Seksuaalisuus & sukupuoli Mä kiljun tälle testille :DDDD

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Oikeest huutonauran ja kuolen XDDDDDD https://www.idrlabs.com/sexual-orientation/test.php

EN VOI :DDDDDDDDDDDDDDD

sain tosta aikasemmi bisexual mut oon näköjään muuttunu heteroks tosiaan koska nyt sain:
"Your sexual orientation is 85.7% heterosexual, 35.7% homosexual, which places you in the heterosexual quadrant."
Joten kiljun xDDDDDDDD olen siis heteroseksuaali

En tiedä miten voi huvittaa näin paljon mutta kyllä se vaan hulvatonta on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Ja oikeasti se miten semi lyhyessä ajassa toi voi vaihdella koska oliko se ny maaliskuu ku tein sen ja sain tulokseks biseksuaali xd ja nyt heteroseksuaali xD heheh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Mutta toisaalta jos nyt oikeasti mietitään vaikka janaa jossa on: heteroseksuaali -> heteroflexible -> biseksuaali -> homoflexible -> homoseksuaali. Niin. Miten noi oikeasti jaotellaan koska silloinhan tyyliin jos on ollu muutama ihastus samaan sukupuoleen mut muuten vastakkaiseen sukupuoleen niin se varmaan jaoteltais vielä heteroflexibleks:D et jotenki hämärtyy entisestään se et mikä edes lasketaan biseksuaaliks. Mulla on siis ollut kyllä useampi kuin kaksi ihastusta samaan sukupuoleen elämäni aikana, mutta naurattaa se että nyt olen ton testin mukaan muuttunut heteroseksuaaliksi. Ei se kyllä haittaa ja samaistun actually siihen tällä hetkellä enemmän, vaikka oonkin pienesti ajatellut myös muutamaa naista viime aikoina. Ja joka tapauksessa oli miten oli niin ei siinäkään ole mitään väärää että toi muuttuu kausittain, sehän on vaan luonnollista. Ja oon kai aina ollut aika lailla sellanen että saatan shiftata aika rajustikin melkeinpä ääripäästä toiseen. Joten anyway, luonnollista se on. Tärkeämpäähän on tuntea itsensä ja olla sellainen kuin itse todellisuudessa on. Eikä mahtua johonkin lokeroon. Ei sillä oikeastaan ole mitään väliä mitä sanoja käyttää. Kyllä mä kuitenkin voin ihan hyvällä omallatunnolla sanoa että jokseenkin oikealta heteroseksuaali kuulostaa tällä hetkellä koska semmoista tää nyt on tosiaan viime aikoina ollut. Mutta on todennäköistä että jossain vaiheessa taas mennään enemmän 50/50 suuntaan ja ehkä jopa enemmän homoseksuaalisuuden suuntaan, tai siis näin se on ainakin aiemminkin ollut. Emt periaatteessa se on vaan mielenkiintoista. Tavallaan huvittavaa, tavallaan mielenkiintoista seurata miten se muuttuu. Joskus ahdistavaakin, mutta yritän suhtautua positiivisesti. Hmm. Mesofilia taas taitaa olla ehkä vähän pysyvämpi juttu, vaikka siinäkin kyllä tapahtuu jonkinnäköistä shiftaamista mutta en tiedä onko se yhtä rajua. Kuitenkin vaikka välillä tykkään nuoremmistakin niin ne keski-ikäset on kuitenkin aika lailla se mun omin juttu. Vissiinkin. Niin ehkä siks siitä ei oo tullu samanlaista epävarmuusahdistusta kuin sukupuolesta, koska se on ollut kuitenkin jollain tapaa selvempää ja ns. pysyvämpää tai jotain. Hmm hmm tää on oikeest mielenkiintoista niin kauan kun se tosissaan ei mee minkään kauheen ahistuksen ja panikoinnin puolelle.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757

Sexual Orientation Test​

Your Sexual Orientation Is:​

Result chart

Your sexual orientation is 100% heterosexual, 100% homosexual, which places you in the bisexual quadrant.​

 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467

"Your sexual orientation is 96.4% heterosexual, 17.9% homosexual, which places you in the heterosexual quadrant."

