Syvälliset Kuuntelen musiikkia mitä kuuntelin teininä

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Ja mun mielen valtaa harmitus siitä, että mun teini-ikä ei ollut mitään kovin jännää. En viettänyt kauheasti aikaa missään porukoissa (kaverit joi ja biletti, minä en kun ei kutsuttu mukaan juurikin siksi etten juonut alkoa alaikäisenä.)

Ei siinä, olihan mulla ihan hauskaa kun olin korvia myöten rakastunut Robiniin ja sain sen kautta tosi paljon nettikamuja joita näin keikoilla ja olin paljon yhteyksissä somen kautta. Silti tuntuu, että kaikki se perus teiniperseily on jäänyt kokematta ja näin kohta 24-vuotiaana ei hirveästi enää viitsi alkaa etsimään ongelmia :D

Huoh, olisinpa osannut silloin joskus olla välittämättä mistään kiusaamisesta ja vain lähteä mukaan juttuihin.
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
joo sama, itteeni harmittaa kun yläaste meni sairastelles & päihdeaddiktiois ja lukio opiskelles & toksisten ihmisten kaa tapelles, nii tuntuu että 18 vuotta ois menny iha hukkaa
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Itseäni ei tuollainen perseily kiinnosta pätkän vertaa. En ymmärrä bileiden ja alkoholin viehätystä. Mieluummin olen joko kotona, järvellä tai kodalla.
 
Ylös Pohja