Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
(mahdollinen tw: paino, syömishäiriö, keho-ongelmat jne.) Tuntuu nii pahalta lukee tätä:
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 148886" data-attributes="member: 34"><p>Tiedän että bmi ei ole luotettava. Mä kuitenkin näen itse peilistä katsomalla että olen kaikkea muuta kuin hoikka. Siispä se on yhtä kuin: huono. Sanoo kuka vaan mitä vaan mutta tässä maailmassa se on totuus että ei-hoikka = huono. Jos on vähänkin siinä kohassa ettei sua enää voi sanoo hoikaks ni oot jo huono. Eikä tarvi ees olla paljoo chubby. Joku twice jeongyeon on jo hyvä esimerkki siitä se ei ollu mitenkään paljoa pulska mut ei kelvannu sellasena ihmisille silti. Tai siis kusipäille ei kelvannut, järkevät tyypit tietty oli sillee who cares. Mut et sit sää saat kuunnella sellasta vittuilua jos sä oot edes sen verran pulska, tai sen verran pulska mitä mä oon. En mä mikään hoikka ole missään nimessä mut en mä ole todella iso myöskään. Silti mun keho on jo liian iso jos muiden mielipiteitä kattoo. Niiku yleisesti maailman. Siit vittuillaan sitte ja nii yms.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 148886, member: 34"] Tiedän että bmi ei ole luotettava. Mä kuitenkin näen itse peilistä katsomalla että olen kaikkea muuta kuin hoikka. Siispä se on yhtä kuin: huono. Sanoo kuka vaan mitä vaan mutta tässä maailmassa se on totuus että ei-hoikka = huono. Jos on vähänkin siinä kohassa ettei sua enää voi sanoo hoikaks ni oot jo huono. Eikä tarvi ees olla paljoo chubby. Joku twice jeongyeon on jo hyvä esimerkki siitä se ei ollu mitenkään paljoa pulska mut ei kelvannu sellasena ihmisille silti. Tai siis kusipäille ei kelvannut, järkevät tyypit tietty oli sillee who cares. Mut et sit sää saat kuunnella sellasta vittuilua jos sä oot edes sen verran pulska, tai sen verran pulska mitä mä oon. En mä mikään hoikka ole missään nimessä mut en mä ole todella iso myöskään. Silti mun keho on jo liian iso jos muiden mielipiteitä kattoo. Niiku yleisesti maailman. Siit vittuillaan sitte ja nii yms. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
(mahdollinen tw: paino, syömishäiriö, keho-ongelmat jne.) Tuntuu nii pahalta lukee tätä:
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja