Muu Latasin hetki sitten TikTokin, ja olen kiinnittänyt huomiota näihin juttuihin:

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
784
Reaktioarvo
752
-Olen nähnyt yllättävän paljon ilkeitä, vihaisia ja negatiivisia sekä asiattomia kommentteja
-Blind Channelin faneja on vissiin hyvin paljon
-On paljon videoita, missä tanssiin kuuluu keskisormen näyttäminen. Tää on musta vaan hieman hauska :D
-Jotkut TikTokit on ihan hauskoja, mutta jotkut omituisia. Esim. tällaiset arkielämään liittyvät jutut saa mut helposti nauramaan, mutta sitten on niitä videoita, joissa kissan silmästä otetaan pois jotain D:


Halusin ladata tän sovelluksen, koska sisko näyttää usein ihan hauskoja TikTokkeja ja halusin itsekin testata sitä.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Latasin TikTokin muutama kuukaus sitten, kun siellä on joitakin hauskoja videoita mitä kaverit on lähetelly. Kuitenkin se on miun mielestä pääosin aika kauhee paikka niin näkemäni kun muilta kuulemani perusteella D: Siellä on paljon ilkeetä käytöstä, ja eniten harmittaa kun lapsille tullaan nälvimään ties mitä hirveyksiä. Sit on eläinrääkkäystä mitä en todellakaan voi sietää. Muutenkin tehdään asioita miettimättä ollenkaan muiden tunteita, koska "Mun pitää saada hieno TikTok-video!!!". Jotkut trendit on ihan naurettavia ja osa vaarallisiakin. Demissä taas joku kerto että oli nähny TikTokissa jonkun pikkulapsen profiilikuvana kuvan, jonka se lapsi oli ottanu omasta alapäästään, ja sitä oli sit muut jaellu ties minne D: Ei siis todellakaan mikään kovin hyvä ja turvallinen paikka
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Latasin TikTokin muutama kuukaus sitten, kun siellä on joitakin hauskoja videoita mitä kaverit on lähetelly. Kuitenkin se on miun mielestä pääosin aika kauhee paikka niin näkemäni kun muilta kuulemani perusteella D: Siellä on paljon ilkeetä käytöstä, ja eniten harmittaa kun lapsille tullaan nälvimään ties mitä hirveyksiä. Sit on eläinrääkkäystä mitä en todellakaan voi sietää. Muutenkin tehdään asioita miettimättä ollenkaan muiden tunteita, koska "Mun pitää saada hieno TikTok-video!!!". Jotkut trendit on ihan naurettavia ja osa vaarallisiakin. Demissä taas joku kerto että oli nähny TikTokissa jonkun pikkulapsen profiilikuvana kuvan, jonka se lapsi oli ottanu omasta alapäästään, ja sitä oli sit muut jaellu ties minne D: Ei siis todellakaan mikään kovin hyvä ja turvallinen paikka
tämä on oikeasti huolestuttavaa eikö kukaan valvo lapsiaan
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
784
Reaktioarvo
752
Latasin TikTokin muutama kuukaus sitten, kun siellä on joitakin hauskoja videoita mitä kaverit on lähetelly. Kuitenkin se on miun mielestä pääosin aika kauhee paikka niin näkemäni kun muilta kuulemani perusteella D: Siellä on paljon ilkeetä käytöstä, ja eniten harmittaa kun lapsille tullaan nälvimään ties mitä hirveyksiä. Sit on eläinrääkkäystä mitä en todellakaan voi sietää. Muutenkin tehdään asioita miettimättä ollenkaan muiden tunteita, koska "Mun pitää saada hieno TikTok-video!!!". Jotkut trendit on ihan naurettavia ja osa vaarallisiakin. Demissä taas joku kerto että oli nähny TikTokissa jonkun pikkulapsen profiilikuvana kuvan, jonka se lapsi oli ottanu omasta alapäästään, ja sitä oli sit muut jaellu ties minne D: Ei siis todellakaan mikään kovin hyvä ja turvallinen paikka
Just tämä. D: Aivan kamala paikka.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Itse en viitsi ladata kun jotenkin vituttaa ne musiikit mitä niiden videoiden taustalla on. Joskus vaan katson niitä jostain mtv:n sivuilta.
Tämä juuri! Mua on aina vituttanu ne Tiktok musiikit, ja sit myös vituttaa jos jotkut ihmiset on jostain biisistä joka on paljon tiktokia vanhempi, että ''joo tää on tää tiktok biisi''
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
784
Reaktioarvo
752
Itse en viitsi ladata kun jotenkin vituttaa ne musiikit mitä niiden videoiden taustalla on. Joskus vaan katson niitä jostain mtv:n sivuilta.
Ne musiikit rasittaa muakin. D: Joskus ihmiset katsoo samaa videota useamman kerran ja se sama musiikki soi kerta toisensa jälkeen. :D
 
Ylös Pohja