Aihe vapaa Laitoin viestiä sinne 😭😭😭😭😭

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Oaaaaaaaaaaaaajskdkk tää on vaikeempaa kuin ajattelinkaan herranpieksut sentään en osaa HHHHHHHHHHHHHHH nauran en osaa oikeest on tosi vaikee vastata ku ahistaa ja hdhfuifififfkfkfk

Joo kaikki varmaan tajuu täst jtn mut siis kun oon jauhanu siit et piti laittaa viestiä sinne mis vois puhuu jonku kaa nii laitoin nyt viestiä ja HUUDAN en kestä en osaa yhtään sanoa mitään en mitään aaaa siis voi vittu sopersin vaa siihe viestii jtn että ihastusjutut aiheuttaa mulle ahistusta ja vaikee hyväksyy itteää ja :DDDDD miten sä näitä asioita osaat jotenki selittää jolleki ei herrane aika
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Sitä paitsi miten must tuntuu et mun ajatukset menee vaan enemmän solmuun ku yritän miettii mitä sanon näistä jutuist. Lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Djfjfjdlld miks nauran näin paljon sille kun puhuttiin työntekijän kanssa tästä ja se sano jtn siitä jutusta ja luki niiden sivuilta tai jostain ja sit se sano merkitsevästi sen kohan et "olet tervetullut juuri sellaisena kuin olet" ja aattelin et ah thanks voin siis selittää ikäfetisseistäni huoletta 😂😂😂😂😂😂😂 ei hemmetti miks tää huvittaa mua niin paljon

Nyt vittu chill

Hahhah yllättävän vaikeeta kyllä vastata viestiin voi juma kun aivot menee lukkoon nojoo kyllä mä pystyn
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,494
Djfjfjdlld miks nauran näin paljon sille kun puhuttiin työntekijän kanssa tästä ja se sano jtn siitä jutusta ja luki niiden sivuilta tai jostain ja sit se sano merkitsevästi sen kohan et "olet tervetullut juuri sellaisena kuin olet" ja aattelin et ah thanks voin siis selittää ikäfetisseistäni huoletta 😂😂😂😂😂😂😂 ei hemmetti miks tää huvittaa mua niin paljon

Nyt vittu chill

Hahhah yllättävän vaikeeta kyllä vastata viestiin voi juma kun aivot menee lukkoon nojoo kyllä mä pystyn
Aivot menevät Lukkoon, mutta sydän Kalpalle...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Hahhahhhh auttaakohan tää edes mitään kun sanoin että tuntuis helpommalta puhua kirjottaen eikä niin että puhuttais puhelimessa. Meinaan että auttaakohan se mun oloon yhtää jos kirjotan ne asiat enkä sano ääneen. Lol voi vittu mul menee hermooooooooo en pysty tähän enää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Oikeasti yllättävän vaikeaa vastata niihin viesteihin kun ei tiedä miten selittää asioita ja mitä sanoa ja aaa jännittää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Noin jos oikeasti kävis niin olis hirmu julmaa D::
Olis D:::::: lol laitoin sinne äsken pitkän viestin ja jotenki mua pelottaa että se tyyppi on sillee ei saaaaaatana emmä jaksa lukee tätä D: miks piti kirjottaa niin pitkästi voi jestas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Huh taidan lähteä tuulettamaan aivoja ulos hetkeksi jos saisin tän hermoromahduksen laantumaan sillä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Tsemppiä, jos ei lue sitä niin on kyllä varsinainen kusipää D:
Lol totta kai se luki ja vastas, sehän kuuluu niiden työhön D: mut aina vaan pelkään tollasia asioita koska häpeen itteeni yms xD huhhuh oon ihan hädässä mut ehkä mä kohta uskallan lukee vastauksen!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Sit ku luen ton nii alan varmaa itkee oikeest koska oon jotenki tänää ollu niin herkillä ja uskon että osuu tunteisiin niin lujaa. Jo sitä kirjottaessa tuntu että pelkkä asioista kirjottaminen saa jotai lukkoja aukeemaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Huutista kuuntelen always remember us this way ja alan kohta itkemään pelkästään tän takia :------D ei vittu mä kiljun, on se saatana kumma
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Huhhuhhhuhhhh saakeli mitä avautumista..... Oh boi. Voi ei ja tallensin kähiksestä lisää kuvia, miks sil pitää olla tommoset silmät huudan en ikinä pääse yli tho

