Aihe vapaa Luoja että maksusitoomuksella maksaminen on noloa

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
Ei sen pitäisi olla mutta hirveää sähläystä. Eka yrität kuumeisesti laskea sentilleen että saat koko summan käytettyä ja kaikki elintarvikkeet ostettua, kassalla sitten hirveää sähläystä kun myyjät harvoin osaa ottaa maksareita vastaan. Jono seisoo, myyjä pähkäilee ja lopulta sanoo että kymmenen senttiä puuttuu. Katson nolostuneena tyhjyyteen koska sitä kymmentä senttiä ei ole, mietin mitä jätän pois kunnes lopulta myyjä sanoo että hänellä on siellä pikkuhiluja että ei haittaa. Takana olevat jonottajat huokailee dramaattisesti. Kun olen lyllertänyt ostoskassien kanssa kotiin, hississä huomaan että housujen sepalus on ollut auki koko reissun. XD

Tää ei oo mun päivä D=

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Voi apua :'D
No, tuskin siinä meni yhtä pitkään ku kaupoissa niillä mummoilla jotka yrittää maksaa viidenkympin ostoksia viissenttisillä :D
Ja ehkei kukaan huomannut sen olevan auki... Toivottavasti haha

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
931
Inhosin aluksi näitä tilanteita kun joku tulee maksamaan sillä, koska se oli vaivaannuttavaa molemmille kun en osannut hoitaa asiaa sujuvasti ja en mielellään kailota kovaan ääneen miksi haluan toisen myyjän avuksi siinä tilanteessa. Onneksi alkaa mennä rutiinilla niin on paljon kivuttomampi kokemus molemmille, en voi edes kuvitella miten vaikeaa sillä asiakkaalla on siinä tilanteessa.

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
Inhosin aluksi näitä tilanteita kun joku tulee maksamaan sillä, koska se oli vaivaannuttavaa molemmille kun en osannut hoitaa asiaa sujuvasti ja en mielellään kailota kovaan ääneen miksi haluan toisen myyjän avuksi siinä tilanteessa. Onneksi alkaa mennä rutiinilla niin on paljon kivuttomampi kokemus molemmille, en voi edes kuvitella miten vaikeaa sillä asiakkaalla on siinä tilanteessa.
Ymmärrän kyllä että näitä ei ihan joka päivä tule vastaan eikä kaikkea voi osata ekalla yrittämällä. Mua ei haittaa ikinä yhtään odottaa, mulla ei ole kuin aikaa, enemmän nolottaa muiden jonottajien huokailu ja vaivaantuneet katseet. Eihän se kiva ole kailottaa taloudellista kurjuutta ääneen mutta pienempi paha se on ja oon tosi kiitollinen aina näistä. Sain kaksi 20€ maksusitoomuksia kirkolta että sai jouluruuat ostettua, nyt on porkkanalaatikkokin uunissa <3

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Ymmärrän kyllä että näitä ei ihan joka päivä tule vastaan eikä kaikkea voi osata ekalla yrittämällä. Mua ei haittaa ikinä yhtään odottaa, mulla ei ole kuin aikaa, enemmän nolottaa muiden jonottajien huokailu ja vaivaantuneet katseet. Eihän se kiva ole kailottaa taloudellista kurjuutta ääneen mutta pienempi paha se on ja oon tosi kiitollinen aina näistä. Sain kaksi 20€ maksusitoomuksia kirkolta että sai jouluruuat ostettua, nyt on porkkanalaatikkokin uunissa <3
Itse kun olin kaupassa aikoinaan töissä, niin en ikinä ymmärtänyt miksei sen maksusitoomuksen sijasta voinut olla lahjakorttia, jolla saisi kaikkea paitsi päihteitä, kun se on teknisesti mahdollista. Mitä hyötyä siitä oli sosiaalitoimistoille ja Kelalle nykyään, että pyöritetään papereita ihmisten kädessä, kun eivät ne saa nähtäväksi mitä sillä sitoumuksella on ostettu.

Ylös Pohja