 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256

Your sexual orientation is 25% heterosexual, 42.9% homosexual, which places you in the asexual quadrant.​

Mmmitä ಠ_ಠ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892

Your sexual orientation is 25% heterosexual, 42.9% homosexual, which places you in the asexual quadrant.​

Mmmitä ಠ_ಠ
Aa niiku sait noin vähän noita prosentteja. Vastasit varmaan seksiin liittyviin kysymyksiin aika lailla noita alapeukkuja siis? Mutta just sitä mä oon kans miettiny et onks toi ees kauheen luotettava ku periaatteessa voi tulla just aseksuaali esim siitä, kun joku voi helposti olla pari viikkoa haluamatta seksiä kenenkään kanssa vaikka ei noin niiku kokonaisuudessaan olis aseksuaali. Vähän niinku mullaki vaihtelee tuo että saanko biseksuaalin vai heteroseksuaalin tulokseks sen mukaan millon teen ton testin. Et sinänsä vähän outoa miks siin on noin lyhyt aika? Parempi olis mun mielestä vaikka joku kaks kuukautta ku kaks viikkoa..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
KRÄÄH tein ton uudestaan ja se muuttui vähän mutta edelleen ollaan heteroseksuaaleja:
Your sexual orientation is 82.1% heterosexual, 39.3% homosexual, which places you in the heterosexual quadrant.

Huutokuolen XDDDD mutta alko se jo olla vähän lähempänä biseksuaalineliöö xDddddd huvittaa oikeasti. Oikeest tää on maailman huvittavin testi en saa happea. RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ IRONISTA ja tässä heteroseksuaalina samalla katon telkkaria ja oon sillee "Hayley kiyoko on söpö" XDDDDDDDD t. minä, heteroseksuaali. Mutta tottahan se on että jos miettii seksuaalisia asioita niin en oo ajatellu pariin viikkoon melkein yhtään naisia, vaan miehiä. Sitten taas ihastumista jos ajattelee niin joo jonkun verran naisia mutta siinäkin kyllä miehiä enemmän. Joten kai tuo käy järkeen tavallaan? Mutta emt kiljun silti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Oikeest mun aivot sulaa pois xDDDD uusi identiteettini: heteroseksuaali. Mutta niin miten sen nyt ottaa jos noita asioita ajattelee niin toki kai siinä mielessä sitte mul on heterovaihe. Mutta kieltämättä kyseenalaista vähän. En ymmärrä miksei siin oo oikeest vähän pidempi aika? Jos ois vaik kuukaus ni ois tullu tulokseks varmaan biseksuaali :D mua naurattaa en oikeesti voi hengittää xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892

Sexual Orientation Test​

Your Sexual Orientation Is:​

Result chart

Your sexual orientation is 100% heterosexual, 100% homosexual, which places you in the bisexual quadrant.​

Saanko muuten kysyä yhtä juttua? Vastasitko tyyliin noihin kaikkiin kysymyksiin ton kaks yläpeukkuu? Ajatteletko muka oikeasti seksiä niin usein? Itse ainakin oon tässä parin viikon aikana sen verran harvoin kuitenkin ajatellu seksiä että en ihan ainakaan tota kahta yläpeukkuu voinu rehellisesti vastata.
 

tikkuihminen

Blöt
Liittynyt
9.2.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
138
Mä sain aseksuaali ja hetero :D mutta oli melkein keskipisteessä. No se on kyllä totta ettei seksi kauheasti kinosta, mutta en nyt tiedä voisinko aseksuaaliksi kuitenkaan itseäni kutsua... Hetero kyllä olen, vaikka pidänkin naisia seksikkäinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Mä sain aseksuaali ja hetero :D mutta oli melkein keskipisteessä. No se on kyllä totta ettei seksi kauheasti kinosta, mutta en nyt tiedä voisinko aseksuaaliksi kuitenkaan itseäni kutsua... Hetero kyllä olen, vaikka pidänkin naisia seksikkäinä.
Joo, toi testi on kieltämättä aika .. noh, ei se ehkä ota ihan kaikkea huomioon. Mutta tavallaan ihan hauska ja ehkä se tietyllä tapaa jotakin kertoo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Tein toisen ja tuli jo lähempänä totuutta oleva tulos:
Bisexual

You are romantically and sexually attracted to both males and females. You are open to the idea of a relationship with either gender and have the unique ability to emotionally connect with the feminine and masculine sides of your being. Sometimes bisexuality is very misunderstood, however there are millions of people just like you in the world!

Tais olla joku kinseyn asteikkoon perustuva tai jotakin. Anyway. Tuo on jo paljon uskottavampaa tavallaan mutta emt naurattaa kuitenkin tää kaikki :D mutta siis, on kai se uskottava että biseksuaaleja tässä ollaan, vaikka jostain syystä mun on vaan niin vaikea sitä välillä yhdistää itseeni, varmasti juurikin tuon takia että se shiftaa niin saatanasti tuossa janalla. Mutta kai sitä sitten biseksuaaleja ollaan. Ja tuo on vaan jotenkin uskottavampaa kuin tuo eka testi :D

Mutta joo täytyy sanoa että tunnen oloni jotenki tosi insecureks taas tässä kun silleen välil oon tosi confident bi ja välil tosi tosi insecure bi. Välil se ei niiku haittaa mua yhtään ja välillä sit taas tunnen oloni jotenki huonoks siitä. Sisäistetty bifobia kenties? Tulilla,,, niin vitusti,,,,, huutoitkua,,,,

Ja niin, kuten todettua niin välillä se tuntuu tosi abstraktilt et oon bi jos en oo vaikka hetkeen just miettinyt ketään naista ni sit on vaa sillee ettei tavallaan edes muista et ainiin i'm still bi. Se tuntuu vaa iha sellaselt abstraktilt ja menettää hetkeks sen yhteyden siihen koko sanaan. Niiku ihan. Ja se sitten jotenkin on mulle aiheuttanu sitä ahistust. Mut joo. Kyllä mä vielä opin tän kans pärjäämään. Ihan varmasti vaikka sitä sisäistettyä bifobiaa varmaan riittää meikälläkin...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Huoh oikeasti asioita jotka häiritsee mua:
  1. Biseksuaalisuuden selittäminen muoti-ilmiönä
  2. Biseksuaalisuuden mieltäminen hyperseksuaalisuudeksi
  3. Biseksuaalisuuteen liitetyt luonteenpiirteet kuten juurikin avoimuus seksiä kohtaan tai taipumus ihastua kehen tahansa (minun kohdallanihan se on totta mutta sillä ei oo tekemistä biseksuaalisuuden kanssa, jos olisin hetero mulla olis sama juttu että ihastun jokaiseen vastaan tulevaan mieheen, mutta kun oon bi niin ihastun jokaiseen vastaan tulevaan mieheen ja naiseen, niin eihä ne mitenkään liity toisiinsa?)
  4. Biseksuaalisuuden häivyttäminen,,,, sairasta,,,
  5. Ajatus siitä että tää ois valinta koska jos olisin saanut valita olisin aika varmasti halunnut olla hetero, syistä jotka on, noh, ilmiselviä
  6. Vittu kaikki.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Tolle testille sanoisin: don't @ me, i'm the bi queen 😩

