Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Leikkasin itse hiukset (kaduttaa)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Cieli" data-source="post: 3463" data-attributes="member: 20"><p>Itse siis leikkaan omat hiukset ja oon tehnyt näin jo viitisen vuotta. Mulla on puolipitkät hiukset ja etuhiukset on hieman lyhyemmät kuin takahiukset ja ne kehystää kasvoja.</p><p></p><p>Tarvikkeet: hyvät ja terävät hiustenleikkuusakset, 2-3 pinniä, ohennuskampa, tavallinen kampa, lenksu poninhäntään, vettä suihkepullossa.</p><p></p><p>Ekaksi kampaan hiukset.</p><p>Sitten erottelen etuhiukset takahiuksista ja kiinnitän etuhiukset pinneillä ylös.</p><p>Kostutan loput hiukset suihkepullolla ja kampaan ne normaalisti eteen rinnan kohdalle molemmille puolille mahdollisimman tasaisesti.</p><p>Leikkaan molemmilta puolilta mahdollisimman tasaisesti pois noin tuuman verran. Käytän tarvittaessa ohennuskampaa (AliExpressistä tilattu).</p><p>Kun tulos on siisti, niin teen takahiuksista poninhännän.</p><p>Vapautan etuhiukset, kampaan ne ja "raastan" ne ohennuskammalla symmetrisesti niin, että ne kehystää kasvot. Vedän eteen molemmilta puolilta suortuvat ja tasoitan ne saksilla.</p><p>Lopuksi kampaan hiukset pää alaspäin ja tasoitan takahiukset saksilla.</p><p></p><p>Lopputulos on hyvä vuosien harjoittelun jälkeen ja säästän rahaa, koska en enää käy kampaajalla tasoittamassa hiuksia.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cieli, post: 3463, member: 20"] Itse siis leikkaan omat hiukset ja oon tehnyt näin jo viitisen vuotta. Mulla on puolipitkät hiukset ja etuhiukset on hieman lyhyemmät kuin takahiukset ja ne kehystää kasvoja. Tarvikkeet: hyvät ja terävät hiustenleikkuusakset, 2-3 pinniä, ohennuskampa, tavallinen kampa, lenksu poninhäntään, vettä suihkepullossa. Ekaksi kampaan hiukset. Sitten erottelen etuhiukset takahiuksista ja kiinnitän etuhiukset pinneillä ylös. Kostutan loput hiukset suihkepullolla ja kampaan ne normaalisti eteen rinnan kohdalle molemmille puolille mahdollisimman tasaisesti. Leikkaan molemmilta puolilta mahdollisimman tasaisesti pois noin tuuman verran. Käytän tarvittaessa ohennuskampaa (AliExpressistä tilattu). Kun tulos on siisti, niin teen takahiuksista poninhännän. Vapautan etuhiukset, kampaan ne ja "raastan" ne ohennuskammalla symmetrisesti niin, että ne kehystää kasvot. Vedän eteen molemmilta puolilta suortuvat ja tasoitan ne saksilla. Lopuksi kampaan hiukset pää alaspäin ja tasoitan takahiukset saksilla. Lopputulos on hyvä vuosien harjoittelun jälkeen ja säästän rahaa, koska en enää käy kampaajalla tasoittamassa hiuksia. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Leikkasin itse hiukset (kaduttaa)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja