Lidl-löytöjä

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Lidl on välillä blaah, mutta välillä se yllättää.

Asioita, joita ostin sieltä tänään:
- tuoreita snack-kurkkuja ja redpepper-hummusta (jeesus mikä yhdistelmä, suosittelen)
- wasabi-fucking-riisisipsejä
- wasabi-fucking-jäätelöä

Onks teillä ollut mitään upeita Lidl-löytöjä viime aikoina? Tai onko teillä muuten vain jotain innovatiivisia välipalakeksintöjä joita haluisitte jakaa?
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Sellainen keltainen ripsiväri ja ne cien voiteet on aika hyviä kuivalle iholle. Tykkään myös lidlin suklaakekseistä.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Mulla ei ole Lidliä lähellä, joten harvoin tulee käytyä. Olen kuitenkin tykännyt ostaa esim. sellaisia fetajuusto-oliivisekoituksia öljyssä, pähkinöitä, jogurttisuklaata ja paistopisteen erilaisia antimia (mm. kroisantteja, munkkirinkilöitä ja kauraleipää). Onkohan Lidlissä enää niitä kovia sammakkosalmiakkikarkkeja? :unsure: Ne olivat tosi hyviä. Lisäksi tykkäsin joistakin tosi mausteisista grillisipseistä, jotka olivat tyyliin jossain violetissa pussissa. En tiedä, myydäänkö noitakaan enää.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ai että pääsispä lidliin. Oon löytänyt sieltä hyvät farkut ja bb voiteen itselleni. Ostin sieltä kans kerran semmosen aurinkokennovalon mutta se on kadonnut mystisesti. Tykkään kans lidlin suklaista ja sipseistä ainakin. Lidlin jotkut juustot sekä rahkat ja jogurtit ovat kans hyviä. Ainiin, myös limsat, jäätelöt, ruisleivät...
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,054
Reaktioarvo
8,495
Kävelin kerran ajatuksissani kadulla Turussa ja olin, että täällähän on Lidlin myymälä! Mikä löytö!
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
En tiedä onko tää löytö varsinaisesti mutta siellä myydään pak choita nykyään ja se on hirmu kiva juttu kun laitan sitä aina nuudeleihin
 
Ylös Pohja