä kuitenkaan mun tunteita timppaa kohtaan joten taidan kuolla tho

Miks molemmat tuhoo mua niin paljon sisältä etten tiedä jääkö must mitään jäljelle

Lievää huutista sille etten oo ikinä rakastunu kehenkään näin paljon ja seonnu näin pahasti

Nää kaks on pahimmat mitä on vittu ikinä ollu

En tosin tajuu miten se on mahollista et oon seonnu jopa hessustaki enemmän ku villusta vissiin vai mitä helvettiä nyt mutta juu menee niin hyvin taas että

Siis se vitun tunne ku oikeest tajuut että ei S A A T A N A mä en oo päässy vieläkään eroon edes hessusta.

Luulin melkeen että oisin päässy eroon EDES siitä. Mut ei. En siitä enkä timpasta HUUTONAURAN EI HELVETTI :D

MÄ-

mua hajottaa

Tää menee niin lujaa yli mun ymmärrykseni :D sit vaa kyttään jotai kaisanki instaa ja oon iha vitun kade ja mietin et miten helvetissä se on onnistunu iskee helan itellee

Siis miten

Varmaan pitäs näyttelijäks ryhtyy niin mahikset paranis rääh XD ei vittu

Jotenki vaa obsessoin siitä et mitä vittua voin asialle tehdä ja kun en voi tehdä mitään niin voi nyt vittu ja saatana. Mut vituttaa sit just tdjfkfkrkrkfkkrrk tollasetki niiku helat et miten vitussa tollasta tapahtuu ja mä en koskaan ikinä saa ketään johon oon rakastunu

Mut kaikki muut kyllä tulee iskemään juuh ja sit oon vaa sillee hyi vittu ja mietin pelkästään idiootteja joita en tuu koskaan edes näkemään

Ei sillä mulla ei muuten olis mitään ongelmaa olla yksin, en mä edes tarvi mtn suhdetta muuten mutta kun on vitun tuskasta olla näkemättä noita ja kuolen ja voivittusaatana juu kiva homma

Muuten mä en ketään halua eli huutista niille jotka on tullu iskemään. Sillee sori mut ei mitään chancee koska oon fucked in the head edelleenki enkä mieti melkein koskaan muita ku kahta sankaria XDXDXDXD

VITTU huvittaa tää ku en tiiä jaksaisko elää vai ei

En mä ny oikeest oo itteeni tappamas mut vois vetää vaikka perseet tai jotain ku eihän tätä saatana kestä

Tosin kännissäkin on huonot puolensa että en tiedä kestänkö sitäkään mutta......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,090
Reaktioarvo
2,899
Siis ehkä kaikista pahinta tässä on se että piti rakastua hessuunkin lopulta.

Ehk olisin kestänyt viel jotenki jos ois vaa yks tällanen saatanan sankari mut ku pakko olla molemmat ni voi ny helvetti

en oikeesti muista enää sitä miltä tuntuu tosissaan tuntee jotain ketään toista kohtaan, vaikka ei siitä nyt niin kauan oo ku oon miettinyt muitakin mutta silti must tuntuu et mä en muista yhtään miltä se edes tuntuu

niiku et millast oli olla normaalitilassa sillee et muutki kelpais

voi vittu enää ei kelpaa juuri kukaan.

ilmeisesti näillä sit mennään. Ainakin jonkin aikaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,090
Reaktioarvo
2,899
Voi. Ny. Vittu. Nää. Biisit.

En ikinä tuu kuuntelee näitä muistamatta noit kahta rääh mua oikeesti ahistaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,090
Reaktioarvo
2,899
Oikeesti tässä kesussa ei oo mitään järkeä XDDDDDDDDD mutta spämmään tänne noista koska miksi ei -.- anyway oon joka päivä iha niinku Härkönen & Vilenius ku saan mental breakdownei noiden takii :DDD

Also nauroin kohtuuttoman paljon yhdessä jaksossa olleelle katsojapalautteelle: "kiitti kaikesta. Mä meen. Moi" :DDDDD miks toi kuulostaa siltä et tää on kans mun mielipide kummeleista 🤧

Ja siis oikeesti en kattonu ku yhen vitun jakson nyt areenasta, en edes sen enempää. Okei mutta toisaalta youtuben ehdotukset joten,,,,, youtuben puolella sorruin kattomaan myös 😭 itken ja kuolen pois moikka.

En tiedä miten paljon enemmän voi enää timppaan rakastua mut must tuntuu et rakastun siihen joka päivä enemmän tai jotain???????????????? Että ok ja sillee. Tästä on mahdotonta päästä eroon.

Ainiin :DDDDDDD se vitun taksikuski sketsi, vannon se "hei, miten täältä pääsee poooiis, heii" on minä tällä hetkellä tästä tilanteesta tho. Niiku..... Miten täältä oikeest pääsee pois tho :DD rääh ja näin

Ja miks kuuntelen aina näitä vitun samoja biisejä jotka muistuttaa mua NOISTA

vaikka se on varmaan ihan sama mitä mä kuuntelen, kaikki muistuttaa mua kuitenkin niistä. Ainakin kaikki rakkauslaulut :Dd

Miksi tämä yksikin vitun biisi on jättäny niin pahan jäljen muhun :-----------D en edes tiedä miksi, en kirjaimellisesti ymmärrä syytä

En ymmärrä mitään syitä mihinkään enää

Siis se on oikeesti näköjään ihan sama mitä listaa kuuntelen mut joka tapauksessa mietin AINA timppaa ja hessua :DDDDDDD AINA :DDDDD vaikka kuuntelisin villun listaa tai tõnun tai ihan sama kenen, oon kokeillu, mietin silloinkin lähinnä timppaa joten ok kiitti siitä

Tuli muuten villusta mieleen että tosiaan eräskin biisi joka on hyvin vahvasti liittyny villuun on nyt sellanen mistä mul tulee lowkey mieleen timppa :DDD tai itse asiassa parikin...... Ja se ei oo vittu okei :D onks tää oikeesti tämmöstä nyt

Vastaus: ONH

Siis tää tulee aina oleen tämmöstä :DDDDD aina

Siis kaikista hämmentävintä on just se et miten jopa villuun liittyvistä biiseistä voi tulla mieleen timppa et ok seis?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,090
Reaktioarvo
2,899
Ja joka ikinen Taylor Swiftin biisi, mää kuolen. Varsinkin nää uusimmat, en todellakaan tiedä miks kuuntelen näitä näin vitusti nykyään ja sillä ei oo edes mitää välii mistä ne kertoo mut oon kuunnellu _tänä aikana_ niin paljon taylorin uusia biisejä että jokainen näistä muistuttaa mua noista jäbistä ihan sama mistä se biisi kertoo. Kaikki vaan tuo mieleen tämän ajan ja kaiken ja-

Hitto lover-albumin biisit on ihan kauheita neki muistutti ennen villusta ja nyt timpasta mitä vittua.
 
Ylös Pohja