Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mä...mulla ei enää ole liebeä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="badassbish" data-source="post: 116268" data-attributes="member: 474"><p>Mä en tiiä koko tarinaa eikä mulla oo ikinä ollu noin hankalaa, joten on vaikee auttaa, mut yritän silti</p><p></p><p>First of all: tsemppiä, voimia, jaksamista <3 </p><p></p><p>Second of all: älä mieti parisuhdeportaita, älä syyllistä ittees äläkä oleta mitään</p><p></p><p>Ihmiset miettii tosi helposti parisuhdeportait vaikkei edes haluis. Niissä homma menee just sillee, et eka toinen ihastuu toiseen ja sitten askel askeleelta edetään avioliittoon asti. Teidän kahen suhteen ei tarvii olla muiden silmis järkevä tai validi. Teillä ei edes tarvii olla mitään suhdetta, vaikka ois syvempi yhteys. Jos ajatus suhteesta ahistaa, voitte vaan päättää olla "tuttuja", "snäppikamuja" tai jotain muuta vastaavaa, vaikka muut ei määrittäis teitä samalla tavalla. Kyse on teiän kahen välisestä jutusta eli muiden mielipiteitä ei tarvii kuunnella - edes tätä mun viestii sun ei tarvii huomioida, jos ei kuulosta sopivalta</p><p></p><p>Tärkeetä ois, ettet syyllistä ittees. Se on helvetin vaikeeta, mutta yritä parhaas mukaan edes välillä muistaa, ettet sä voi vaikuttaa kaikkeen eikä oo sun vastuulla, jos toisella on paha olla. Joskus ei vaan pysty auttaan, vaikka parhaansa yrittäis. Älä myöskään oleta, että kaikki menee maagisesti huonommin tai paremmin, jos sä oot tai et oo läsnä. Jos olisin sä (mitä en ole, älä edelleenkään noudata mun neuvoi jos ei kuulosta sopivalta) kysyisin suoraan, onko mun olemassaolosta toiselle hyötyy vai haittaa ja mitä voisin tehä asialle</p><p></p><p>Jos kerran viikos juttelu tuntuu toimivalta, tehkää niin. Jos se toimii molemmille, kysees on ihan yhtä ok ja järkevä toimintatapa, kuin jokapäivänen toisen näkeminen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="badassbish, post: 116268, member: 474"] Mä en tiiä koko tarinaa eikä mulla oo ikinä ollu noin hankalaa, joten on vaikee auttaa, mut yritän silti First of all: tsemppiä, voimia, jaksamista <3 Second of all: älä mieti parisuhdeportaita, älä syyllistä ittees äläkä oleta mitään Ihmiset miettii tosi helposti parisuhdeportait vaikkei edes haluis. Niissä homma menee just sillee, et eka toinen ihastuu toiseen ja sitten askel askeleelta edetään avioliittoon asti. Teidän kahen suhteen ei tarvii olla muiden silmis järkevä tai validi. Teillä ei edes tarvii olla mitään suhdetta, vaikka ois syvempi yhteys. Jos ajatus suhteesta ahistaa, voitte vaan päättää olla "tuttuja", "snäppikamuja" tai jotain muuta vastaavaa, vaikka muut ei määrittäis teitä samalla tavalla. Kyse on teiän kahen välisestä jutusta eli muiden mielipiteitä ei tarvii kuunnella - edes tätä mun viestii sun ei tarvii huomioida, jos ei kuulosta sopivalta Tärkeetä ois, ettet syyllistä ittees. Se on helvetin vaikeeta, mutta yritä parhaas mukaan edes välillä muistaa, ettet sä voi vaikuttaa kaikkeen eikä oo sun vastuulla, jos toisella on paha olla. Joskus ei vaan pysty auttaan, vaikka parhaansa yrittäis. Älä myöskään oleta, että kaikki menee maagisesti huonommin tai paremmin, jos sä oot tai et oo läsnä. Jos olisin sä (mitä en ole, älä edelleenkään noudata mun neuvoi jos ei kuulosta sopivalta) kysyisin suoraan, onko mun olemassaolosta toiselle hyötyy vai haittaa ja mitä voisin tehä asialle Jos kerran viikos juttelu tuntuu toimivalta, tehkää niin. Jos se toimii molemmille, kysees on ihan yhtä ok ja järkevä toimintatapa, kuin jokapäivänen toisen näkeminen [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mä...mulla ei enää ole liebeä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja