Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mää niin toivoisin et A ois ollu mustasukkanen D:::::
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Likka123" data-source="post: 12361" data-attributes="member: 258"><p>Juu siis mähän oon ollu jotai 13 ku näitä pelejä oon pelannu et pistän sen kokemattomuuden ja iän piikkiin (vähä niinku kavereiden vakoileminen ja stalkkauskaan ei oo mitenkään ihailtavaa). Sit tossa suhteessa missä nyt olin ni opin paljon just paljo esim. rajojen vetämisestä, yksityisyyden kunnioittamisesta, luottamisesta jne. Ja tottakai tiedostan et pienel mustasukkaisuudella ja täysvaltaisella kontrolloimisella on suuri ero. Ja on paljon asioita mitä olisin voinu hoitaa paremmin ja kypsemmin, mutta olin tosiaan teini ja kaikki varmaa ymmärtää ettei me/he kaikesta kaikkee vielä tiedetä ja aina osata ajatella omaa napaa pidemmälle. Mutta kaikesta viisaampana ni en kyl samoja virheitä tuu tekee tai pelejä tuu pelaa. </p><p></p><p>En ees tiiä miks menin ehdottaa et alkaa väkisin tekee toista mustasukkaseks, ku se ei tosiaan ketää hyödytä, mut kai se vaa tuli mielee omast kokemuksest. Ja siks sanoinki et omalla vastuulla (kun tiedostin, ettei se ole kypsää käytöstä). Mutta kysehän oli ihastumisesta ei vielä parisuhteesta enkä mä sen parisuhteen aikana tietenkää mitää pelannu vaa kaikki kortit oli pyödällä ihan kaikkien luettavissa. Mut mustasukkasuus herättää kiinnostusta ja tunteit mitä ei välttis aatellu et on. Ja onhan se ny söpöö jos se jätkä tai nainen on vähä omistushaluinen tai ei siin mieles et oikeest kuvittelee omistavansa mut, mut sillai et tulee olo et minä olen haluttu. Et toiki poikaystävä luotti muhun täysin niin kuin pitäiskin, mut se ei ollu kauheen intohimosta. Tätä on oikeest todella vaikee selittää sillai etten kuulostais joltai joka haluu olla toksisessa suhteessa, mutta tiivistettynä haluan olla haluttu ja haluan että mulle näytetään et oon haluttu. Et oon tärkee jne. </p><p></p><p>Nyt tuli itseasias mieleen se kun tää poikaystävä oli matkalla kavereiden kanssa ja olin selittäny et meil tuli uus hyvännäkönen työntekijä jne. (tällä kertaa ei siis mitää pelejä) ja sit hän oli vaa et ahaa okei jne. Mut sit samana yönä hän oli palannu kavereiden kanssa matkalt ja tuli mun luo kukkakimppu kädessä ja sano just jotai et oon hänen ja en saa ees kattookaa muita (sillai seksikkäästi ei toksisesti pelotellakseen) ja sit mentii mun huoneeseen ja otti suihin. Ja se oli oikeest ihanaa. Ni toi kokemus vs. "luotan suhun täysin ja jos sit rikot sen ni sitä ei saa enää takas".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Likka123, post: 12361, member: 258"] Juu siis mähän oon ollu jotai 13 ku näitä pelejä oon pelannu et pistän sen kokemattomuuden ja iän piikkiin (vähä niinku kavereiden vakoileminen ja stalkkauskaan ei oo mitenkään ihailtavaa). Sit tossa suhteessa missä nyt olin ni opin paljon just paljo esim. rajojen vetämisestä, yksityisyyden kunnioittamisesta, luottamisesta jne. Ja tottakai tiedostan et pienel mustasukkaisuudella ja täysvaltaisella kontrolloimisella on suuri ero. Ja on paljon asioita mitä olisin voinu hoitaa paremmin ja kypsemmin, mutta olin tosiaan teini ja kaikki varmaa ymmärtää ettei me/he kaikesta kaikkee vielä tiedetä ja aina osata ajatella omaa napaa pidemmälle. Mutta kaikesta viisaampana ni en kyl samoja virheitä tuu tekee tai pelejä tuu pelaa. En ees tiiä miks menin ehdottaa et alkaa väkisin tekee toista mustasukkaseks, ku se ei tosiaan ketää hyödytä, mut kai se vaa tuli mielee omast kokemuksest. Ja siks sanoinki et omalla vastuulla (kun tiedostin, ettei se ole kypsää käytöstä). Mutta kysehän oli ihastumisesta ei vielä parisuhteesta enkä mä sen parisuhteen aikana tietenkää mitää pelannu vaa kaikki kortit oli pyödällä ihan kaikkien luettavissa. Mut mustasukkasuus herättää kiinnostusta ja tunteit mitä ei välttis aatellu et on. Ja onhan se ny söpöö jos se jätkä tai nainen on vähä omistushaluinen tai ei siin mieles et oikeest kuvittelee omistavansa mut, mut sillai et tulee olo et minä olen haluttu. Et toiki poikaystävä luotti muhun täysin niin kuin pitäiskin, mut se ei ollu kauheen intohimosta. Tätä on oikeest todella vaikee selittää sillai etten kuulostais joltai joka haluu olla toksisessa suhteessa, mutta tiivistettynä haluan olla haluttu ja haluan että mulle näytetään et oon haluttu. Et oon tärkee jne. Nyt tuli itseasias mieleen se kun tää poikaystävä oli matkalla kavereiden kanssa ja olin selittäny et meil tuli uus hyvännäkönen työntekijä jne. (tällä kertaa ei siis mitää pelejä) ja sit hän oli vaa et ahaa okei jne. Mut sit samana yönä hän oli palannu kavereiden kanssa matkalt ja tuli mun luo kukkakimppu kädessä ja sano just jotai et oon hänen ja en saa ees kattookaa muita (sillai seksikkäästi ei toksisesti pelotellakseen) ja sit mentii mun huoneeseen ja otti suihin. Ja se oli oikeest ihanaa. Ni toi kokemus vs. "luotan suhun täysin ja jos sit rikot sen ni sitä ei saa enää takas". [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mää niin toivoisin et A ois ollu mustasukkanen D:::::
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja