Lahja mysteeri..

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Joka vuotinen mysteeri.. :D Pitäisi äidille tehdä syntymäpäivä lahja. Aina olen päätynyt suklaaseen ja korttiin. Ajattelin tänä vuonna että voisin ehkä leipoa kakun tai tehdä käsin jotain, mutta mitä? Onko ideoita, kertokaahan samalla mitä te yleensä teette läheisille lahjaksi!
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
onpa ihana ajatus toi kakku varsinkin :3 en tiiä miksi, varmaa siks ku kakut best 😂 hmm mulle tulee ekana mieleen sellanen täytekakku, jossa ois sun äidin lempparijuttuja, vaikka karkkeja tai jotain pieniä hedelmän paloja täytteenä esimerkiks. jos tiiät sun äidin lempparikarkit tai jotain ni voisit vaikka niitä laittaa siihen? ainakin omal kohdal ois tosi kivaa, ku joku tekis mulle kakun mis ois mu lempparijuttuja hiiii D: tai sit tietyst jos tiedät et sun äiti pitää vaikkapa mutakakusta niin voisit tehdä sellaisen?

ja nooooh itse annan yleensä kortin ja sit esim. suklaata D: nykyään suhteellisen usein kyl annan kuvan/taulun, jonka oon piirtäny ite
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
onpa ihana ajatus toi kakku varsinkin :3 en tiiä miksi, varmaa siks ku kakut best 😂 hmm mulle tulee ekana mieleen sellanen täytekakku, jossa ois sun äidin lempparijuttuja, vaikka karkkeja tai jotain pieniä hedelmän paloja täytteenä esimerkiks. jos tiiät sun äidin lempparikarkit tai jotain ni voisit vaikka niitä laittaa siihen? ainakin omal kohdal ois tosi kivaa, ku joku tekis mulle kakun mis ois mu lempparijuttuja hiiii D: tai sit tietyst jos tiedät et sun äiti pitää vaikkapa mutakakusta niin voisit tehdä sellaisen?

ja nooooh itse annan yleensä kortin ja sit esim. suklaata D: nykyään suhteellisen usein kyl annan kuvan/taulun, jonka oon piirtäny ite
Kiva idea toi että laittaisin jotain sen lempi karkkeja kakkuun vaikka koristeeksi, mun äiti tykkää juustokakuista eniten niin ehkä sitä vois koristella sen lempi suklailla. Toisaalta myös täytekakku ois kivaa vaihtelua, tekis vaan sen lempi täytteellä ja siinähän on enemmän mahdollisuuksia koristelussa! Toi on kyllä ihanaa että annat itse tehdyn taulun tai kuvan lahjaksi, jää muistoksi! :3 aivan ihana
 
Ylös Pohja