Aihe vapaa Lol naapurin papan naisystävä kommentoi meidän

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
955
Reaktioarvo
725
etuterassilla tuolin päällä olevaa kukkamaljakkoa ja sen sisällä olevaa (kuollutta lol) kasvia seuraavasti "viime kesänen kukkakin tuolilla." Eipäs tainnut täti tietääkään, että meikäläinen kuuli kaiken ja tarkotus olisikin tänään hankkia terassin pöydälle uusi ulkokukka ja heittää se vanha pois. Ei siksi, että olis mennyt edes tunteisiin vaan lähinnä siksi, että ehkä se tajuaisi ens kerralla juoruta naapureista jäämättä itse kiinni. Mua lähinnä naurattaa ja hymyilyttää toi koko tilanne kun kuulin mitä se täti sanoi.

Meillä nyt muutenkin tuntuu että tässä naapurustossa (rivitalo) on joku kyylä ja sen takia mua ahdistaa asua tässä, ootan innolla sitä hetkeä kun saa muuttaa pois.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
906
Mun naapuri on kieltänyt mua ajamasta mun sähköpotkulaudalla koska voin vaikka kaatua ja kuolla. Lisäksi se paheksuu mun ja mun poikaystävän ikäeroa ja luulee jotenkin ajattelevansa mun parasta kun kyttää mun tekemisiä ja aiheuttaa vitusti ahdistusta puuttumalla asioihin jotka ei kuulu. Vittumaiset naapurit on vittumaisia.
 
Ylös Pohja