Aihe vapaa Lähetään reilun kuukauen päästä luokkaretkelle

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,027
Mennään yöjunalla, en tiiä kenen kaa haluaisin samaan hyttiin.
Ollaan yö hotellissa, en tiiä kenen kaa olisin samassa huoneessa ja ei saa olla yksin. En myöskään muuten tiiä kenen kaa oon siellä ja jouvun istuun varmaan aamupalallaki yksin✌️✌️

Vittu että vituttaa ja itkettää

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,027
Vittu

Meän luokalla on 13 tyttöä, viien porukka ja seittemän porukka + mie

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Mietin kyllä että vois jäähä kotia. Mutta ois kiva päästä helsinkiin :D
Ehkä vaan nautit siitä reissusta yksin? Jos teitä on pariton määrä ei kuitenkaan mistään sulle paria voi pakottaa. Voisit toki jutella myös opettajan kanssa?

Itellekkin tuttu tilanne ja tosi ikävää että tuohon joudut. Ehkä yrität lyöttäytyä johonkin sakkiin vain näön vuoksi mukaan? Sitä mä ainakin harrastin.

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,027
Ehkä vaan nautit siitä reissusta yksin? Jos teitä on pariton määrä ei kuitenkaan mistään sulle paria voi pakottaa. Voisit toki jutella myös opettajan kanssa?

Itellekkin tuttu tilanne ja tosi ikävää että tuohon joudut. Ehkä yrität lyöttäytyä johonkin sakkiin vain näön vuoksi mukaan? Sitä mä ainakin harrastin.
Nojoo kyllä varmaan lähen ko en jaksa alkaa äitille selitteleen että yhyy en halua mennä.

Ja en tiiä ko nuo ei varmaankaan halua olla mun kaa siellä.. mutta joo eihän se silleen haittaa jos meen yksin. Ja omg haluan käyä niissä UFF jutuissa

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Nojoo kyllä varmaan lähen ko en jaksa alkaa äitille selitteleen että yhyy en halua mennä.

Ja en tiiä ko nuo ei varmaankaan halua olla mun kaa siellä.. mutta joo eihän se silleen haittaa jos meen yksin. Ja omg haluan käyä niissä UFF jutuissa
UFF jutuissa?
Jospa se selviäisi nyt

Desvelada

Kokenut
Reaktioarvo
159

Joo ehdottomasti suosittelen Uffeja!! Niiltä tekee aina parhaat löydöt! Kannattaa myös käydä Punavuoren Patinassa jos ehtii ( se on monipuolinen, hyvätasoinen ja melko halpa kirppis)
Hups vähän ehkä meni aiheen ohi.

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,027
Joo ehdottomasti suosittelen Uffeja!! Niiltä tekee aina parhaat löydöt! Kannattaa myös käydä Punavuoren Patinassa jos ehtii ( se on monipuolinen, hyvätasoinen ja melko halpa kirppis)
Hups vähän ehkä meni aiheen ohi.
Pittää kattoa että mihin saahaan mennä :D

Ylös Pohja