HAH, hullua ajatella että joskus oikeasti kielsin täysin että tykkäisin myös naisista, köh köh, lukion ykkösen syksy, krhm. Muistan elävästi kun katsottiin kamun kans bb (toivottavasti en ole liian tunnistettava nyt) ja olin ihastunut jonathan silfveriin ja kamuni kysyi että ootko varma ettet oo bi kun sä tykkäät niin naisellisista miehistä (HAH) ja vastasin jotain: "eiku kyl mä oon oikeesti aika varma että mä en tykkää naisista" :-------D mä en ees tiedä miten onnistuin olemaan niin clueless? Miten? How on earth? Kun jo vuonna 2010 (huom! Olin silloin niinkin nuori kuin 12v) olin miettinyt bb-elisabetia (taas bb voi ny perkeles?) ja pohtinut olenkohan bi tai jotain? Niiku mitä tapahtu että onnistuin oikeesti sillon 2014(?) Olee silleen "oon aika varma että minä en tykkää naisista" XDDDDDDDD NIIN TYYPILLISTÄ. Kiljun :D well guess what, ei mennyt kuin vähän aikaa tuosta ja sitten ihastuin siinä about vuoden 2014 viimeisenä päivänä naiseen. Ja siitä sitten kriisit tulille. Voi luoja mitkä kriisit olikin. Ja heti 2015 keväällä ihastuttiin toiseen naiseen. Ja voi luoja mitkä kriisit edelleenkin siitä, Herra siunaa. Ja jo sitä aiemmin oli ollu kriisintynkää mm. Tanssinopettajani takia, kaverini takia, leiriohjaajan takia ja about ikäiseni leiriläisen takia. Niin että. Nyt vittu :D mitä vittua mun elämä?????? :D ja muistan vielä kuinka vieras ajatus mulle silloin (2014 lopulla kun ihastuin siihen yhteen tyttöön) oli että olisin oikeasti suuntautunu naisiin XDDDD niiku mitä vittua nyt, miten se voi olla vieras ajatus kun oot jo aiemmin monta kertaa tykänny tytöstä ei helvetti nyt tunari mikä vittu on hätänä 🧐 mietin sillon jtn et oonks lesbo ja ei helvetti nyt ihan oikeesti, siis mitä. Käy ihan oikeastikin sääliksi nuorempi itseni kun pidin sitä salassa kavereiltanikin ja pelkäsin mitä ne ajattelee must jos sanon että mul on jtn tunteit jtn tyttöä kohtaan. Ja tuollain muistan siis ajatelleeni jo siinä ennen lukiota eli ennen noita keissei ja myös ennen tota keskustelua jonathaniin liittyen mun kamun kans. Eli? Selvästi tajusin jo jotain ja mietin sitä (niin, jo silloin 2010 actually) mutta jotenkin en vaan tajunnut????? Sitten kuitenkaan?? Ja muistan sanoneeni mun toiselle kaverille jo ala- tai yläasteella (en oo varma mutta koska olin sillon entises koulussani nii peruskouluaikoi sen oli pakko viel olla) siitä leiriohjaajasta jotain että oon ihastunut siihen tai jotain. Mitä vittua siis sanoin ihan ääneen ton ja sit kuitenki??? Myöhemmin sillee "ei" :D oikeest itken xD myös muistan montakin kertaa kun siitä tanssinopesta mietin että oonko mä ihastunut siihen ja oonko bi tai jotain vai onko tämä jokin teini-iän vaihe. Niiku.... Mä en vaan kestä. En niiku ihan oikeesti kestä. Fyysisesti sattuu se kuinka vitu toimintakyvyttömät mun aivot on :D toi on niiku jo aikamoista oikeesti. Mutta enpä varmasti ole ollut ainoa jolla on tämmönen kokemus. Vittu. Vuosien ajan miettiny että oisinko sittenkin ja sit actually vasta joskus 2015 tulee ihan kunnol kaapist itellee. Ja kuten tiedetään niin vielä senkin jälkeen on epävarmuutta ollu niin saatanasti. Johan mun ois siitä pitänyt tietää kun pienenä oli case r (en tietenkään käytä sen tytön nimeä joten sanon vain että case r), olihan se nyt selvää että ihastun tyttöihin. Kai mä sen tiesin, mutta en vaan pystynyt silti myöntämään. Ja se mikä on oikeasti uskomatonta niin se että tunnistin jo niinkin pienenä lapsena sen että siinä ihastuksessa siihen tyttöön oli jotakin sellasta mitä muut ihmiset ei sulata. Herranjumala. Olin pieni lapsi ja tiesin sen jo silloin?? Tiesin että jos sanon mun kavereille ne varmaan ällöksyy sitä. Ja niinhän ne sanoikin että hyi. Tavallaan se ei edes sattunut mutta kuitenkin oli ärsyttävää, kai? Siis mun pää oikeesti halkee tän takia. Mä en kestä sitä että pienet lapset joutuu oikeasti miettiä jo itestään tollasta. Oikeasti vittu PIENET LAPSET siis ite olin tuolloin varmaan alle 10v, en muista kovin tarkasti mutta kuitenkin. Niiku mitä helvettiä. Sit homouden vastustajat on silleen "yhyy ajatelkaa nyt lapsia" niin NIMENOMAAN ajatelkaa lapsia. Ajatelkaa niitäkin lapsia jotka on jotain normien ulkopuolelta älkääkä ajatelko pelkästään niitä heterolapsia. Niiku ihan ku minä olisin ollu vittu jotenki vähempiarvonen sen takia? Puhumattakaan siitä, että jos maailma ois vähä toisenlainen niin mun ei ois tarvinnu itkeä silloin (melko nuori olin silloinkin) kerran sitä kun oon ihastunut niin vanhaan mieheen (sekin oli joku ohjaaja) ja mä muistan sen niin hyvin ku katoin sitä ja tunsin kuinka oon vitu kuses siihe mut silti olin itelleni sillee öh kui sä voit ees tykätä siit ku se on nii vanha ja "ruma". Eikä mun ois tarvinnu tuntea huonommuuden tunnetta siitäkään kun olin ihastunut opettajaani joka kavereiden mukaan oli "ainaki kuuskyt" (en tiedä minkä ikänen se oikeasti oli mutta vanhempi mies anyway, duh). Niiku voi JEESUS KRISTUS. i'm tired AF. oikeesti don't @ me mä oon niin vitu väsyny.

