Seksuaalisuus & sukupuoli Mä niin inhoon tykätä tytöistä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Pitää puhuu täst terapeutin kanssa, vähän jo mainitsinkin asiasta mutta en silleen kunnolla. Pitäs varmaa varata muutama käynti ihan vaan tästä asiasta jauhamiseen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Ärsyttää ku keskitytään siel koko ajan vaa yleisesti ottaen mun ihastuksiin jne mut ei puhuta tästä sisäistetystä homofobiasta mitään. Vaikka en mä tiedä tarviiko siit puhuu, ei se varmaan ees auttais.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Haha tää niin paljon, samaistuttavaa:
"Internalised homophobia manifests itself in varying ways that can be linked to mental health. Examples include:

01. Denial of your sexual orientation to yourself and others.

02. Attempts to alter or change your sexual your orientation.

03. Feeling you are never good enough.

04. Engaging in obsessive thinking and/or compulsive behaviours.

05. Under-achievement or even over-achievement as a bid for acceptance.

06. Low self esteem, negative body image.

07. Contempt for the more open or obvious members of the LGBT community.

08. Contempt for those at earlier stages of the coming out process.

09. Denial that homophobia, heterosexism, biphobia or sexism are serious social problems.

10. Contempt for those that are not like ourselves or contempt for those who seem like ourselves. Sometimes distancing by engaging in homophobic behaviours – ridicule, harassment, verbal or physical attacks on other LGB people.

11. Projection of prejudice onto another target group.

12. Becoming psychologically abused or abusive or remaining in an abusive relationship.

13. Attempts to pass as heterosexual, sometimes marrying someone of the other sex to gain social approval or in hope of ‘being cured’.

14. Increased fear and withdrawal from friend and relatives.

15. Shame or depression; defensiveness; anger or bitterness.

16. School truancy or dropping out of school. Also, work place absenteeism or reduced productivity.

17. Continual self-monitoring of one’s behaviours, mannerisms, beliefs, and ideas.

18. Clowning as a way of acting out society’s negative stereotypes.

19. Mistrust and destructive criticism of LGBT community leaders.

20. Reluctance to be around or have concern for children for fear of being seen as a paedophile.

21. Conflicts with the law.

22. Unsafe sexual practices and other destructive risk-taking behaviours-including risk for HIV and other STIs.

23. Separating sex and love, or fear of intimacy. Sometimes low or lack of sexual drive or celibacy.

24. Substance abuse, including drink and drugs.

25. Thinking about suicide, attempting suicide, death by suicide."

En kyl tajuu tost kaikkea koska englanti mut. Ainakin kohdat 1, 6, 9 ehkä, 19 ehkä ja 25 on minä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Lisäks mulla ainakin se että en usko naispuolisten ihastusten olevan sama asia mulle tai et jotenki ne ei oo yhtä merkityksellisiä (toi on oikeesti varmaan enemmän häpeää ja itseinhoa kuin sitä että asia oikeesti olis niin), ja myös, no, emmä tiiä, kaikki asiat vaan mun mielestä kertoo siitä että oon vieläkin ihan pihalla.

Se että oon ihastunu tyttöön jo viimeistään ala-asteikäisenä ensimmäisen kerran, mutta vasta 16-vuotiaana aloin oikeasti ajatella että tää on ehkä totta ja olin vähän shokissa, ja yläasteella olin tosiaan kai jotenkin in denial, sanoin vaan että naiset on ärsyttäviä ja en usko että voisin tykätä niistä ees. Lmao, the level of denial. En varmaan olis ajatellut että "naiset on ärsyttäviä" jos en olis ollu niin in denial. Vittu mikä sotku.

Oon ollu siis käytännössä koko elämäni ihan sekasin asiasta nice. =)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Ja siihen ei auta mikään "jeee pride wuhuu sun pitää olla ylpee itsestäs" vaan nää oireet jatkuu siitä huolimatta vaikka kuinka yritän. Kyl täs on sen tason ongelmat että ne ei oo mitään pintanaarmuja i think.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Ja siihen ei auta mikään "jeee pride wuhuu sun pitää olla ylpee itsestäs" vaan nää oireet jatkuu siitä huolimatta vaikka kuinka yritän. Kyl täs on sen tason ongelmat että ne ei oo mitään pintanaarmuja i think.
TOSIN luulen että jos mul ois lgbt-kavereita (tai edes kavereita yleensäkin..) niin se asia saattais tuntua mulle jo normaalimmalta. Okei, mul on ehk yks bi-kaveri, mut kuten sanottu en tiiä mihin seki ystävyys on menossa ku ei nähä enää koskaan, niiku ei muidenkaan kavereiden kanssa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Mutta sit taas toisaalta en oikein voi olla suurimman osan lgbt-ihmisistä kanssa mitään kavereita koska ne todennäköisesti vihais mua ku oon äänestäny persuja yms. Mul on jo nykyistenki kavereiden kanssa draamaa ollu tosta ni mhm yep
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Nyt kun asiaa mietin niin persuintoilu (ainakin jossain vaiheessa olin oikeestikin enemmän persu kuin tällä hetkellä) saattaa myös olla oire mikä liittyy sisäistettyyn homofobiaan. Ei kai se välttämättä kaikilla oo niin mutta uskon että mulla se EHKÄ saattaa liittyä siihen. Oon muutenki yleensä vähän sellanen että häpeen sitä jos heterot yhdistää mut lgbt-yhteisöön

Mut en tiiä onkse sisäistettyä homofobiaa vai onkse vaan sitä etten tykkää tumblr-lapsista.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,981
Reaktioarvo
8,476
Ymmärrän täysin, koska tytöistä saa hirveitä TYTTÖBAKTEEREJA ja ne tykkää pussailla HYI YÖK!
 
Ylös Pohja