Ihastuminen Mää niin toivoisin et A ois ollu mustasukkanen D:::::

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Koska tämä keskustelu

Minä: "S (musiikinopettaja) ei antanut mulle KAKEa yhesti vaikka ois pitäny"
A: "Mitä millon"
Minä: "No siis se oli sillon vitosluokalla ku mulla ja Ak:lla (sen nimi alakaa kans aalla niin siks laitan noin) oli yks tappelu—"
A: "Sulla ja Ak:lla"
* A ja E nauraa *
Minä: "—ja mää löin Ak:ta" (En halunnu kuulostaa mitenkään kehuskelevalta enkä oo ylpeä siitä et löin sillon vaikka siitä onki jo kolome vuotta D:: Älkää tuomitko mua mää kyllä pyysin anteeksi)
A: "Oliks teil jotaki"
Minä: * mutisten * "Siitä ei puhuta..."
A: * hiljemmalla äänellä * "Eli oli."
Minä: * en sano mitään *

Tiiän et kuulostan tyhmältä mut sen äänensävy ku se kysy et oliko mulla ja Ak:lla jtn ja se ku se sit sano et "Eli oli" nii oli semmonen ihan ku sitä ois oikiasti kiinnostanut se asia tai niinku emt xD
Mutta eiiiii se voi olla mustis ku se on ihastunu siihen yhteen toiseen D::::::
 

Likka123

Uusi
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
56
Reaktioarvo
51
Oma poikaystävä ei ollu koskaa mustis ja se vähä ärsytti koska tuntu et se sit you know ottaa mut itsestäänselvänä. Mut se johtu oikeestaa vaa siit et mul oli sen täysi luottamus etten tee mitää mist sil ois syytä olla mustis tai "huolissaan/kateellinen". Esim kerran istuin tunnin saunassa sen parhaan kaverin kans juttelemas (kahdestaan), eikä sit se tuli sinne (kun tunti oli kulunu) ja oli sillai "ai vieläksi te ootte tääl" ja nauro huvittuneena. Eikä sitä haitannu yhtää. Ja joo ei sii ollu mitää ku kaveri oli likinäköne (ja oli saunas ilman lasei) ni ei se ois nähny tuijottaa mun rintoi (oli bikinit) ynm. Mut sillai et olin jälkeempäin aika yllättyny ku ei se ottanu ees puheeks etten sais saunoo kahestaa jätkien kans.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Oma poikaystävä ei ollu koskaa mustis ja se vähä ärsytti koska tuntu et se sit you know ottaa mut itsestäänselvänä. Mut se johtu oikeestaa vaa siit et mul oli sen täysi luottamus etten tee mitää mist sil ois syytä olla mustis tai "huolissaan/kateellinen". Esim kerran istuin tunnin saunassa sen parhaan kaverin kans juttelemas (kahdestaan), eikä sit se tuli sinne (kun tunti oli kulunu) ja oli sillai "ai vieläksi te ootte tääl" ja nauro huvittuneena. Eikä sitä haitannu yhtää. Ja joo ei sii ollu mitää ku kaveri oli likinäköne (ja oli saunas ilman lasei) ni ei se ois nähny tuijottaa mun rintoi (oli bikinit) ynm. Mut sillai et olin jälkeempäin aika yllättyny ku ei se ottanu ees puheeks etten sais saunoo kahestaa jätkien kans.
no emmäkään oo mustis kyllä mulle on ihan ok jopa tuo saunominen
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Oma poikaystävä ei ollu koskaa mustis ja se vähä ärsytti koska tuntu et se sit you know ottaa mut itsestäänselvänä. Mut se johtu oikeestaa vaa siit et mul oli sen täysi luottamus etten tee mitää mist sil ois syytä olla mustis tai "huolissaan/kateellinen". Esim kerran istuin tunnin saunassa sen parhaan kaverin kans juttelemas (kahdestaan), eikä sit se tuli sinne (kun tunti oli kulunu) ja oli sillai "ai vieläksi te ootte tääl" ja nauro huvittuneena. Eikä sitä haitannu yhtää. Ja joo ei sii ollu mitää ku kaveri oli likinäköne (ja oli saunas ilman lasei) ni ei se ois nähny tuijottaa mun rintoi (oli bikinit) ynm. Mut sillai et olin jälkeempäin aika yllättyny ku ei se ottanu ees puheeks etten sais saunoo kahestaa jätkien kans.
No siis ois kai tommonen ihan ok mut siis se onki sun poikaystävä et meinasin vähän silleen ku A on mun ihastus nii xD
Mut siis toihan on tosi hienoo et on noin iso luottamus, jos ei hyväksyis et oot toisen jätkän kaa saunassa tai ihan missä tahansa muualla juttelemassa ni ois kyl jo liian mustis
 

Likka123

Uusi
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
56
Reaktioarvo
51
No siis ois kai tommonen ihan ok mut siis se onki sun poikaystävä et meinasin vähän silleen ku A on mun ihastus nii xD
Mut siis toihan on tosi hienoo et on noin iso luottamus, jos ei hyväksyis et oot toisen jätkän kaa saunassa tai ihan missä tahansa muualla juttelemassa ni ois kyl jo liian mustis
No mut keksi joku. Kerro et oot jutellu yhen tosi kivan jätkän kanssa jne. Ja kato sen reaktio. Omalla vastuulla siis. Ite tein tän saman mun silloiselle ihastukselle(/sen jälkeen poikaystävälle/ sitten entiselle poikaystävälle/nykyään ystävälle). Sit se oli mustis (mut ei näyttäny sitä) kunnes lopulta paljastin et mä olin puhunu siitä koko ajan. Ja sit se tunti ittensä tosi tyhmäks ku oli ollu mustasukkane jolleki jota ei ees ollu olemas. Enää en tätä välttis tekis koska ehkä hiukan "lapsellinen" temppu eikä se ollu se merkittävin asia, mikä johti lopulta siihen et alettiin seurustelee.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
No mut keksi joku. Kerro et oot jutellu yhen tosi kivan jätkän kanssa jne. Ja kato sen reaktio. Omalla vastuulla siis. Ite tein tän saman mun silloiselle ihastukselle(/sen jälkeen poikaystävälle/ sitten entiselle poikaystävälle/nykyään ystävälle). Sit se oli mustis (mut ei näyttäny sitä) kunnes lopulta paljastin et mä olin puhunu siitä koko ajan. Ja sit se tunti ittensä tosi tyhmäks ku oli ollu mustasukkane jolleki jota ei ees ollu olemas. Enää en tätä välttis tekis koska ehkä hiukan "lapsellinen" temppu eikä se ollu se merkittävin asia, mikä johti lopulta siihen et alettiin seurustelee.
No siis tää tyyppi ei oo mikään mun paras kaveri ja joo tiiän kenestä se tykkää ja ainut asia mistä se mussa tykkää on se et ku se pystyy ärsyttää mua :)
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
No mut keksi joku. Kerro et oot jutellu yhen tosi kivan jätkän kanssa jne. Ja kato sen reaktio.
Voi herrajumala, älä lähde mihinkään tällaisiin naurettaviin peleihin.
Mut sillai et olin jälkeempäin aika yllättyny ku ei se ottanu ees puheeks etten sais saunoo kahestaa jätkien kans.
Äläkä ainakaan pidä yllä mitään ajatuksia siitä, että se, jos sun kumppanis sanoo sulle että sä et SAA tehdä jotain, olis jotenkin toivottavaa tai romanttista.

Terve parisuhde on sellainen, jossa ei tarvi olla mustasukkainen, pelata mitään pelejä, tai sanella toiselle mitä se saa tai ei saa tehdä.

Tottakai voi yhdessä sopia rajat sille, minkä vaikka näkee pettämisenä ja kertoa mistä tulee itselle epämukava olo, mutta sille toiselle jää kuitenkin aina se vapaus tehdä omat valintansa. Ja sulle jää vapaus päättää onko sen valinnat sulle ok.

Esim. jos susta tuntuu epämukavalta että poikkis saunoo muiden naispuolisten kaveriensa kanssa, mutta poikkis sanoo että ei siinä oo mitään sellaista ja että olis tosi outoa ja ikävää jos hän ei menis saunaan kaveriensa kanssa kun on aina tehnyt niin, niin sun pitää päättää että kestätkö sitä epämukavuutta ja luotat poikkiksen sanaan, vai onko se niin iso juttu että haluut lopettaa suhteen. Mutta et voi pakottaa poikkista tekeen niin kuin sä haluat.

Meni vähän ohi aiheen, mutta vituttaa tuollainen.
 

Likka123

Uusi
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
56
Reaktioarvo
51
Voi herrajumala, älä lähde mihinkään tällaisiin naurettaviin peleihin.

Äläkä ainakaan pidä yllä mitään ajatuksia siitä, että se, jos sun kumppanis sanoo sulle että sä et SAA tehdä jotain, olis jotenkin toivottavaa tai romanttista.

Terve parisuhde on sellainen, jossa ei tarvi olla mustasukkainen, pelata mitään pelejä, tai sanella toiselle mitä se saa tai ei saa tehdä.

Tottakai voi yhdessä sopia rajat sille, minkä vaikka näkee pettämisenä ja kertoa mistä tulee itselle epämukava olo, mutta sille toiselle jää kuitenkin aina se vapaus tehdä omat valintansa. Ja sulle jää vapaus päättää onko sen valinnat sulle ok.

