Laittakaa hyviä esim vanhojen tansseihin sopivia kampauksia ohuille, liukkaille ja suht lyhyille hiuksille

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Haluisin siis leikata hiukset taas noin solisluulle, ehkä vähän lyhyemmäksi mut mulla on vanhat ens talvena joten jos on jotain ehdotuksia.
En uskalla leikata jos niitä ei saakkaan mitenkään kivasti laitettua
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Mulla ei nyt oo kuvaa omasta kampauksestani, mutta mulla oli sellanen vähän erikoisempi mutta silti yksinkertanen nutturaviritelmä. Itelläni oli sillon about hartioille yltävät hiukset+korkee niskasiili, eli kyllä sunkin hiukset pitäs saada jotenki väännettyy. Loppujen lopuks suurimmalla osalla on keskipitkät hiukset eikä mihinkää puoleen selkään asti, vaikkei aina siltä tunnu

Periaatteessahan mikä tahansa kampaus käy, mutta mä suosittelen jotain nutturakampausta, koska sillon hiukset ei oo tiellä eikä tuu niin helposti kuuma kun hiukset auki. Jos oot menos kampaajalle laitattaan hiukset, niin sen pitäis kyllä osata tehä nuttura myös vähä lyhyempii hiuksiin
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Mulla ei nyt oo kuvaa omasta kampauksestani, mutta mulla oli sellanen vähän erikoisempi mutta silti yksinkertanen nutturaviritelmä. Itelläni oli sillon about hartioille yltävät hiukset+korkee niskasiili, eli kyllä sunkin hiukset pitäs saada jotenki väännettyy. Loppujen lopuks suurimmalla osalla on keskipitkät hiukset eikä mihinkää puoleen selkään asti, vaikkei aina siltä tunnu

Periaatteessahan mikä tahansa kampaus käy, mutta mä suosittelen jotain nutturakampausta, koska sillon hiukset ei oo tiellä eikä tuu niin helposti kuuma kun hiukset auki. Jos oot menos kampaajalle laitattaan hiukset, niin sen pitäis kyllä osata tehä nuttura myös vähä lyhyempii hiuksiin
Joo kyllä mä meinasin jonkinlaisen nutturan!
Nyt on tosiaan solisluun yli ehkä vähän alle 10cm pituset. En oo siis leikannut vielä.
Tosiaan mihinkään kampaajalle tuskin menen ku ei oo rahaa ni joo olis hyvä vielä jos kotona sais tehtyä:D
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Joo kyllä mä meinasin jonkinlaisen nutturan!
Nyt on tosiaan solisluun yli ehkä vähän alle 10cm pituset. En oo siis leikannut vielä.
Tosiaan mihinkään kampaajalle tuskin menen ku ei oo rahaa ni joo olis hyvä vielä jos kotona sais tehtyä:D
Hmm.. Ootko aatellu tehä nutturan sellasella donitsilla/valkilla (vai mikä ikinä onkaa) vai vääntää jotenki muuten? Kyllähän sä saisit myös jonkinlaisen lettikampauksen tehtyy, ne ei aina oo ekal yrittämäl kaikista helpoimpii mut toimii myös hyvin
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Hmm.. Ootko aatellu tehä nutturan sellasella donitsilla/valkilla (vai mikä ikinä onkaa) vai vääntää jotenki muuten? Kyllähän sä saisit myös jonkinlaisen lettikampauksen tehtyy, ne ei aina oo ekal yrittämäl kaikista helpoimpii mut toimii myös hyvin
Oon vähä molempia mut on sen verran ohuet et ei riitä kunnolla
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Mulla oli vähän tuota lyhyemmät hiukset kun tanssin wanhat, menin kampaajalle tosi myöhässä joten en kerennyt itse päättää mitään vaan pyysin vaan sitä tekemään jotain kiharia tai mitä tahansa mikä näyttää hyvältä. Se sitten nopeasti kiharsi ja laittoi niitä hiuksia vähän kiinni. Mulla oli myös hiuskoriste jolla kampauksesta sai juhlavamman. Tosi nätti siitä saatiin, voin laittaa jonkun kuvan yksityisviestillä jos haluat. Mitään kunnon nutturaa ei kyllä varmaan olisi mulle saanut (mun hiukset oli aika epätasaiset: päälaelta kasvavat eivät yltäneet edes niskan yläosaan ja niskasta kasvavat ylsi melkein olkapäille), mutta luulisin että nuo sinun hiukset saisi jotenkin laitettua nutturalle. En tosin tiedä pitäisikö siinä sitten olla kampaaja.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Jos haluaa perus nutturaa tai kiharoita monimutkaisemman kampauksen eikä lähipiirissä ole ketään, joka osaa laittaa hiuksia, niin suosittelen menemään kampaajalle. Äitini yritti väkertää ohuisiin hiuksiini jotain hollantilaisia lettejä ja niskanutturaa (josta tuli loppujen lopuksi ihan hieno, mutta sinä aamuna sitä ei osannut arvostaa) ja itkuhan siinä meinasi tulla :D
 
Ylös Pohja