Rakastun siihen vaan enemmän ja enemmännnnnnnnnn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Huhuhuhuhhh naurattaa kun oon hölissyt sen tyypin kanssa kaikkea ja helpottaahan tuo kyllä mutta hirmu vähän oon mitään esim kähiksestä selittänyt. Tai no siis! Enhän mä nyt kuollaksenikaan viitsisi kertoa sen nimeä, mainitsin vain ohimennen että oon tykännyt yhdestä julkkiksesta jo muutamia kuukausia. Mutta emt jotenkin hirveän vaikea puhua niistä ahdistuksista ja emt toisaalta mitäpä niistä edes voisi sanoa. Ja millä tavalla se muka voisi siinä auttaa. Ei siinä muuta kuin että tunteet on pahat, ikinä ei päästä yli ja sen kanssa eletään sitten niin. Mitäs siitä jauhamaan 🤣 huutista vuan ja näin. On kyllä ollu hermoromahus taas niin lähellä ei helvetti alkaa ahdistaa nää jatkuvat unet siitä + ikuinen ylitsepääsemättömyys D= voisin kysyä siltä tyypiltä vinkkejä miten päästä yli mutta kun tiedän jo valmiiksi että en pääse koskaan. Kähis on vaan niin eri asia kuin muut niin ei oo mitään mikä sais mut pääsee yli siitä. Huudan niin vitusti itselleni, miten voi olla mahdollista. Miten. HUUDAN. Itken :D

Mutta onneksi ainakin varasijalla voi jauhaa paskaa jatkuvasti hänestä joten whatever 😭 voi perseensuti (:D aijaa toikin on jääny mun sanavarastoon ok seis????????????) Kun MIKÄ tää homma nyt on kaikki on vielki niin epätodellista ei prkl kun miettii näitä kuukausia (KUUKAUSIA) kun tätä on jatkunut ja kaikista oudoimpia on ehkä ollu ne ajanjaksot kun on miettinyt pelkästään timppaa. Et silloinkin kun oon miettinyt hessua enemmän niin se on ollu omalla tavallaan helpottavaa. Mut nyt ku taas ihan koko ajan ajattelen timoo niin tää tuntuu vaan epätodellisemmalta ja epätodellisemmalta. Sillee ei nyt herrane aika voi olla noin kiintyny yhteen vitun ihmiseen. GET A GRIP 😭 anteeksi, sekoan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Ei vittu nauran niin helvetisti kaikelle, miten voi olla näin epätodellinen olo :-----D tuntuu melkeen niinkuin tätä olis jatkunut ikuisuuden. Vaikka oikeasti vasta 2kk. Ihan kuin aina olis ollu näin XDDDD en enää tiedä yhtään miltä tuntuu olla normaalitilassa niin ettei ole ihan henkihieverissä rakastunu johonkin. Täs on nyt 2kk elelty niin vahvasti sumussa että en oikeasti käsitä mitä on olla ei-rakastunut. En myöskään muista enää millaista on olla ns. Mun normaalitilassa eli silleen että ajattelen kaikkia mahdollisia henkilöitä jatkuvasti niin että ne vaihtelee koko ajan, oon varmaan viimeksi viime vuonna eli ennen timppaa ollut sellasessa tilassa. Vaikka tänki vuoden puolella oon aatellu yli kymmentä jossain vaiheessa samaan aikaan mutta sekin tilanne kesti ehkä muutamia päiviä vaan. Tuntuu ettei joulukuun jälkeen oo ollu sellasta normaalia menoa mulla et jatkuvasti vaihtelis ihastukset ja meininki on ihan psykoosia. Timppa siis on toistaseks ainakin muuttanu tän asian 🤔 oon jotenki ihan "erilainen" kuin ennen. Tavallaa tää on levollisempaakin kun ei jatkuvasti tuu jotain uusia. Vaikka muuten olo on kaikkee muuta ku levollinen. Mut siis silleen tietyllä tapaa "tasapainosempaa" kuin se mitä yleensä mulla on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Aaaa hemmetin huono olo kun en saa ajatuksia selkeästi sanottua tolle tyypille mutta ainakin se on mukava.
 
Ylös Pohja