Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mä kiljun tälle testille :DDDD
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 36442" data-attributes="member: 34"><p>Mutta toisaalta jos nyt oikeasti mietitään vaikka janaa jossa on: heteroseksuaali -> heteroflexible -> biseksuaali -> homoflexible -> homoseksuaali. Niin. Miten noi oikeasti jaotellaan koska silloinhan tyyliin jos on ollu muutama ihastus samaan sukupuoleen mut muuten vastakkaiseen sukupuoleen niin se varmaan jaoteltais vielä heteroflexibleks:D et jotenki hämärtyy entisestään se et mikä edes lasketaan biseksuaaliks. Mulla on siis ollut kyllä useampi kuin kaksi ihastusta samaan sukupuoleen elämäni aikana, mutta naurattaa se että nyt olen ton testin mukaan muuttunut heteroseksuaaliksi. Ei se kyllä haittaa ja samaistun actually siihen tällä hetkellä enemmän, vaikka oonkin pienesti ajatellut myös muutamaa naista viime aikoina. Ja joka tapauksessa oli miten oli niin ei siinäkään ole mitään väärää että toi muuttuu kausittain, sehän on vaan luonnollista. Ja oon kai aina ollut aika lailla sellanen että saatan shiftata aika rajustikin melkeinpä ääripäästä toiseen. Joten anyway, luonnollista se on. Tärkeämpäähän on tuntea itsensä ja olla sellainen kuin itse todellisuudessa on. Eikä mahtua johonkin lokeroon. Ei sillä oikeastaan ole mitään väliä mitä sanoja käyttää. Kyllä mä kuitenkin voin ihan hyvällä omallatunnolla sanoa että jokseenkin oikealta heteroseksuaali kuulostaa tällä hetkellä koska semmoista tää nyt on tosiaan viime aikoina ollut. Mutta on todennäköistä että jossain vaiheessa taas mennään enemmän 50/50 suuntaan ja ehkä jopa enemmän homoseksuaalisuuden suuntaan, tai siis näin se on ainakin aiemminkin ollut. Emt periaatteessa se on vaan mielenkiintoista. Tavallaan huvittavaa, tavallaan mielenkiintoista seurata miten se muuttuu. Joskus ahdistavaakin, mutta yritän suhtautua positiivisesti. Hmm. Mesofilia taas taitaa olla ehkä vähän pysyvämpi juttu, vaikka siinäkin kyllä tapahtuu jonkinnäköistä shiftaamista mutta en tiedä onko se yhtä rajua. Kuitenkin vaikka välillä tykkään nuoremmistakin niin ne keski-ikäset on kuitenkin aika lailla se mun omin juttu. Vissiinkin. Niin ehkä siks siitä ei oo tullu samanlaista epävarmuusahdistusta kuin sukupuolesta, koska se on ollut kuitenkin jollain tapaa selvempää ja ns. pysyvämpää tai jotain. Hmm hmm tää on oikeest mielenkiintoista niin kauan kun se tosissaan ei mee minkään kauheen ahistuksen ja panikoinnin puolelle.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 36442, member: 34"] Mutta toisaalta jos nyt oikeasti mietitään vaikka janaa jossa on: heteroseksuaali -> heteroflexible -> biseksuaali -> homoflexible -> homoseksuaali. Niin. Miten noi oikeasti jaotellaan koska silloinhan tyyliin jos on ollu muutama ihastus samaan sukupuoleen mut muuten vastakkaiseen sukupuoleen niin se varmaan jaoteltais vielä heteroflexibleks:D et jotenki hämärtyy entisestään se et mikä edes lasketaan biseksuaaliks. Mulla on siis ollut kyllä useampi kuin kaksi ihastusta samaan sukupuoleen elämäni aikana, mutta naurattaa se että nyt olen ton testin mukaan muuttunut heteroseksuaaliksi. Ei se kyllä haittaa ja samaistun actually siihen tällä hetkellä enemmän, vaikka oonkin pienesti ajatellut myös muutamaa naista viime aikoina. Ja joka tapauksessa oli miten oli niin ei siinäkään ole mitään väärää että toi muuttuu kausittain, sehän on vaan luonnollista. Ja oon kai aina ollut aika lailla sellanen että saatan shiftata aika rajustikin melkeinpä ääripäästä toiseen. Joten anyway, luonnollista se on. Tärkeämpäähän on tuntea itsensä ja olla sellainen kuin itse todellisuudessa on. Eikä mahtua johonkin lokeroon. Ei sillä oikeastaan ole mitään väliä mitä sanoja käyttää. Kyllä mä kuitenkin voin ihan hyvällä omallatunnolla sanoa että jokseenkin oikealta heteroseksuaali kuulostaa tällä hetkellä koska semmoista tää nyt on tosiaan viime aikoina ollut. Mutta on todennäköistä että jossain vaiheessa taas mennään enemmän 50/50 suuntaan ja ehkä jopa enemmän homoseksuaalisuuden suuntaan, tai siis näin se on ainakin aiemminkin ollut. Emt periaatteessa se on vaan mielenkiintoista. Tavallaan huvittavaa, tavallaan mielenkiintoista seurata miten se muuttuu. Joskus ahdistavaakin, mutta yritän suhtautua positiivisesti. Hmm. Mesofilia taas taitaa olla ehkä vähän pysyvämpi juttu, vaikka siinäkin kyllä tapahtuu jonkinnäköistä shiftaamista mutta en tiedä onko se yhtä rajua. Kuitenkin vaikka välillä tykkään nuoremmistakin niin ne keski-ikäset on kuitenkin aika lailla se mun omin juttu. Vissiinkin. Niin ehkä siks siitä ei oo tullu samanlaista epävarmuusahdistusta kuin sukupuolesta, koska se on ollut kuitenkin jollain tapaa selvempää ja ns. pysyvämpää tai jotain. Hmm hmm tää on oikeest mielenkiintoista niin kauan kun se tosissaan ei mee minkään kauheen ahistuksen ja panikoinnin puolelle. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mä kiljun tälle testille :DDDD
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja