Syvälliset Mä nään jatkuvasti numerot 2222 ja 2116 joka paikassa

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,493
Aina illalla kun katon kelloa se on joko 22:22 tai 21:16. Jonkun nettisivun osoitteessa saattaa olla jompikumpi numerosarja. Matikanlaskun vastauksena oli 2116. Ehdin laskea mielessä lukuun 2222 ennen ku mun iskä soitti ja sano et oli tullu hakee mua koulusta.

Mitäköhän tämä tarkoittaa :D
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Tällasta löyty nopeella googlauksella:

2222: jotain hyvää tulee tapahtumaan, toivo, positiivisuus, oikean valinnan tekeminen

2116: kehittyminen ihmisenä, raha, ongelmien ratkaisu
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,493
Tällasta löyty nopeella googlauksella:

2222: jotain hyvää tulee tapahtumaan, toivo, positiivisuus, oikean valinnan tekeminen

2116: kehittyminen ihmisenä, raha, ongelmien ratkaisu
Joo noita samoja juttuja itekki kattelin :'D Eiksne ollu niitä niinkutsuttuja enkelinumeroita tai jotaki?
No toivottavasti jotaki hyvää tapahtuski haha
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,493
Ai muistoja, en edes muista milloin matikanlaskun vastaus olisi ollut pelkkiä numeroita
Joskus muutama lasku saattaa olla pelkkiä numeroita mutta kyl ne äxät ja yyt ja äffät sun muut tuntuu vähä liian usein putkahtavan sinne mukaan
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,385
Eikä, tuli vaan mieleen että mä kans koen jotain pakkomillettä numerosarjoihin kun jos näen numeroita vaikka 1996 yai 993 niin on usein pakko näppäillä ne numerot ja vaikka sulla nyt ei ole varmasti samankaltaista niin heti itsellä välähti. :oops:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,493
Eikä, tuli vaan mieleen että mä kans koen jotain pakkomillettä numerosarjoihin kun jos näen numeroita vaikka 1996 yai 993 niin on usein pakko näppäillä ne numerot ja vaikka sulla nyt ei ole varmasti samankaltaista niin heti itsellä välähti. :oops:
Haha joo aina tullee joku tunne et nyt niitten on pakko tarkottaa jotaki xD Sillee pseudotiedettähän se on mut kummiski
Eihän sitä koskaan tiedä :D
 
Ylös Pohja