Aihe vapaa Lol mua hävettää käydä lähikaupassa

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Reaktioarvo
763
Kun siellä on aina se sama myyjä kassalla. Ja mulla aina samat ostokset.

Onneks saan huomenna rahaa niin voin ostaa paprikaa ja dippiä useammalle päivälle, että ei tarvi käydä joka päivä erikseen.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,801
Kuinka paljon sitä kurkkua ja vaseliinia tarvitsee ostaa, jos joka päivä samat?

Vikatikki

Asiantuntija
Reaktioarvo
852
Tb siihen ku asuin Tervolassa ja koko kylällä kaks kauppaa, vuoropäivin piti käydä molemmissa ku ei kehdannu joka päivä hakee suklaata samasta kaupasta.

Nykysellä kylällä onneks kokonaiset KOLME kauppaa <3

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Reaktioarvo
763
Tb siihen ku asuin Tervolassa ja koko kylällä kaks kauppaa, vuoropäivin piti käydä molemmissa ku ei kehdannu joka päivä hakee suklaata samasta kaupasta.

Huh, onneksi ite en ihan niin syrjäseudulla asu D: mut tää ku kauppa näkyy makkarin ikkunasta, niin tulee käytyä vähän liiankin usein ;__;

Vikatikki

Asiantuntija
Reaktioarvo
852
Huh, onneksi ite en ihan niin syrjäseudulla asu D: mut tää ku kauppa näkyy makkarin ikkunasta, niin tulee käytyä vähän liiankin usein ;__;
Meillä "lähi"kauppaan matkaa 7km </3
sillon kun asuttiin vielä keskemmällä Oulussa tuli kyllä käytyä turhan usein, välillä ikävä Koskelan K-Markettia :'D

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Reaktioarvo
763
Meillä "lähi"kauppaan matkaa 7km </3
sillon kun asuttiin vielä keskemmällä Oulussa tuli kyllä käytyä turhan usein, välillä ikävä Koskelan K-Markettia :'D
Koskelan K-market oli meidän lähikauppa kun asuttiin Oulussa vuosi! Oli vähän jännä tunnelma mennä sinne ku jokaikistä ikkunaa koristi kalterit ja se tunnelma oli vähän vastaava kuin mun lapsuuden lähikauppa ennen remonttia :’)

Vikatikki

Asiantuntija
Reaktioarvo
852
Koskelan K-market oli meidän lähikauppa kun asuttiin Oulussa vuosi! Oli vähän jännä tunnelma mennä sinne ku jokaikistä ikkunaa koristi kalterit ja se tunnelma oli vähän vastaava kuin mun lapsuuden lähikauppa ennen remonttia :’)
Ollaankohan oltu naapureita :D ne kalterit on kyllä hienot

KäveleväNakki

Mysteeri
Reaktioarvo
1,439
Itse taas aina toiselle paikkakunnalle muuttaessa mietin että jääköhän edellisen asuinpaikan lähikaupan myyjä miettimään että mihin on hävinnyt se tyyppi joka käy päivittäin hakemassa mozzarellaa, valkoista megaforcea ja salamikolmioleipiä :D

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,801
Itse taas aina toiselle paikkakunnalle muuttaessa mietin että jääköhän edellisen asuinpaikan lähikaupan myyjä miettimään että mihin on hävinnyt se tyyppi joka käy päivittäin hakemassa mozzarellaa, valkoista megaforcea ja salamikolmioleipiä :D
Itse mietin tätä, kun lähdin Roihuvuoresta auttamaan äitiäni ja muutin takaisin Savoon. Kävin useasti ostamasta eräästä pizzeriasta k*ljaa, ja olin tullut tutuksi tämän turkkilaisen miehen kanssa, niin kun oli ensimmäiset "vapaat" kotihoidosta ja kävin Helsingissä, niin kävin kertomassa äijälle että miksen ole enää asioinut siinä. Hän oli tajunnut, että äitini takia lähdin kun olimme puhuneet asiasta. Snif, miten hyvä kauppias hän olikaan.

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,062

tervola!?

muaki muuten aina hävettää jos ostan vaikka herkkuja lähikaupasta :D

Vikatikki

Asiantuntija
Reaktioarvo
852
tervola!?

muaki muuten aina hävettää jos ostan vaikka herkkuja lähikaupasta :D
Tervola ja Louen landekoulu :D aika äkkiä karkasin sieltä kyllä!

Mua hävettää ku ostan tajuttomat määrät kokista ja varmaan kaikki myyjät jo täälläki tunnistaa että tuolta se hullu taas tulee pullot kainalossa

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,801

Mua hävettää ku ostan tajuttomat määrät kokista ja varmaan kaikki myyjät jo täälläki tunnistaa että tuolta se hullu taas tulee pullot kainalossa
Jos näkisit ne määrät, paljonko ostan itse bepisiä niin..

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,062

sieltä olisin itekki lähteny aika nopeasti! harkitsin kyllä louelle hakemista niin oisin saanu halvan tallipaikan hepalle (mitä mulla ei kyllä vielä oo..)

Ylös Pohja