Lukio ja minne lukion jälkeen?

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Olen siis 3. abi vuonna enkä vieläkään tiedä mihin jatkaisin.:unsure: Ensiksi pitäisi päästä yo-kirjoituksista läpi.

Eli siis jos en pääse yo-kirjoituksista läpi niin olen ajatellut jatkaa 4. vuoden lukiossa. Mutta siis jos pääsen yo-kirjoituksista läpi enkä tiedä mihin vielä jatkan niin mitä teen? Voinko olla silti vielä 4. vuoden lukiossa ja tehdä lisää kursseja ja kenties yrittää korottaa jotain yo-aineista?

Pulmia on monia.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Välivuosi toki yksi vaihtoehto, mutta tulen hulluksi jos en ole missään opiskelemassa. Pitää olla jotain tekemistä.
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Millä perusteella et pääsisi kirjoituksista läpi?

Mun tietääkseni lukiota voi jatkaa neljännelle vuodelle.
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
voit korotella kirjotuksii ja käyä kurssei mun tietääkseni? tai siis kirjotuksii saat korottaa, kursseista en oo iha varma. meilä ainaki joku kävi valmistumisen jälkee joitai kurssei. mut siis kysäse opolta
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Sitä mennään TÖIHIM,,EIKÄ jäädä makkaamaan,,soffalle MINUM VERO MARKOILA,,,bob marlit prkl,,,ugh,olen puhunut,,,
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Millä perusteella et pääsisi kirjoituksista läpi?

Mun tietääkseni lukiota voi jatkaa neljännelle vuodelle.
En osaa kieliä kovinkaan hyvin ja englannistä läpi pääseminen on epävarmaa. Nyt tarvitaan enää tuuria eikä taitoa.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Sitä mennään TÖIHIM,,EIKÄ jäädä makkaamaan,,soffalle MINUM VERO MARKOILA,,,bob marlit prkl,,,ugh,olen puhunut,,,
Ei ainakaan sun veromarkoilla kouluja käydä. Yrittäjiltä ne suurimmat veromarkat tulee (tosin kotipaikkakunnalla jäänyt nyt yli 10 yritystä kiinni veronkierrosta).

Itse olen tuleva yrittäjä, kun tänä vuonna yritys pitäisi aloittaa. Siinä ei vaan riitä tekemistä koko ajan. Periaatteessa vain tietyt vuodenajat on työn täyteisiä.
 
Ylös Pohja