Suhteet luokkalaiset ei tykkää

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Elisiis mä eikä mun kaverit olla siitä luokan "cooleimmasta/suosituimmasta päästä" ja sen huomaa. Mua ja mun kavereita pidetään outoina (niitä me kyllä ollaanki), hikkeinä, ja open lellikkeinä. Tää lellikkijuttu alko siitä kun me aina autetaan opettajaa kaikessa, koska se on mukava ni sitä on kiva auttaa. Mut tunnetaan siitä et mä suutun helposti, ja meidän luokkalaiset haluu mussa reaktion. Tytöt vaan ignooraa meitä. Kirsikkana kakun päälle jos mä kysyn läksyi ni se viesti ignoorataan täysin :(( oon sanonu tästä opelle ja se on sanonu luokalle asiasta ja nyt me ollaan kuulemma kantelijoita :(
 

Lauravaan

Uusi
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49
Reaktioarvo
11
Elisiis mä eikä mun kaverit olla siitä luokan "cooleimmasta/suosituimmasta päästä" ja sen huomaa. Mua ja mun kavereita pidetään outoina (niitä me kyllä ollaanki), hikkeinä, ja open lellikkeinä. Tää lellikkijuttu alko siitä kun me aina autetaan opettajaa kaikessa, koska se on mukava ni sitä on kiva auttaa. Mut tunnetaan siitä et mä suutun helposti, ja meidän luokkalaiset haluu mussa reaktion. Tytöt vaan ignooraa meitä. Kirsikkana kakun päälle jos mä kysyn läksyi ni se viesti ignoorataan täysin :(( oon sanonu tästä opelle ja se on sanonu luokalle asiasta ja nyt me ollaan kuulemma kantelijoita :(
Voi ei! Monennella luokalla oot?
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Voi eiii D:
Ihan varmasti kauheeta! :((
Itsekin aina autan opettajaa, koska se on kivaa. Älä välitä noista luokkalaisista. Tietenkin sait sanoa opettajalle tuosta käytöksestä, sehän on täysin väärin :(
Olet ihana juuri noin, ja saat auttaa opettajaa <3
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
449
Reaktioarvo
464
Mä autoin yläasteella opettajia tuntien jälkeen ettei tarttis mennä ulos kylmään haha
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Elisiis mä eikä mun kaverit olla siitä luokan "cooleimmasta/suosituimmasta päästä" ja sen huomaa. Mua ja mun kavereita pidetään outoina (niitä me kyllä ollaanki), hikkeinä, ja open lellikkeinä. Tää lellikkijuttu alko siitä kun me aina autetaan opettajaa kaikessa, koska se on mukava ni sitä on kiva auttaa. Mut tunnetaan siitä et mä suutun helposti, ja meidän luokkalaiset haluu mussa reaktion. Tytöt vaan ignooraa meitä. Kirsikkana kakun päälle jos mä kysyn läksyi ni se viesti ignoorataan täysin :(( oon sanonu tästä opelle ja se on sanonu luokalle asiasta ja nyt me ollaan kuulemma kantelijoita :(
Tästä tulee mun omat kokemukset mieleen. Oon ylästeelta lähtien ollut se ryhmän friikki, jonka kaa ei haluta olla tekemisissä. Itsekään en siten ole ollut suosittu millään tasolla. Mäkin suutun helposti, ja pyrin ilmaisemaan mielipiteeni suoraan, niin sekin näköjään vaikuttaa siihen, miks musta ei pidetä. Siis kun näyttää siltä, että hiljaiset hyväksyjät eivät ole oppilaiden mustalla listassa samalla tavoin kuin minä.

Ja näin lukiossa oon huomannut, et mua on alettu ignooraamaan. Lähetin tos luokan Wappi-ryhmään viestii, niin kukaan ei kehtaa vastaa mun viesteihin. Lähettelen joko kysymyksii tai yritän olla mukava ja esim. liittyä keskusteluun mukaan, niin mun luokkalaiset vaan ärsyyntyy, mikä näkyy heidän ns. vihamielisenä reaktiona muhun. Mul ei oo siis luokassa yhtään kaveria, niin näköjään mun luokkalaisia vituttaa, etten osaa olla samanlainen hiljainen haamu kuin muut meidän luokan yksinäiset. :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Mä autoin yläasteella opettajia tuntien jälkeen ettei tarttis mennä ulos kylmään haha
Olis pitänyt tehdä itekin, mut ope tais lähteä ulkovälkkien ajaks pois luokasta juomaan opettajainhuoneeseen kahvia. :D
 
Ylös Pohja