Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Laittakaa tänne top-5-biisit per artisti/yhtye/sanoittaja
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 108700" data-attributes="member: 34"><p>Voi perkele palaan tänne listailemaan ja tällä kertaa vois listata the killersiä koska tuli mieleen kuinka monta hyvää biisiä niilläkin on.</p><p></p><p>Itse asiassa muutos suunnitelmiin, en pysty listaamaan Killersiä. En vain jotenkin osaa :D mutta pystyn sanomaan niiltä ehk kaks parasta biisua, ensimmäisenä mr. brightside (perustelu: jos se ei ole tämä niin mikä se sitten on) ja toisena varmaankin just another girl (perustelu: yksinkertaisesti hyvä biisi ja tulee mieleen tiettyjä tyyppejä). Mutta tuon jälkeen menee jo liian vaikeaksi jotenki asettaa järjestykseen en tiiä, en vaa kykene. Ehkä voisin koittaa listata pentagonia sen sijaan, nyt kun oon taas tänään kuunnellu sitä liikaakin D::::: jos se onnistuis lmao</p><p></p><p>1. Daisy</p><p>Perustelu: don't even @ me tää on Pentagonin paras biisi ilman muuta ja meitsille myös varmaan se kaikista vaikein :D rakastan sitä mut aina kun kuulen sen niin mietin vaan tätä kaikkee mitä täs on tapahtunu ja on kyl hankalaa. Tulee vaa nii elävästi mieleen se kun rakastuin huihin (ja edelleen oon liian in love siihen..kin..). Uh plus meinasin unohtaa mainita että tossa biisissä on paras intro ever....... 😭 What can i say</p><p></p><p>2. Do or not</p><p>Perustelu: huoh vihaan mutta tää on ehdottomasti pentagonin toisiksi paras biisi 😫 i mean ois melkeinpä voinu olla ykkösenäkin, omasta mielestäni noi kaks on aika lailla yhtä hyviä mutta daisy kuitenkin vielä parempi. En edes tiedä siis nää perustelut ei ees oo mitään kunnon perusteluja mut niiku? Höh rakastan vaa tota biisii plus näin sen musavideon ekan kerran sillon ku oli totaalisesti pahin vaihe menossa huin suhteen ja jotenkin se musavideo vaan jätti hyvät muistot siitäkin vaiheesta tai siis no, ristiriitaset muistot tosin.</p><p></p><p>3. Shine</p><p>Varmaankin tämä koska vaikka onkin jotenki ärsyttävä mutta silti hyvä biisi. Tämäkin pitkälti myös muistojen takia mutta oh god vihaan koska kuuntelin tota sillon sinä yhtenä yönä ja sit muutamii tuntei myöhemmin tai sillon aamulla jouduin ambulanssiin ja basically mut pakotettiin sinne vasten mun tahtoa joten traumat ahaha. Joten vituttaa koko biisi x)</p><p></p><p>4. Cerberus</p><p>Ehkä tämä siksi että kuulin tän ekaa kertaa ööm tänään ja olin vaa siit videost sillee "yuto mitä vittua 😭😭😭😭😭" ja viimeistään silloin mun tunteet yutoa kohtaan taas kasvoi vitusti ja siis yuto ja hui on vaa molemmat liikaa. Mutta muistan että ajattelin kyllä siis siitä biisistäkin ihan että onpa oikeesti hyvä ja mietin miks sillä on niin vähän näyttökertoja lmao kun on äärimmäisen hyvä kappale imo.</p><p></p><p>5. Round 2</p><p>Don't even ask mut oon tosissani tää biisi on niin söps ja varsinkin jinho kuulostaa niin söpöltä tossa ah rakastan jinhoa 🙃 oikeasti varmaa main reason sille et tää biisi on top vitosessa on vaan vittu se et oon totaalisen rakastunut jinhon osuuksiin tossa 😫😫 niin SÖPÖ</p><p></p><p>Aika oudot valinnat mut niin se on. Oisha tos voinu olla monta muutakin mut nii. Kieltämättä oli pentagoniltakin aika vaikea (LIIAN vaikeaa) valita top 5 D:</p><p></p><p>Mun tekis mieli listailla muitakin bändejä vaikka heti mutta toisaalta tää on raskasta