Mielenterveys Mä en halua pelätä mun omassa kodissa enää

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
En kestä enää

On niin vitun kohtuutonta että joudun pelkäämään veljeäni. En pysty tähän enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Kaikki on pilalla, mun luotto siihen on pilalla, meidän välit on pilalla. Mun koko elämä on pilalla enkä edes tunnista enää mitään normaalia tässä. Nään vaan unia jossa riehutaan puukon kanssa yms enkä voi luottaa kehenkään. En koskaan vois seurustella kenenkään kanssa koska se vois yrittää tappaa mut. En uskalla nähdä kavereita koska en tiedä voiko ne tappaa mut
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Mä en koskaan tienny et mä joutuisin pelkään omaa perheenjäsentäni. Tää on niin sairasta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Nyt ei oo ees tapahtunut mitään pitkään aikaan mutta en saa silti rauhaa ajatuksilta. Siitä on kuukausia kun se on viimeks riehunu mutta en voi luottaa enää mihinkään. Onkohan tää jopa jonkin sortin ptsd
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Oisko sulla mitään mahdollisuutta muuttaa omaan kotiin? Ja olla esim. kertomatta osoitetta sille tms. niin ois joku sun oma paikka missä olisi turvallinen olo. Ei tollasta pitäis joutua omassa kodissa kokemaan :(
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Oisko sulla mitään mahdollisuutta muuttaa omaan kotiin? Ja olla esim. kertomatta osoitetta sille tms. niin ois joku sun oma paikka missä olisi turvallinen olo. Ei tollasta pitäis joutua omassa kodissa kokemaan :(
Ei mulla oo mitään vaaraa täällä oikeasti on vaa jääny joku varovaisuud ja vainoharhat päälle noista riehumisista. Totta kai voin niin huonosti että kukaan ei voi edes uskoa mutta ei mulla ole oikeasti syytä pelätä tota. Ehkä kännissä mutta ei se silloinkaan oo mua lyönyt kyllä. Viimeks vaan vaikutti vähän silt et se ois voinu lyödä mua tai äitii. Mut ei lyöny. Isän kans se on kyl tapellu vissiin jotain vähän enemmän mutta nojaa
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Ei mulla oo mitään vaaraa täällä oikeasti on vaa jääny joku varovaisuud ja vainoharhat päälle noista riehumisista. Totta kai voin niin huonosti että kukaan ei voi edes uskoa mutta ei mulla ole oikeasti syytä pelätä tota. Ehkä kännissä mutta ei se silloinkaan oo mua lyönyt kyllä. Viimeks vaan vaikutti vähän silt et se ois voinu lyödä mua tai äitii. Mut ei lyöny. Isän kans se on kyl tapellu vissiin jotain vähän enemmän mutta nojaa
Mutta kyllä toi vaikuttaa jo ilmapiirinä aika raskaalta varsinkin kun on muutenkin jo vaikeeta, joten omilleen muuttaminen voisi auttaa kuitenkin. Jos siis yhtään tuntuu siltä, että haluaisit. Äh, tsemppiä :(
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Mutta kyllä toi vaikuttaa jo ilmapiirinä aika raskaalta varsinkin kun on muutenkin jo vaikeeta, joten omilleen muuttaminen voisi auttaa kuitenkin. Jos siis yhtään tuntuu siltä, että haluaisit. Äh, tsemppiä :(
Mut kun ei se auttais D: se vaan pahentais koska en pysty tehdä mitään yksin, siis sitäkään vähää. Esim en sais varmaan syötyä jos olisin yksin enkä näkis ketään ja tulisin vielä enemmän seinähulluks varmaan. Mut kiitos D: kai tää on asia jonka kans pitää elää. Olis vaan tosi hyvä mun veljen ittensä kannalta jos se sais apua koska pelkään tosiaan sen hyvinvoinnin puolesta tolla menolla.
 
Ylös Pohja