Esim. jos susta tuntuu epämukavalta että poikkis saunoo muiden naispuolisten kaveriensa kanssa, mutta poikkis sanoo että ei siinä oo mitään sellaista ja että olis tosi outoa ja ikävää jos hän ei menis saunaan kaveriensa kanssa kun on aina tehnyt niin, niin sun pitää päättää että kestätkö sitä epämukavuutta ja luotat poikkiksen sanaan, vai onko se niin iso juttu että haluut lopettaa suhteen. Mutta et voi pakottaa poikkista tekeen niin kuin sä haluat.
Juu siis mähän oon ollu jotai 13 ku näitä pelejä oon pelannu et pistän sen kokemattomuuden ja iän piikkiin (vähä niinku kavereiden vakoileminen ja stalkkauskaan ei oo mitenkään ihailtavaa). Sit tossa suhteessa missä nyt olin ni opin paljon just paljo esim. rajojen vetämisestä, yksityisyyden kunnioittamisesta, luottamisesta jne. Ja tottakai tiedostan et pienel mustasukkaisuudella ja täysvaltaisella kontrolloimisella on suuri ero. Ja on paljon asioita mitä olisin voinu hoitaa paremmin ja kypsemmin, mutta olin tosiaan teini ja kaikki varmaa ymmärtää ettei me/he kaikesta kaikkee vielä tiedetä ja aina osata ajatella omaa napaa pidemmälle. Mutta kaikesta viisaampana ni en kyl samoja virheitä tuu tekee tai pelejä tuu pelaa.

En ees tiiä miks menin ehdottaa et alkaa väkisin tekee toista mustasukkaseks, ku se ei tosiaan ketää hyödytä, mut kai se vaa tuli mielee omast kokemuksest. Ja siks sanoinki et omalla vastuulla (kun tiedostin, ettei se ole kypsää käytöstä). Mutta kysehän oli ihastumisesta ei vielä parisuhteesta enkä mä sen parisuhteen aikana tietenkää mitää pelannu vaa kaikki kortit oli pyödällä ihan kaikkien luettavissa. Mut mustasukkasuus herättää kiinnostusta ja tunteit mitä ei välttis aatellu et on. Ja onhan se ny söpöö jos se jätkä tai nainen on vähä omistushaluinen tai ei siin mieles et oikeest kuvittelee omistavansa mut, mut sillai et tulee olo et minä olen haluttu. Et toiki poikaystävä luotti muhun täysin niin kuin pitäiskin, mut se ei ollu kauheen intohimosta. Tätä on oikeest todella vaikee selittää sillai etten kuulostais joltai joka haluu olla toksisessa suhteessa, mutta tiivistettynä haluan olla haluttu ja haluan että mulle näytetään et oon haluttu. Et oon tärkee jne.

Nyt tuli itseasias mieleen se kun tää poikaystävä oli matkalla kavereiden kanssa ja olin selittäny et meil tuli uus hyvännäkönen työntekijä jne. (tällä kertaa ei siis mitää pelejä) ja sit hän oli vaa et ahaa okei jne. Mut sit samana yönä hän oli palannu kavereiden kanssa matkalt ja tuli mun luo kukkakimppu kädessä ja sano just jotai et oon hänen ja en saa ees kattookaa muita (sillai seksikkäästi ei toksisesti pelotellakseen) ja sit mentii mun huoneeseen ja otti suihin. Ja se oli oikeest ihanaa. Ni toi kokemus vs. "luotan suhun täysin ja jos sit rikot sen ni sitä ei saa enää takas".
 

Likka123

Uusi
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
56
Reaktioarvo
51
En tiiä
Se ei oikeestaan luultavasti halua ees puhhuu mulle :))
Ja näin lisäyksenä et siis se kyl tietää et tykkään siitä
No mut sithän sä et voi enää tehä mitää. Tai jos se kerta tietää et tykkäät siit eikä tee mitää ni sit sun pitää vaa hyväksyy ettei oo kiinnostunu ja ettii vaik joku uus ihastus tai mielenkiiinnon kohde
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
No mut sithän sä et voi enää tehä mitää. Tai jos se kerta tietää et tykkäät siit eikä tee mitää ni sit sun pitää vaa hyväksyy ettei oo kiinnostunu ja ettii vaik joku uus ihastus tai mielenkiiinnon kohde
Ei se kuule oo nii yksinkertasta, mun toisen ihastuksen kohalla oon tykännyt siitä jo yli 2v enkä oo päässy yli ja vaikka oon yrittänyt nii tunteet vaa on vahvistunut sen takia
Tän ihastuksen kohalla josta nyt oon puhunut en oo tykännyt ihan niin kauaa mut en siitäkään kyllä oikeen yli pääse
Eikä oo ketään muita joista voisin oikiasti tykätä, mää en ihastu heleposti keneenkään
 
Ylös Pohja