Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
luokkalaiset ei tykkää
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 4660" data-attributes="member: 89"><p>Tästä tulee mun omat kokemukset mieleen. Oon ylästeelta lähtien ollut se ryhmän friikki, jonka kaa ei haluta olla tekemisissä. Itsekään en siten ole ollut suosittu millään tasolla. Mäkin suutun helposti, ja pyrin ilmaisemaan mielipiteeni suoraan, niin sekin näköjään vaikuttaa siihen, miks musta ei pidetä. Siis kun näyttää siltä, että hiljaiset hyväksyjät eivät ole oppilaiden mustalla listassa samalla tavoin kuin minä. </p><p></p><p>Ja näin lukiossa oon huomannut, et mua on alettu ignooraamaan. Lähetin tos luokan Wappi-ryhmään viestii, niin kukaan ei kehtaa vastaa mun viesteihin. Lähettelen joko kysymyksii tai yritän olla mukava ja esim. liittyä keskusteluun mukaan, niin mun luokkalaiset vaan ärsyyntyy, mikä näkyy heidän ns. vihamielisenä reaktiona muhun. Mul ei oo siis luokassa yhtään kaveria, niin näköjään mun luokkalaisia vituttaa, etten osaa olla samanlainen hiljainen haamu kuin muut meidän luokan yksinäiset. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 4660, member: 89"] Tästä tulee mun omat kokemukset mieleen. Oon ylästeelta lähtien ollut se ryhmän friikki, jonka kaa ei haluta olla tekemisissä. Itsekään en siten ole ollut suosittu millään tasolla. Mäkin suutun helposti, ja pyrin ilmaisemaan mielipiteeni suoraan, niin sekin näköjään vaikuttaa siihen, miks musta ei pidetä. Siis kun näyttää siltä, että hiljaiset hyväksyjät eivät ole oppilaiden mustalla listassa samalla tavoin kuin minä. Ja näin lukiossa oon huomannut, et mua on alettu ignooraamaan. Lähetin tos luokan Wappi-ryhmään viestii, niin kukaan ei kehtaa vastaa mun viesteihin. Lähettelen joko kysymyksii tai yritän olla mukava ja esim. liittyä keskusteluun mukaan, niin mun luokkalaiset vaan ärsyyntyy, mikä näkyy heidän ns. vihamielisenä reaktiona muhun. Mul ei oo siis luokassa yhtään kaveria, niin näköjään mun luokkalaisia vituttaa, etten osaa olla samanlainen hiljainen haamu kuin muut meidän luokan yksinäiset. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
luokkalaiset ei tykkää
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja