kyllä tää tet-paikkoihin hakeminen on raastavaa

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
kysyin viidestä eri paikasta. kolmesta tuli vastaus ettei heille käy ja lopuista ei oo tullu vastausta. ois tietysti varmaan parempi soittaa paikkoihin, mutta tiiän että se jännittää mua niin paljon, et alan sönköttämään ja miun ääni vapisee ja muuta D: muutenkin oon nyt ihan hukassa, minne ihmeeseen mie meen. sosiaaliala kiinnostaa, mutta ongelmaks tulee se, että oon alaikänen. en usko että kovin moneen pääsee, siis jos haluisin vaikka mennä psykakäynneille seuraamaan sitä keskustelua tai oisin jonkun sosiaalityöntekijän mukana jossain, niin luulen kyllä että ikä on este. joku päiväkodissa tai äitini työpaikalla (ala-asteella) oleminen tavallaan liittyy siihen, mutta ei nekään kuitenkaan oo sellasia että jes, ehdottomasti haluan D: kaikki on ihan kivoja, mutta mikään ei kunnolla nappaa. tai ne mitkä nappais, ei oo mahdollisia / niistä ei oo vastattu. ei hitto oikeesti, alkaa jo tulla semmonen stressi tästä D: ei kai se auta kun jatkaa kysymistä
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Joo, tommoset on aika ikävii, kun kaikkiin ammatteihin ei vain hirveen hyvin pääse tutustumaan tetissä. :/ Mäkin halusin yläasteella(ja haluan jonkin verran vieläkin) olla kirjailija, mutta nehän kirjoittaa yksin kotona ja tet-paikkana pitäisi olla jokin yritys. Onneks kuitenkin oli monta kiinnostaa yritystä ja menin lopulta yhen lehden toimitukseen tettiin. Tosin koronan takia tet kesti vaan neljä päivää, mutta ainaki nyt, kun oon amiksessa niin harjottelut voi ilmeisesti kestää kuukausiakin eli ei jää ainoaksi harjoitteluksi tuo neljä päivää.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Joo, tommoset on aika ikävii, kun kaikkiin ammatteihin ei vain hirveen hyvin pääse tutustumaan tetissä. :/ Mäkin halusin yläasteella(ja haluan jonkin verran vieläkin) olla kirjailija, mutta nehän kirjoittaa yksin kotona ja tet-paikkana pitäisi olla jokin yritys. Onneks kuitenkin oli monta kiinnostaa yritystä ja menin lopulta yhen lehden toimitukseen tettiin. Tosin koronan takia tet kesti vaan neljä päivää, mutta ainaki nyt, kun oon amiksessa niin harjottelut voi ilmeisesti kestää kuukausiakin eli ei jää ainoaksi harjoitteluksi tuo neljä päivää.
totta, se on kyllä harmi kun haluis johonkin mutta ei vaan oo mahollista ottaa D: onneks siulle löyty kuitenki mieleinen paikka, vaikkei se ollukaan ihan sitä mitä alunperin halusit eikä ajallisesti kestäny kovin kauaa :) mie muuten sain äsken tet-paikan 4h-yhdistykseltä, josta oon ihan super innoissani :3 oon ma-ke illat mukana jossain kerhotoiminnassa ja loppuviikko ei oikein käy, mutta sen voi korvata joulukuussa kahtena päivänä olemalla mukana heidän lemmikkieläinkerhossa ja koiranhoitokurssilla <3 nyt kävi hyvä tuuri, kun tuossa saa olla mukana sekä kerhotoiminnassa lasten kanssa että myöskin nähdä eläimiä (oon tosi eläinrakas)💗
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
oi että, ihanaa ku pääsit 4H-yhdistykselle!! :3 t. 4H-konkari, joka ei vaihtaisi niitä aikoja pois D:

harmillista, ku jouduit hakemaan noi moneen paikkaan - se oikeesti lannistaa aika kunnolla välillä... D: mut onneks tärppäsi!
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
totta, se on kyllä harmi kun haluis johonkin mutta ei vaan oo mahollista ottaa D: onneks siulle löyty kuitenki mieleinen paikka, vaikkei se ollukaan ihan sitä mitä alunperin halusit eikä ajallisesti kestäny kovin kauaa :) mie muuten sain äsken tet-paikan 4h-yhdistykseltä, josta oon ihan super innoissani :3 oon ma-ke illat mukana jossain kerhotoiminnassa ja loppuviikko ei oikein käy, mutta sen voi korvata joulukuussa kahtena päivänä olemalla mukana heidän lemmikkieläinkerhossa ja koiranhoitokurssilla <3 nyt kävi hyvä tuuri, kun tuossa saa olla mukana sekä kerhotoiminnassa lasten kanssa että myöskin nähdä eläimiä (oon tosi eläinrakas)💗
Ooh onnea! 😍
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
totta, se on kyllä harmi kun haluis johonkin mutta ei vaan oo mahollista ottaa D: onneks siulle löyty kuitenki mieleinen paikka, vaikkei se ollukaan ihan sitä mitä alunperin halusit eikä ajallisesti kestäny kovin kauaa :) mie muuten sain äsken tet-paikan 4h-yhdistykseltä, josta oon ihan super innoissani :3 oon ma-ke illat mukana jossain kerhotoiminnassa ja loppuviikko ei oikein käy, mutta sen voi korvata joulukuussa kahtena päivänä olemalla mukana heidän lemmikkieläinkerhossa ja koiranhoitokurssilla <3 nyt kävi hyvä tuuri, kun tuossa saa olla mukana sekä kerhotoiminnassa lasten kanssa että myöskin nähdä eläimiä (oon tosi eläinrakas)💗
Toihan kuulostaa tosi kivalta! Oon itekkin ollut muutaman kerran ohjaamassa 4h-kerhoa. :) Kuinka kaun toi sun harjoittelu kestää?
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
oi että, ihanaa ku pääsit 4H-yhdistykselle!! :3 t. 4H-konkari, joka ei vaihtaisi niitä aikoja pois D:

harmillista, ku jouduit hakemaan noi moneen paikkaan - se oikeesti lannistaa aika kunnolla välillä... D: mut onneks tärppäsi!
niinpä <3 4H on kyllä ihana! miekin olin joskus 4H:n heppakerhossa, harmittaa kyllä kun sen tallin omistaja oli täys hapannaama D: mutta jos hän ei ois ollu siellä, nii varmasti oisin nauttinu paljonkin. 4H:n tyypit oli kuitenki tosi mukavia ja tykkäsin siitä porukasta :) kiva kuulla, että siekin oot ollu mukana 4H:n toiminnassa ja siitä on jääny hyviä muistoja :3
ja jep, tuli aikamoinen epätoivo jossain vaiheessa D: onneks kävi hyvin ja sain sellasen paikan tästä läheltä, josta tuun varmasti tykkäämään <3
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Toihan kuulostaa tosi kivalta! Oon itekkin ollut muutaman kerran ohjaamassa 4h-kerhoa. :) Kuinka kaun toi sun harjoittelu kestää?
jep, kuulostaa jotenki tosi paljon miun jutulta :) ja oi, ihanaa! tykkäsitkö siitä? miulla se harjottelu kestää viikon D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,501
Jaa a taijan mennä taas kerran vaan tohon meijän kouluun ala-asteen puolelle tettiin ku ei kiinnosta muutenkaa :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Jes mahtavaa hyvä haituvainen!
Ja tosihyvä että vielä mieleisen paikan sait, kuulostaa kyllä tosi hauskalta
 
Ylös Pohja