Ja koska tää koko asia nyt näköjään johti asioiden muistelemiseen niin saanko kysyä että mitä vittua tää kaikki roska on :----D yhtäkkiä jäin vaa miettii just vuoden 2014 tapahtumia ja pari juttuu nousee mieleen vähän liiankin vahvasti ja mä,,, ok joo,,,, kivuliait muistoi mm. Vegardist. Send help.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Saanko muuten kysyä yhtä juttua? Vastasitko tyyliin noihin kaikkiin kysymyksiin ton kaks yläpeukkuu? Ajatteletko muka oikeasti seksiä niin usein? Itse ainakin oon tässä parin viikon aikana sen verran harvoin kuitenkin ajatellu seksiä että en ihan ainakaan tota kahta yläpeukkuu voinu rehellisesti vastata.
no siis en koko ajan mutta aika usein
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592

Your sexual orientation is 17.9% heterosexual, 3.6% homosexual, which places you in the asexual quadrant.​

Tähän tosin ehkä kenties hiukan mahdollisesti saattaa vaikuttaa se että en ole vielä edes kuuttatoista vanha, mutta eihän nuo, mitenkäs tämän muotoilisi mahdollisimman hienostuneisesti ja niin etten häpeäisi tätä kommenttia koko lopun ikääni...

Sanotaan vaikka etteivät ihmisten "eloisat härpäkkeet" oikeastaan vie tilaa suurilta maailmaa mullistavilta ajatuksiltani :D
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Result chart

Your sexual orientation is 28.6% heterosexual, 28.6% homosexual, which places you in the asexual quadrant.​


Mitään uuttahan tämä ei paljastanut.
 
Ylös Pohja