Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
(mahdollinen tw: paino, syömishäiriö, keho-ongelmat jne.) Tuntuu nii pahalta lukee tätä:
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 148469" data-attributes="member: 34"><p>"Your BMI is considered</p><p>overweight (25.7)"</p><p></p><p>😔 en vieläkään pääse yli siit että toi tuntuu pahalta </p><p></p><p>sit (onneks vaan mild) syömishäiriöoireet taas tulee esiin. Mutta tosiaan vain mild. Syön normaalisti mutta välillä tulee fiilis että pitäis esim skipata ateria ja siis kaikkea tollasta pientä vain.</p><p></p><p>Mut joo-o. Eipä tunnu yhtään kivalta kun bmi laskuri sanoo sulle noin. Mutta ei sen tarvitse edes sanoo sitä sulle, kun se paha mieli tulee jo siitäkin kun näkee naispuolisia kpop idoleita jotka on tosi laihoja, ja edes se ei oo se juttu vaan jo sekin kun näät tavallisia laihoja ihmisiä, esim mainoksissakin vaik niitä ihan tavallisen näkösiä, hoikkia ihmisiä. Tai vaikka luet jotain kommentteja tytöiltä jotka haluaa vaikka laihtua ja ne on jo bmi:n sillä vihreällä alueella. Yleensäkin kuka vaan joka on mua hoikempi niin tuntuu ihan paskalta sitte mun pään sisäl. Enpä taas jaksa tätä jälleen kerran. Vittu. Vihaaan koko vitun bmitä mutta niin sekään ei ole ainut ongelma.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 148469, member: 34"] "Your BMI is considered overweight (25.7)" 😔 en vieläkään pääse yli siit että toi tuntuu pahalta sit (onneks vaan mild) syömishäiriöoireet taas tulee esiin. Mutta tosiaan vain mild. Syön normaalisti mutta välillä tulee fiilis että pitäis esim skipata ateria ja siis kaikkea tollasta pientä vain. Mut joo-o. Eipä tunnu yhtään kivalta kun bmi laskuri sanoo sulle noin. Mutta ei sen tarvitse edes sanoo sitä sulle, kun se paha mieli tulee jo siitäkin kun näkee naispuolisia kpop idoleita jotka on tosi laihoja, ja edes se ei oo se juttu vaan jo sekin kun näät tavallisia laihoja ihmisiä, esim mainoksissakin vaik niitä ihan tavallisen näkösiä, hoikkia ihmisiä. Tai vaikka luet jotain kommentteja tytöiltä jotka haluaa vaikka laihtua ja ne on jo bmi:n sillä vihreällä alueella. Yleensäkin kuka vaan joka on mua hoikempi niin tuntuu ihan paskalta sitte mun pään sisäl. Enpä taas jaksa tätä jälleen kerran. Vittu. Vihaaan koko vitun bmitä mutta niin sekään ei ole ainut ongelma. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
(mahdollinen tw: paino, syömishäiriö, keho-ongelmat jne.) Tuntuu nii pahalta lukee tätä:
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja