Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
lasketteko säädöt exsiin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 41481" data-attributes="member: 34"><p>En tiedä vittuakaan näistä. En tiedä edes sitä mikä lasketaan säädöksi. Tapailu kai. Mutta sitten miten sanoa esim yhdestä henkilöstä jonka kanssa oli awkward "juttu" joka ei ollu ees tapailua vaan sovittiin että nähdään ja vielä useaan kertaan oltiin silleen että joo sit nähään ja oli periaatteessa juttua mutta ei kuitenkaan ollu juttua. En sanoisi sitä edes säädöksi, miellän että mulla on ollu vaan yks säätö joka oli edes jossain määrin tapailua mutta sit on ollu kaikenlaista pientä säätöä enkä tiedä miten erottaa mikäkin toisistaan. Mutta siis toki tää jonka miellän säädöksi on ainut niist jota oon ihan kunnolla "tapaillut" vaik se oliki vaa pari kertaa. Oikeastaan säädöistä ei pitäs puhuu ollenkaan. Sekottaa vaan. Ja mulle ainakin exä kuulostaa silt et se on nimenomaan ex-seurustelukumppani. Säätö taas ei oikeastaan ole yhtään mitään. En pidä edes koko sanasta eikä se musta tarkota yhtään mitään. Mutta ei kai sitä voi poikaystäväksikään sanoa mutta ei oikein tutuksikaan. Ehkä sitten joku "jätkä jonka kanssa kävin treffeillä" vau helvetin hyvä ilmasu tuokin.</p><p></p><p>Mutta siis ei, en miellä että mulla olisi yhden yhtä exää. Vaikka tavallaan tää henkilö silti tuntuu joltain entiseltä mutta ei nyt poikaystävältä tietenkään. Mutta. Kuitenkin se ehti jo tuntua hirveen rajoittavalta ja ahdistavalta ja silt et oon kiinni siinä vaikka nähtiin vaan muutaman kerran. Niin siks kai mulla on sellanen olo että oisin jotenkin enemmänkin sitoutunu siihen. Varsinkin kun se oli sen verran omistushalunen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 41481, member: 34"] En tiedä vittuakaan näistä. En tiedä edes sitä mikä lasketaan säädöksi. Tapailu kai. Mutta sitten miten sanoa esim yhdestä henkilöstä jonka kanssa oli awkward "juttu" joka ei ollu ees tapailua vaan sovittiin että nähdään ja vielä useaan kertaan oltiin silleen että joo sit nähään ja oli periaatteessa juttua mutta ei kuitenkaan ollu juttua. En sanoisi sitä edes säädöksi, miellän että mulla on ollu vaan yks säätö joka oli edes jossain määrin tapailua mutta sit on ollu kaikenlaista pientä säätöä enkä tiedä miten erottaa mikäkin toisistaan. Mutta siis toki tää jonka miellän säädöksi on ainut niist jota oon ihan kunnolla "tapaillut" vaik se oliki vaa pari kertaa. Oikeastaan säädöistä ei pitäs puhuu ollenkaan. Sekottaa vaan. Ja mulle ainakin exä kuulostaa silt et se on nimenomaan ex-seurustelukumppani. Säätö taas ei oikeastaan ole yhtään mitään. En pidä edes koko sanasta eikä se musta tarkota yhtään mitään. Mutta ei kai sitä voi poikaystäväksikään sanoa mutta ei oikein tutuksikaan. Ehkä sitten joku "jätkä jonka kanssa kävin treffeillä" vau helvetin hyvä ilmasu tuokin. Mutta siis ei, en miellä että mulla olisi yhden yhtä exää. Vaikka tavallaan tää henkilö silti tuntuu joltain entiseltä mutta ei nyt poikaystävältä tietenkään. Mutta. Kuitenkin se ehti jo tuntua hirveen rajoittavalta ja ahdistavalta ja silt et oon kiinni siinä vaikka nähtiin vaan muutaman kerran. Niin siks kai mulla on sellanen olo että oisin jotenkin enemmänkin sitoutunu siihen. Varsinkin kun se oli sen verran omistushalunen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
lasketteko säädöt exsiin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja