Aihe vapaa kysykää, kertokaa, mitä vaa (mul on erittäin tylsää)

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
174
Reaktioarvo
154
1. Mp vyöhyke 11?
2. Mikä on mielestäsi paras piirre itsessäsi?
3. Ootko koskaan ollut laivalla?
4. Mistä unelmoit pienenä?
5. Tykkäätkö xylitol pastilleista?
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Mikä kissa olet tänään? (vain kuvallinen vastaus hyväksytään)
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
1. Mp vyöhyke 11?
2. Mikä on mielestäsi paras piirre itsessäsi?
3. Ootko koskaan ollut laivalla?
4. Mistä unelmoit pienenä?
5. Tykkäätkö xylitol pastilleista?
1. Paras vyöhyke ehottomasti
2. Varmaan spontaanius🤷
3. Joo oon ollu :)
4. Ainakin lääkärin urasta (nykyään ei tulis kuulonkaan), et vois matkustaa Aasiaan (ois edellee kyl tosi jees ku en oo käyny euroopan ulkopuolella)
5. En oo syöny moneen vuoteen, mut kyllähän ne herra hakkarais pastillit on parhaita :D in my opinion katti matikais -pastillit on täyttä kuraa! Siis se maku ja koostumus ja kaikki!!!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
1. Paras vyöhyke ehottomasti
2. Varmaan spontaanius🤷
3. Joo oon ollu :)
4. Ainakin lääkärin urasta (nykyään ei tulis kuulonkaan), et vois matkustaa Aasiaan (ois edellee kyl tosi jees ku en oo käyny euroopan ulkopuolella)
5. En oo syöny moneen vuoteen, mut kyllähän ne herra hakkarais pastillit on parhaita :D in my opinion katti matikais -pastillit on täyttä kuraa! Siis se maku ja koostumus ja kaikki!!!
Hyh herrahakkaraisista tuli mulle aina huono olo! Kattimatikaiset ainoa oikea ratkaisu...
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
174
Reaktioarvo
154
Hyh herrahakkaraisista tuli mulle aina huono olo! Kattimatikaiset ainoa oikea ratkaisu...
Ehhhh mullekkin. Sain joskus skidinä kuningasidean syödä purkillisen herra hakkaraisia ja voin sanoo että oli kitalaki ja maha kipee ainaki pari päivää. Sen jälkeen en oo niihin koskenut ja nyt en niissä olevan liivatteen takia söisi niitä muutenkaan.

Mä söin aina niitä pikku kakkosen pastilleja :DD
 
Ylös Pohja