kun on niin haastava tehtävä niin ehkä myöhemmin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 108700, member: 34"] Voi perkele palaan tänne listailemaan ja tällä kertaa vois listata the killersiä koska tuli mieleen kuinka monta hyvää biisiä niilläkin on. Itse asiassa muutos suunnitelmiin, en pysty listaamaan Killersiä. En vain jotenkin osaa :D mutta pystyn sanomaan niiltä ehk kaks parasta biisua, ensimmäisenä mr. brightside (perustelu: jos se ei ole tämä niin mikä se sitten on) ja toisena varmaankin just another girl (perustelu: yksinkertaisesti hyvä biisi ja tulee mieleen tiettyjä tyyppejä). Mutta tuon jälkeen menee jo liian vaikeaksi jotenki asettaa järjestykseen en tiiä, en vaa kykene. Ehkä voisin koittaa listata pentagonia sen sijaan, nyt kun oon taas tänään kuunnellu sitä liikaakin D::::: jos se onnistuis lmao 1. Daisy Perustelu: don't even @ me tää on Pentagonin paras biisi ilman muuta ja meitsille myös varmaan se kaikista vaikein :D rakastan sitä mut aina kun kuulen sen niin mietin vaan tätä kaikkee mitä täs on tapahtunu ja on kyl hankalaa. Tulee vaa nii elävästi mieleen se kun rakastuin huihin (ja edelleen oon liian in love siihen..kin..). Uh plus meinasin unohtaa mainita että tossa biisissä on paras intro ever....... 😭 What can i say 2. Do or not Perustelu: huoh vihaan mutta tää on ehdottomasti pentagonin toisiksi paras biisi 😫 i mean ois melkeinpä voinu olla ykkösenäkin, omasta mielestäni noi kaks on aika lailla yhtä hyviä mutta daisy kuitenkin vielä parempi. En edes tiedä siis nää perustelut ei ees oo mitään kunnon perusteluja mut niiku? Höh rakastan vaa tota biisii plus näin sen musavideon ekan kerran sillon ku oli totaalisesti pahin vaihe menossa huin suhteen ja jotenkin se musavideo vaan jätti hyvät muistot siitäkin vaiheesta tai siis no, ristiriitaset muistot tosin. 3. Shine Varmaankin tämä koska vaikka onkin jotenki ärsyttävä mutta silti hyvä biisi. Tämäkin pitkälti myös muistojen takia mutta oh god vihaan koska kuuntelin tota sillon sinä yhtenä yönä ja sit muutamii tuntei myöhemmin tai sillon aamulla jouduin ambulanssiin ja basically mut pakotettiin sinne vasten mun tahtoa joten traumat ahaha. Joten vituttaa koko biisi x) 4. Cerberus Ehkä tämä siksi että kuulin tän ekaa kertaa ööm tänään ja olin vaa siit videost sillee "yuto mitä vittua 😭😭😭😭😭" ja viimeistään silloin mun tunteet yutoa kohtaan taas kasvoi vitusti ja siis yuto ja hui on vaa molemmat liikaa. Mutta muistan että ajattelin kyllä siis siitä biisistäkin ihan että onpa oikeesti hyvä ja mietin miks sillä on niin vähän näyttökertoja lmao kun on äärimmäisen hyvä kappale imo. 5. Round 2 Don't even ask mut oon tosissani tää biisi on niin söps ja varsinkin jinho kuulostaa niin söpöltä tossa ah rakastan jinhoa 🙃 oikeasti varmaa main reason sille et tää biisi on top vitosessa on vaan vittu se et oon totaalisen rakastunut jinhon osuuksiin tossa 😫😫 niin SÖPÖ Aika oudot valinnat mut niin se on. Oisha tos voinu olla monta muutakin mut nii. Kieltämättä oli pentagoniltakin aika vaikea (LIIAN vaikeaa) valita top 5 D: Mun tekis mieli listailla muitakin bändejä vaikka heti mutta toisaalta tää on raskasta kun on niin haastava tehtävä niin ehkä myöhemmin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Laittakaa tänne top-5-biisit per artisti/yhtye/sanoittaja
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja