Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
(mahdollinen tw: paino, syömishäiriö, keho-ongelmat jne.) Tuntuu nii pahalta lukee tätä:
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="TalvinenRasia" data-source="post: 148873" data-attributes="member: 178"><p>BMI ei taida olla mittareista luotettavin ja parhain, koska se ei katso lihasten määrää tai kehon rakennetta ollenkaan. En tiedä siitä tarpeeksi, mutta samaistun siinä, että kadehdin mua hoikempia ihmisiä. Mua helpottaa kuitenkin se fakta, että hoikkuus ei ratkaise mun elämän ongelmia tai tee mua onnelliseksi.</p><p></p><p>Sairastaessani epätyypillistä laihuushäiriötä huomasin, että olen itse asiassa onnettomampi kuin koskaan. Keho toimii parhaiten sen biologisessa painossa eikä laihduttaminen useinkaan toimi etenkään pitkällä aikavälillä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TalvinenRasia, post: 148873, member: 178"] BMI ei taida olla mittareista luotettavin ja parhain, koska se ei katso lihasten määrää tai kehon rakennetta ollenkaan. En tiedä siitä tarpeeksi, mutta samaistun siinä, että kadehdin mua hoikempia ihmisiä. Mua helpottaa kuitenkin se fakta, että hoikkuus ei ratkaise mun elämän ongelmia tai tee mua onnelliseksi. Sairastaessani epätyypillistä laihuushäiriötä huomasin, että olen itse asiassa onnettomampi kuin koskaan. Keho toimii parhaiten sen biologisessa painossa eikä laihduttaminen useinkaan toimi etenkään pitkällä aikavälillä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
(mahdollinen tw: paino, syömishäiriö, keho-ongelmat jne.) Tuntuu nii pahalta lukee tätä:
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja