Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
loukattu olo
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 88144" data-attributes="member: 289"><p>tottakai saat purkaa ajatuksiasi!! D: ja jep, siis vie ihan tolkuttomasti voimia ;__; lähetän täältä tsemppiä!!! D: </p><p></p><p>ja no siis, tottakai sä teet itse omat päätökses eli voit ol viel hänen kamu tai et. toki tollane asioiden ja signaalien ajattelu on tosi kuluttavaa, ellei siihe sit ns. totu et toi toinen vaa on tollanen eikä enää yliajattele niit sen kummemmi - toisaalt helpommi sanottu ku tehty D: jos koet, että teidän ystävyydes on enemmän hyviä ku huonoja puolia ni ei kai siinä. tai niinku et toi signaalien analysointi ynnä muu ei ole niinku niin kuluttavaa suhteessa hyviin asioihin D: </p><p></p><p>mutta hmm... kieltämättä kuulostaa vieläki hyvin tutulta. söpöä toi on ja jos ei kummallakaa oo mitää valittamista ni mikäs siinä D: mutta... mä oon ollu sillai tos samas tilantees et ns. söpöillään vaik ollaanki vaa kavereita, mut honestly nykyää se tuntuu jotenki kauhian hassult aatella et minä ja mu bff yläasteel - poika - oltii vaa kamui ku oltii vähän samanlaisia 🤣 tai niinku et nykyään se oma käytös ja kaikki hämmentää, en sit tiiä kuuluko se ns. nuoruuteen ku tutustuu paremmin johonki muuhun sukupuoleen ku omaansa vai mitä se on D:: kuulostipa hassult mut kai tos joku järki on - toivottavast koko täs viestis o joku järki lol D:</p><p></p><p>hmm, nooo milt sust tuntuis jos tekisit noit samoi asioita jonku sun kaveritytön kanssa? tuntuisko ne samoilta kivoilt jutuilt vai oisko ne jotenki outoja? D: niinku joo, toki noi on asioita mitä kamut voi tehdä, mut joskus niinku tytön ja pojan kaveruus voi ol jotenki häilyvää </p><p></p><p>huom. puhun siis omasta kokemuksestani enkä niinku halua lannistaa eikä mitään, mut sit mie vaa mietin et mitä jos esim. sul herää tunteet uudestaa ja sit pia käy huonosti tai jotai ja hnnnnnngh ;_____;</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 88144, member: 289"] tottakai saat purkaa ajatuksiasi!! D: ja jep, siis vie ihan tolkuttomasti voimia ;__; lähetän täältä tsemppiä!!! D: ja no siis, tottakai sä teet itse omat päätökses eli voit ol viel hänen kamu tai et. toki tollane asioiden ja signaalien ajattelu on tosi kuluttavaa, ellei siihe sit ns. totu et toi toinen vaa on tollanen eikä enää yliajattele niit sen kummemmi - toisaalt helpommi sanottu ku tehty D: jos koet, että teidän ystävyydes on enemmän hyviä ku huonoja puolia ni ei kai siinä. tai niinku et toi signaalien analysointi ynnä muu ei ole niinku niin kuluttavaa suhteessa hyviin asioihin D: mutta hmm... kieltämättä kuulostaa vieläki hyvin tutulta. söpöä toi on ja jos ei kummallakaa oo mitää valittamista ni mikäs siinä D: mutta... mä oon ollu sillai tos samas tilantees et ns. söpöillään vaik ollaanki vaa kavereita, mut honestly nykyää se tuntuu jotenki kauhian hassult aatella et minä ja mu bff yläasteel - poika - oltii vaa kamui ku oltii vähän samanlaisia 🤣 tai niinku et nykyään se oma käytös ja kaikki hämmentää, en sit tiiä kuuluko se ns. nuoruuteen ku tutustuu paremmin johonki muuhun sukupuoleen ku omaansa vai mitä se on D:: kuulostipa hassult mut kai tos joku järki on - toivottavast koko täs viestis o joku järki lol D: hmm, nooo milt sust tuntuis jos tekisit noit samoi asioita jonku sun kaveritytön kanssa? tuntuisko ne samoilta kivoilt jutuilt vai oisko ne jotenki outoja? D: niinku joo, toki noi on asioita mitä kamut voi tehdä, mut joskus niinku tytön ja pojan kaveruus voi ol jotenki häilyvää huom. puhun siis omasta kokemuksestani enkä niinku halua lannistaa eikä mitään, mut sit mie vaa mietin et mitä jos esim. sul herää tunteet uudestaa ja sit pia käy huonosti tai jotai ja hnnnnnngh ;_____; [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
loukattu olo
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja