Aihe vapaa Lol kaverin exä

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,027
Siis snäppäsin mun kaverin exän kans ja sitten se yhtäkkiä kysy että "koska lasketteleen?". Vastasin että ehkä vklp jos saan kyyin. Sit se oli vaan että ok. Ystävällisyyttäni laitoin että "koska sie meet?" Ja se vastas että kaikki käy paitsi nyt viikonloppuna. Öööö luuleeko se että kysyin sitä mun kaa laskeen????? Hah toivottavasti ei.. tai sillee voi olla vähän hassua mennä sen kaa :DD

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,027
Ja se vielä laitto että öitä ennenku se laitto nukkumaan :D:

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Hups :D mutta siis kyllä mä nyt periaatteessa voisin käyä laskeen sen kaa. Mutta en sillee että se luulis että tykkään siitä :D:
No siis jos uskot että saat sille kerrottua että hei tää on muuten tällainen platoninen kaverijuttu ja ei tuu kellekkään väärin ymmärryksiä niin mikäs siinä go for it ja pitäkää kivaa

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,027
No siis jos uskot että saat sille kerrottua että hei tää on muuten tällainen platoninen kaverijuttu ja ei tuu kellekkään väärin ymmärryksiä niin mikäs siinä go for it ja pitäkää kivaa
Naurattaa vaan ko ei oikeestaan olla edes kavereita:D ko oon nähny sen laskettelemassa viime talvena ja se oli silloin sen mun kaverin kaa :D ja moikattiin mutta ei puhuttu ko näin sen rinteessä pari viikkoa sitten :D

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Naurattaa vaan ko ei oikeestaan olla edes kavereita:D ko oon nähny sen laskettelemassa viime talvena ja se oli silloin sen mun kaverin kaa :D ja moikattiin mutta ei puhuttu ko näin sen rinteessä pari viikkoa sitten :D
Aa aivan:D
Miten te päädyitte nyt snäppäämään?

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,027
Aa aivan:D
Miten te päädyitte nyt snäppäämään?
No mulla on ollu sen snäppi kokoajan ja ollaan välillä laitettu joitaki snäppejä mutta ei kyllä juteltu mittään :D nyt se sitten kysy tota. Mutta snäppään vähän kaikille tai välillä silleen aika randomilla puolitutuille.

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
No mulla on ollu sen snäppi kokoajan ja ollaan välillä laitettu joitaki snäppejä mutta ei kyllä juteltu mittään :D nyt se sitten kysy tota. Mutta snäppään vähän kaikille tai välillä silleen aika randomilla puolitutuille.
Aa aaiva okei mä oon vähän tyhmä ja sivistymätön kun tulee johonkin snäppietikettiin

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Nooo en nyt sanois että tyhmä :D snäppääminen on vaan vähän ihme hommaa :DD
Mä oon aina ollu vähän jäljessä pop-kulttuurin uusista villityksistä:D
Kyllä mä tiiän mikä fidgetspinneri on ja omistankin sellaisen jossain mut en mä tiiä mitä just jotkut yläasteikäiset nykyään tekee:DD

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,027
Mä oon aina ollu vähän jäljessä pop-kulttuurin uusista villityksistä:D
Kyllä mä tiiän mikä fidgetspinneri on ja omistankin sellaisen jossain mut en mä tiiä mitä just jotkut yläasteikäiset nykyään tekee:DD
Yläasteikäset polttaa vapea✌️✌️

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,027
No siis nuuska oli kyllä munkin aikana tosi yleinen näky ja vapeakin näki mutta se oli vähän sellaista piilossa tekemistä sen kanssa
Juu no nuo polttaa linkkarissa ja tunneillaki. Yhet poltti tupakkaa tunnilla ko sijainen lähti tulostaan jotain :D

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
Varmaan puoli koulua polttaa ja yhtä monella melkeen nuuska huulessa :D
Tosi ikävää, ton ikäiset harvoin osaa ajatella asioita yhtään pidemmälle vaan elää hetkessä. Aloin yläasteella polttamaan koska kaverit poltti ja se oli cool, nyt polttanut yhdeksän vuotta. Laskin että rahaa on mennyt semmonen 25000-30000 euroa. Mies myös polttanut koko ikänsä, sairastui keuhkoahtaumaan ennen kun täytti 40 vuotta. Kun olis vaan ollu fiksumpi eikä virran vietävissä. Nyt ajateltu yrittää lopettamista ennen kesää, saa nähdä miten käy.

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Reaktioarvo
308
Siis snäppäsin mun kaverin exän kans ja sitten se yhtäkkiä kysy että "koska lasketteleen?". Vastasin että ehkä vklp jos saan kyyin. Sit se oli vaan että ok. Ystävällisyyttäni laitoin että "koska sie meet?" Ja se vastas että kaikki käy paitsi nyt viikonloppuna. Öööö luuleeko se että kysyin sitä mun kaa laskeen????? Hah toivottavasti ei.. tai sillee voi olla vähän hassua mennä sen kaa :DD
Nyt on kyl interesting tapa koittaa iskeä.
Huom tää ei ollu sun vika välttis että se "oletti" ton myöntäväks vastaukseks vaan se kyl luultavasti tiesi, että kysyit vaan kohteliaisuuttas. jos siis et oo aijemin puhunu hänelle :D
taii sit se oikeesti vaa oletti ton olevan merkki siit et haluut sen kaa laskee xd
iha mite vaa mut siiss ain kantsii muistaa et se on frendin exä

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,027
Nyt on kyl interesting tapa koittaa iskeä.
Huom tää ei ollu sun vika välttis että se "oletti" ton myöntäväks vastaukseks vaan se kyl luultavasti tiesi, että kysyit vaan kohteliaisuuttas. jos siis et oo aijemin puhunu hänelle :D
taii sit se oikeesti vaa oletti ton olevan merkki siit et haluut sen kaa laskee xd
iha mite vaa mut siiss ain kantsii muistaa et se on frendin exä
No tuostakaan ei ota selvää että mitä se tahtoo

Ja kaverin kaa ei olla väleissä :D plus ne eli jotaki reilu kk yhessä ja eros vuos sitten

Ylös Pohja