Mielenterveys Lmao pääsenkö ikinä eroon tästä pakkoajatuksesta

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,668
Reaktioarvo
2,896
Mitä vittua ocd nyt taas, siis oikeesti mun aivot yhdistää mun niinsanotun ikäpreferenssin siihen että "mulla on pakko olla joku unohdettu trauma minkä takia tää tapahtuu"

Alkaa oikeasti ahdistaa jo ihan helvetisti, vihaan tätä pakkoajatusta yli kaiken. Mulla on siis muutenkin ollu tota samaa pakkoajatusta et "mitä jos mulla on joku trauma minkä oon vaa unohtanu" mut nyt yhdistän sen vaa enemmän ja enemmän näihin ihastusasioihin. Vaikka kuinka yritän hokee itelleni että ei se ole niin, mut silti tää vaan ahdistaa mua liian paljon. Oon jotenki vakuuttunu siitä (varmaan koska ihmisten mielipiteet jne.) Että tätä ei tapahtuis mulle jos kaikki ois hyvin ja olisin ihan terve ja normaali. Siis tarkotan et mul on joku ajatus et mul on pakko olla päässä vikaa tai just joku trauma tai joku, koska muuten tätä ei tapahtuis.

Siis eihän se salee ees oo niin koska... Tai niiku miksei tää muka vois olla ihan normaalia. Mutta ku idiootit ihmiset on vaa istuttanu sen ajatuksen mun päähän etten voi olla normaali. Aa pää räjähtää vitun ocd en jaksa

Pakko puhuu tästäkin seuraavalla kerralla ku mulla on joku aika jollekin ammattilaisel

Toki tän kirjottaminenki jo vähän auttoi mut eih vittu ku ahistaa silti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,668
Reaktioarvo
2,896
Ei vittu pakko yrittää nukkua nyt, en kestä tätä oloa enää muutenkaa ni :D jos sais nukuttua vaikka
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
en osaa sanoa mitään lohduttavaa, muutakun että ei se mahdotonta ole. vaatii vaan pirusti työtä, aikaa, terapiaa ja sinnikkyyttä. itsellä ei juuri pakkoajatuksia ole, mutta liikkeitä kylläkin. täl hetkel on otsan liikuttelu/rypistely mitä teen 24/7, myös julkisesti. pää ja silmät tulee kipeäksi ja näytän ihan idiootilta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,668
Reaktioarvo
2,896
en osaa sanoa mitään lohduttavaa, muutakun että ei se mahdotonta ole. vaatii vaan pirusti työtä, aikaa, terapiaa ja sinnikkyyttä. itsellä ei juuri pakkoajatuksia ole, mutta liikkeitä kylläkin. täl hetkel on otsan liikuttelu/rypistely mitä teen 24/7, myös julkisesti. pää ja silmät tulee kipeäksi ja näytän ihan idiootilta.
Ah, ei kivan kuulosta tuokaan. En tiiä lasketaanko tää pakkoliikkeeksi mut siis ite oon koko ajan räpläämäs naamaa. Samoin hiuksia. Ihmiset varmaan ajattelee et mikä ongelma tuolla on mutta joo ei se haittaa siinähän ajattelee :D tai ehkei ne ees huomaa sitä.
 
Ylös Pohja