Aihe vapaa Ostin karseen lahjan poikaystävälle ::D

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
...mutta samaan aikaan erittäin sulonen :D

Snapchat-2123178031.jpg
oli pakko :D

käytiin kaverin kaa Prismassa ja kun näin ton, niin oikeesti naurettiin varmaan joku 10min :D toi on niin härön näkönen :D ja sit kun siinä oli toinenkin vaihtoehto, niin kaveri kysy, että no kummasta Col mahollisesti tykkäis enemmän ja sit katoin vaan takas noita pehmoja silleen joo-o :D

mutta mie oon alkanu jo vähän kiintymään tuohon pehmoon... taisin antaa sen nimeks Mauri :D mie tarviin kyllä oman tommosen (kunhan kesätyöt on ohi).

mutta ajattelin antaa tän Colille sitten, kunhan pääsee intistä (sen kunniaks). ja samalla aikanen lahja 2kk päivälle :D (viikkoo aiemmin).
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
karseen söpöäxd
Oispa mullakin poikaystävä jolle voisin antaa lahjojaaa tai poikaystävä vaann
 
Viimeksi muokattu:

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Tykkään Maurista. Sillä on asennetta. :ROFLMAO: Uskon et Col tykkää Maurista myös. :D
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
karseen söpöäxd
Oispa mullakin poikaystävä jolle voisin antaa lahjojaaa tai poikaystävä vaann
no poikaystävässä on kyllä kieltämättä se hyvä puoli, että sille voi antaa kaikenlaisia lahjoja :D vaikka sit vähän tommosia...oudompia tapauksia :D
 

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Minkä ikäsiä ootte Colin kanssa muuten? Ja aivan ihana on ollu lukea sun jokainen keskustelu AE:stä saakka ja silleen🤗
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Minkä ikäsiä ootte Colin kanssa muuten? Ja aivan ihana on ollu lukea sun jokainen keskustelu AE:stä saakka ja silleen🤗
mie oon täyttämässä 19 ja Col täyttää sit loppuvuodesta 21 :)! ja voi että, super ihana kuulla <3 en oikein oo ajatellu, että joku oikeesti lukis näitä miun...blogimaisia hössötyksiä (ellei sit joku oo kommentoinu - tottakai sit päättelen :D)
 

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
mie oon täyttämässä 19 ja Col täyttää sit loppuvuodesta 21 :)! ja voi että, super ihana kuulla <3 en oikein oo ajatellu, että joku oikeesti lukis näitä miun...blogimaisia hössötyksiä (ellei sit joku oo kommentoinu - tottakai sit päättelen :D)
Ihana kuulla ja joo seurannut olen ja lukenut jokaisen keskustelun🩷 Ihanasti pidät tänne omaa päiväkirjaa muille luettavaksi tai ainakin tuntuu näitä lukiessa päiväkirjalta kun jaksat ahkerasti kirjoittaa jokaisesta ihastuksesta ja mitä niiden kanssa on tapahtunut ja muustakin🤗❣️
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Ihana kuulla ja joo seurannut olen ja lukenut jokaisen keskustelun🩷 Ihanasti pidät tänne omaa päiväkirjaa muille luettavaksi tai ainakin tuntuu näitä lukiessa päiväkirjalta kun jaksat ahkerasti kirjoittaa jokaisesta ihastuksesta ja mitä niiden kanssa on tapahtunut ja muustakin🤗❣️
voi että, ihanaa :3! ja joo, tää on vähän semmonen...julkinen päiväkirja :)! jotenkin rentouttavaa kirjottaa tänne, eikä tarvii vaan sit olla yksin kaikkien ajatusten kaa :) sekä esim. aiempia ihastus keskusteluja on hauska lukee myöhemmin, kun ei enää yhtään muista miun sen hetkisiä fiiliksiä, ajatuksia, tms.
 
Ylös Pohja