Suhteet lol tuun tällee ikuisuuen jälkeen selittään jostai jätkästä

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
mut siis oon täs sillee muutamii kertoi nähny yhtä jätkää sillee et oon ollu sen luona yötä ja on pantu ja näi mut muuten ei sillee olla mitenkää erikoisemmin tekemisis. ei sen kummemmin oo tilanteesta puhuttu muuta ku et se sano jossai vaihees et ei haluu oman ainejärjestön sisältä parisuhetta. nii lähinnä vaa mietin täs ääneen et oonks mä ny jotenki sitoutunu tähä panosuhteesee sillee et en esim vois samalla ettii jotai tyyppii jonka kans saisin ehkä muuta ku panosuhteen?? joo tiiän et ehkä tältä jätkältä kysymine ois helpointa mut miks tehä mitään helpoimman kautta.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
705
Reaktioarvo
810
Et oo sitoutunu. Tottakai riippuu ihmisestä miten suhtautuu, jotku keksii ihan omia sääntöjään ja vetää pultit ilman että toinen edes ymmärtää missä mättää mutta ei sulla oo velvoitteita ellette oo erikseen mistään sopinu.
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
Et oo sitoutunu. Tottakai riippuu ihmisestä miten suhtautuu, jotku keksii ihan omia sääntöjään ja vetää pultit ilman että toinen edes ymmärtää missä mättää mutta ei sulla oo velvoitteita ellette oo erikseen mistään sopinu.
ei varsinaisesti tosiaa oo mitään sovittu eikä esim missään välis oo sovittu et jatketaan näkemistä. välil vaa toine laittaa viestii ja kysyy et onnistusko ja sit nähään eikä muuten sit sovita mitään nii juu ei tää sillee hirveeltä sitoutumiselta mullekaa kuulosta. oon vaa uus tämmösis en mä tiiä mite nää toimii :(
Jos ette oo juurikaan muuten tekemisissä ja sanot sitä itsekkin panosuhteeksi, niin mielestäni oot vapaa etsimään muutakin seuraa. Jos siinä on jotain oikeasti epäselvää, niin juttele hänen kanssaan ensi kerralla kun ootte tekemisissä.
juu siis nähään just vaa satunnaisesti jos toine laittaa viestii et ei me koskaa sovita et joo hei nähään uusiks tai et jatketaan tätä, se vaa vähän niinku on sillee et jos tuntuu silt nii sit nähääb
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
"Ei oman ainejärjestön sisällä parisuhteita"?

Tuskin on teekkari, kun nainen heille on lottopotti.
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
jos se on ollu pelkkä panosuhde kuten itekin sanoit, niin oot kyllä mielestäni vapaa etsimään muutakin seuraa D: mutta jos siinä on jotain epäselvää, niin juttele hänen kanssa.
pitäis varmaa. ei kyl oo ees sovittu et nähään mitenkää säännöllisesti ja ei sillee ees just oo koskaa tietoo nähäänkö ees uuellee vai ei. et ei ny varsinaisesti ees oo panosuhe vaa enemmänki satunnaista panemista mut panosuhe helpompi sanoo
 
Ylös Pohja