Urheilu lopetin mun pitkäaikaisen harrastuksen tänään :)

sitruunasoossi

Harjoittelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
8
Reaktioarvo
6
soitin äitille hallin ovella ennen treenien alkua että tulee hakee mut kotiin, en haluu olla enää täällä. en tiiä mitä ajatella D: oon tavallaan tosi ilonen, koska tää harrastus vaan stressas mua entistä enemmän eikä tuottanu mulle yhtään iloa. mut tavallaan on sit tosi haikee tunne. olin kuitenkin harrastanu tota lajia tosi kauan. mutta nyt mulla on paljon enemmän mahdollisuuksia ja pääsen kokeilemaan paljon enemmän uusia juttuja ja lajeja. en tiiä miks jauhan täällä tällästä mutta teki vaan mieli sanoo asiasta koska haluun käsitellä tätä jotenki tms :d
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Jos harrastuksesi on jo pidempään maistunut puulta ja ei tunnu todennäköiseltä, että innostus palaisi enää, niin teit ainoan oikean päätöksen. Tietysti se on haikeaa, koska sinulla on niin pitkä historia harrastuksesi parissa, mutta jos tuo elämänvaihe on nyt nähty, se on nähty.
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Tein itse saman puolitoista vuotta sitten. Tiedän nyt, että oli oikea päätös, mutta vaivasi kyllä suunnan ja merkityksen puute aika pitkään, ehkä vieläkin. Hyvä tosin jos sulla jo on suunnitelmia sen tilalle, niin ei jää sellaista tyhjyyttä samalla tavalla.
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Jos harrastus stressaa eikä tunnu enää kivalta nii sillon on oikea ratkaisu lopettaa :). Ymmärrän että tuntuu haikealta, mutta kyllä se siitä! Eikun vaan uusia harrastuksia ja lajeja kohti, toivottavasti löydät mieleisen harrastuksen <3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Haikeuden tunne on ihan normaalia, itekki joutuin vuodeksi lopettaa kuorossa käymisen ja se tuntu tosi kurjalta (toki halusin edelleen käydä siellä vaan ku en voinu ku se meni päällekkäin pianotuntien kanssa)
Jos et vaan halua enää jatkaa, niin ei sua voida pakottaakkaan jatkamaan harrastusta.
Mitä muuten harrastit?
 

sitruunasoossi

Harjoittelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
8
Reaktioarvo
6
Haikeuden tunne on ihan normaalia, itekki joutuin vuodeksi lopettaa kuorossa käymisen ja se tuntu tosi kurjalta (toki halusin edelleen käydä siellä vaan ku en voinu ku se meni päällekkäin pianotuntien kanssa)
Jos et vaan halua enää jatkaa, niin ei sua voida pakottaakkaan jatkamaan harrastusta.
Mitä muuten harrastit?
Harrastin kilpauintia. Treenejä oli viis kertaaja kaikki treenit kesti ainakin sen 2,5h , eli koulun ohella ei jääny oikeesti yhtään aikaa millekää muulle D::
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Harrastin kilpauintia. Treenejä oli viis kertaaja kaikki treenit kesti ainakin sen 2,5h , eli koulun ohella ei jääny oikeesti yhtään aikaa millekää muulle D::
Joo siis oon kuullu et monessa kilpailujoukkueessa lajista riippumatta on tosi rankat treenit D: Mun kaveriki lopetti uinnin ku sillä oli kans viis kertaa viikossa ja sitä vaan ahisti muutenki käydä siellä
 
Ylös Pohja