Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Laitoin viestiä sinne 😭😭😭😭😭
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 15101" data-attributes="member: 34"><p>Huhuhuhuhhh naurattaa kun oon hölissyt sen tyypin kanssa kaikkea ja helpottaahan tuo kyllä mutta hirmu vähän oon mitään esim kähiksestä selittänyt. Tai no siis! Enhän mä nyt kuollaksenikaan viitsisi kertoa sen nimeä, mainitsin vain ohimennen että oon tykännyt yhdestä julkkiksesta jo muutamia kuukausia. Mutta emt jotenkin hirveän vaikea puhua niistä ahdistuksista ja emt toisaalta mitäpä niistä edes voisi sanoa. Ja millä tavalla se muka voisi siinä auttaa. Ei siinä muuta kuin että tunteet on pahat, ikinä ei päästä yli ja sen kanssa eletään sitten niin. Mitäs siitä jauhamaan 🤣 huutista vuan ja näin. On kyllä ollu hermoromahus taas niin lähellä ei helvetti alkaa ahdistaa nää jatkuvat unet siitä + ikuinen ylitsepääsemättömyys D= voisin kysyä siltä tyypiltä vinkkejä miten päästä yli mutta kun tiedän jo valmiiksi että en pääse koskaan. Kähis on vaan niin eri asia kuin muut niin ei oo mitään mikä sais mut pääsee yli siitä. Huudan niin vitusti itselleni, miten voi olla mahdollista. Miten. <em>HUUDAN. Itken :D</em></p><p></p><p>Mutta onneksi ainakin varasijalla voi jauhaa paskaa jatkuvasti hänestä joten whatever 😭 voi perseensuti (:D aijaa toikin on jääny mun sanavarastoon ok seis????????????) Kun MIKÄ tää homma nyt on kaikki on vielki niin epätodellista ei prkl kun miettii näitä kuukausia (<em>KUUKAUSIA</em>) kun tätä on jatkunut ja kaikista oudoimpia on ehkä ollu ne ajanjaksot kun on miettinyt pelkästään timppaa. Et silloinkin kun oon miettinyt hessua enemmän niin se on ollu omalla tavallaan helpottavaa. Mut nyt ku taas ihan koko ajan ajattelen timoo niin tää tuntuu vaan epätodellisemmalta ja epätodellisemmalta. Sillee ei nyt herrane aika voi olla noin kiintyny yhteen vitun ihmiseen. GET A GRIP 😭 anteeksi, sekoan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 15101, member: 34"] Huhuhuhuhhh naurattaa kun oon hölissyt sen tyypin kanssa kaikkea ja helpottaahan tuo kyllä mutta hirmu vähän oon mitään esim kähiksestä selittänyt. Tai no siis! Enhän mä nyt kuollaksenikaan viitsisi kertoa sen nimeä, mainitsin vain ohimennen että oon tykännyt yhdestä julkkiksesta jo muutamia kuukausia. Mutta emt jotenkin hirveän vaikea puhua niistä ahdistuksista ja emt toisaalta mitäpä niistä edes voisi sanoa. Ja millä tavalla se muka voisi siinä auttaa. Ei siinä muuta kuin että tunteet on pahat, ikinä ei päästä yli ja sen kanssa eletään sitten niin. Mitäs siitä jauhamaan 🤣 huutista vuan ja näin. On kyllä ollu hermoromahus taas niin lähellä ei helvetti alkaa ahdistaa nää jatkuvat unet siitä + ikuinen ylitsepääsemättömyys D= voisin kysyä siltä tyypiltä vinkkejä miten päästä yli mutta kun tiedän jo valmiiksi että en pääse koskaan. Kähis on vaan niin eri asia kuin muut niin ei oo mitään mikä sais mut pääsee yli siitä. Huudan niin vitusti itselleni, miten voi olla mahdollista. Miten. [I]HUUDAN. Itken :D[/I] Mutta onneksi ainakin varasijalla voi jauhaa paskaa jatkuvasti hänestä joten whatever 😭 voi perseensuti (:D aijaa toikin on jääny mun sanavarastoon ok seis????????????) Kun MIKÄ tää homma nyt on kaikki on vielki niin epätodellista ei prkl kun miettii näitä kuukausia ([I]KUUKAUSIA[/I]) kun tätä on jatkunut ja kaikista oudoimpia on ehkä ollu ne ajanjaksot kun on miettinyt pelkästään timppaa. Et silloinkin kun oon miettinyt hessua enemmän niin se on ollu omalla tavallaan helpottavaa. Mut nyt ku taas ihan koko ajan ajattelen timoo niin tää tuntuu vaan epätodellisemmalta ja epätodellisemmalta. Sillee ei nyt herrane aika voi olla noin kiintyny yhteen vitun ihmiseen. GET A GRIP 😭 anteeksi, sekoan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Laitoin viestiä sinne 😭😭😭😭😭
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja