Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
loukattu olo
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 88114" data-attributes="member: 386"><p>saatiin puhuttua asiat halki ja mie olin vaan ylireagoinu, kuten arvelinki D:</p><p>mutta se on ihan totta, et jos hän jatkuvasti aiheuttaa miulle päänvaivaa, niin onko tässä mitään järkeä? tätä on myös jatkunu kauan, joten tuskin tää tästä tulee muuttumaan.</p><p></p><p>tää on tosi outoa, kun vaikka me ollaan vaan kavereita (ainakaan mie en oo ihastunu häneen ja hän on sanonu pitävänsä mua kaverina), niin silti näytetään ehkä ulkopuolisten silmissä siltä, että meillä vois olla jotain.</p><p>kerran meinasin ottaa tätä kaveria kiinni kädestä, koska hän on paljon nopeempi kävelemään ku mie. eka hän otti miun kädestä kii, mut sit sano, että tää saattaa kyllä näyttää ulkopuolisten silmissä epäilyttävältä ja irrotettiin sitten otteemme.</p><p>hän on kuitenki "antanu sellasten asioiden tapahtuu meidän välillä", että ne näyttää ulkopuolisten silmiin siltä, et meillä ois jotain. hän monesti härnää mua, halitaan, kerran istuin hänen vieressä niin et nojasin häneen, oon pari kertaa maannu hänen päällä (kuulostaa hyvin kyseenalaselta :D mutta silleen, et hän on ollu mahallaan sohvalla ja mie oon menny mahalleni siihen hänen päälle), kerran ku hän soitti pianoo niin olin siinä hänen ja pianon ns. välissä eli oltiin aika lähellä toisiamme (ja muutenkin meillä on monesti sellasia tilanteita, että meidän kasvot on yllättävän lähellä toisiaan D: tai sit mie kuvittelen, en tiiä). meijän ope näki sen tilanteen ku nojasin häneen, mutta muuten ollaan aina oltu kahestaan noissa tilanteissa.</p><p>tää kaveri aina välillä sanoo, että "mieti jos joku nyt tulis tänne, näyttäs kyllä aika kyseenalaselta". tuli myös mieleen, että kerran hän sipas miun nenää ja monesti pörröttää miun hiuksia. tuo nenän sipasu oli hieman outoa... kun kysyin myöhemmin muuten vaan miksi hän teki niin, nii hän sit perusteli, että tekee silleen aina yhdelle poikapuoliselle kaverilleen ja se on heillä vaan semmosta läppää. mutta äh, en mie tiiä, jotenkin toi oli sellanen erikoinen tilanne :D kuitenki naamaan koskeminen on aika... intiimiä? naama on niin henkilökohtanen alue D: enkä mie siis siitä mitenkään ahistunu, mutta se vaan aiheutti vähän hämmennystä, kun se ei oo ollu meillä mikään semmonen juttu.</p><p>ollaan myös joka päivä jollain tasolla tekemisissä - nyt ei olla oltu lomalla niin paljoo, mutta koulun jälkeen mennään aina johonkin ja muuta. discordissa ollaan puhuttu aika pitkiäkin puheluita jossain vaiheessa ja snäpissä puhutaan aika aktiivisesti.</p><p>vielä tuli mieleen sellanen tilanne, mikä ehkä näytti ulkopuolisten silmiin vähän oudolta... oltiin syömässä pikaruokaravintolassa ja hän tunki lusikkansa (jolla oli jo syöny) miun huuliin härnätäkseen, sit mie syötin hänelle ranskiksia :D en nyt tiiä onko tuossa sinänsä mitään outoa, mut tommosta kiusottelua meillä monesti on. hän myös esim. käyttää miun kaulahuivia välillä tai saattaa varastaa miun pipon / laittaa sen miun silmille.</p><p></p><p>apua, tästä tuli aivan kauhee romaani D: oli vaan pakko päästä purkamaan nää asiat johonkin, kun nää aiheuttaa niin kovaa hämmennystä. kyllähän kaveritkin voi tämmösiä asioita tehdä keskenään, mut silti nää on jostain syystä jääny mieleen.</p><p>oon myös pahoillani kun siullakin on sellasia kokemuksia, että signaalit on ristiriitasia D: se kieltämättä vie paljon voimia, kun toisesta ei ota selvää.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 88114, member: 386"] saatiin puhuttua asiat halki ja mie olin vaan ylireagoinu, kuten arvelinki D: mutta se on ihan totta, et jos hän jatkuvasti aiheuttaa miulle päänvaivaa, niin onko tässä mitään järkeä? tätä on myös jatkunu kauan, joten tuskin tää tästä tulee muuttumaan. tää on tosi outoa, kun vaikka me ollaan vaan kavereita (ainakaan mie en oo ihastunu häneen ja hän on sanonu pitävänsä mua kaverina), niin silti näytetään ehkä ulkopuolisten silmissä siltä, että meillä vois olla jotain. kerran meinasin ottaa tätä kaveria kiinni kädestä, koska hän on paljon nopeempi kävelemään ku mie. eka hän otti miun kädestä kii, mut sit sano, että tää saattaa kyllä näyttää ulkopuolisten silmissä epäilyttävältä ja irrotettiin sitten otteemme. hän on kuitenki "antanu sellasten asioiden tapahtuu meidän välillä", että ne näyttää ulkopuolisten silmiin siltä, et meillä ois jotain. hän monesti härnää mua, halitaan, kerran istuin hänen vieressä niin et nojasin häneen, oon pari kertaa maannu hänen päällä (kuulostaa hyvin kyseenalaselta :D mutta silleen, et hän on ollu mahallaan sohvalla ja mie oon menny mahalleni siihen hänen päälle), kerran ku hän soitti pianoo niin olin siinä hänen ja pianon ns. välissä eli oltiin aika lähellä toisiamme (ja muutenkin meillä on monesti sellasia tilanteita, että meidän kasvot on yllättävän lähellä toisiaan D: tai sit mie kuvittelen, en tiiä). meijän ope näki sen tilanteen ku nojasin häneen, mutta muuten ollaan aina oltu kahestaan noissa tilanteissa. tää kaveri aina välillä sanoo, että "mieti jos joku nyt tulis tänne, näyttäs kyllä aika kyseenalaselta". tuli myös mieleen, että kerran hän sipas miun nenää ja monesti pörröttää miun hiuksia. tuo nenän sipasu oli hieman outoa... kun kysyin myöhemmin muuten vaan miksi hän teki niin, nii hän sit perusteli, että tekee silleen aina yhdelle poikapuoliselle kaverilleen ja se on heillä vaan semmosta läppää. mutta äh, en mie tiiä, jotenkin toi oli sellanen erikoinen tilanne :D kuitenki naamaan koskeminen on aika... intiimiä? naama on niin henkilökohtanen alue D: enkä mie siis siitä mitenkään ahistunu, mutta se vaan aiheutti vähän hämmennystä, kun se ei oo ollu meillä mikään semmonen juttu. ollaan myös joka päivä jollain tasolla tekemisissä - nyt ei olla oltu lomalla niin paljoo, mutta koulun jälkeen mennään aina johonkin ja muuta. discordissa ollaan puhuttu aika pitkiäkin puheluita jossain vaiheessa ja snäpissä puhutaan aika aktiivisesti. vielä tuli mieleen sellanen tilanne, mikä ehkä näytti ulkopuolisten silmiin vähän oudolta... oltiin syömässä pikaruokaravintolassa ja hän tunki lusikkansa (jolla oli jo syöny) miun huuliin härnätäkseen, sit mie syötin hänelle ranskiksia :D en nyt tiiä onko tuossa sinänsä mitään outoa, mut tommosta kiusottelua meillä monesti on. hän myös esim. käyttää miun kaulahuivia välillä tai saattaa varastaa miun pipon / laittaa sen miun silmille. apua, tästä tuli aivan kauhee romaani D: oli vaan pakko päästä purkamaan nää asiat johonkin, kun nää aiheuttaa niin kovaa hämmennystä. kyllähän kaveritkin voi tämmösiä asioita tehdä keskenään, mut silti nää on jostain syystä jääny mieleen. oon myös pahoillani kun siullakin on sellasia kokemuksia, että signaalit on ristiriitasia D: se kieltämättä vie paljon voimia, kun toisesta ei ota selvää. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
loukattu olo
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja